2014-08-03, 20:42
Medlem
Finns där många som inte är med på hemsidan då eller? För de flesta där verkar ha ganska små/normalstora. Egentligen bara Jenna och ett par andra som sticker ut lite grann.
Citera
2014-08-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kevin..
Finns där många som inte är med på hemsidan då eller? För de flesta där verkar ha ganska små/normalstora. Egentligen bara Jenna och ett par andra som sticker ut lite grann.
Jag tänker som dig fast i mitt fall handlar det om svarta tjejer med tajta kroppar (rumpor). Hopppas att det finns fler än hemsidan visar. Vill att det minst finns två som passar in på beskrivningen den kvällen jag är där.

Får kanske kontakta Artemis och beställa till den kvällen
Citera
2014-08-03, 21:32
Medlem
Citat:
Kan också tillägga att jag inte är superimponerad av utbudet om det bara är de tjejer som finns på sidan som jobbar där och erbjuds. Å andra sidan varför skulle de inte lägga upp de bästa utbudet de har på hemsidan?

Åkar man dit vill man ju uppleva något man inte har tillgängligt eller åtminstone lättillgängligt på hemmaplan. Saker som utseende, ålder, sexet, etnicitet är exempel på saker som kan vara det som ger valuta för tiden och pengarna man investerar i detta. Att själva sexet skulle vara bättre än det man utvecklar över tid på hemmaplan är jag tveksam till och kvar då är de övriga för min del där etnicitet och utseende står högt i kurs för mig.
Citera
2014-08-03, 23:16
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Vilka av er har legat med Jenna? Tjejen som har de stora silikonbrösten på Artemis i Berlin. Kan någon ge en lite mer detaljerad recension av henne? Är nämligen väldigt intresserad. Gillar verkligen tjejer med stora bröst men där verkar finnas väldigt få, eller?

Utan att egentligen svara på dina frågor tänkte jag filosofera lite.

-Jenna är en supersympatisk tjej, snäll, trevlig och intelligent. Superproffessionell men med mänsklig värme och nära till skratt. Inte alls så kall man kan tro när man ser bilderna.
Hon är inte alls den enda med stora bröst. Men i förhållande till hennes vältränade smärta kropp och hennes längd ser dom ju inte direkt små ut.

Om du träffar henne är det inte osannolikt att du bli nöjd.

/Antex
Citera
2014-08-03, 23:55
Medlem
Tack för svaret, det låter bra. Kul att höra. Stönar hon mycket? Talar hon bra engelska? Menar du att där finns flera andra med lika stora bröst? Hon verkar väldigt het och ligger definitivt först på listan.
Citera
2014-08-04, 01:15
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:

Kevin, sluta att bekymra dig för att du inte ska hitta storbröstade tjejer på Artemis. En normal lväll är det 60 tjejer där. Dagtid 20-30. Stenhård konkurrens utseendemässigt.

Massvis av tjejer som jobbar på Artemis som inte finns på hemsidan.
Och vice versa.
Flera av tjejerna på hemsidan jobbar inte där längre.

Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Kan också tillägga att jag inte är superimponerad av utbudet om det bara är de tjejer som finns på sidan som jobbar där och erbjuds. Å andra sidan varför skulle de inte lägga upp de bästa utbudet de har på hemsidan?

Information om vilka tjejer som jobbar på FKK/Sauna-klubbarna uppdateras oregelbundet på hemsidorna. Ibland inte alls.

Tjejerna ni ser på Artemis hemsida kan ha jobbat där för 5-6 år sedan.......

Nya tjejer varje vecka. Många jobbar 2-3 veckor, sedan lediga 2-3 veckor o.s.v.
Senast redigerad av Arnold15 2014-08-04 kl. 01:28.
Citera
2014-08-04, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Kevin, sluta att bekymra dig för att du inte ska hitta storbröstade tjejer på Artemis. En normal lväll är det 60 tjejer där. Dagtid 20-30. Stenhård konkurrens utseendemässigt.

Massvis av tjejer som jobbar på Artemis som inte finns på hemsidan.
Och vice versa.
Flera av tjejerna på hemsidan jobbar inte där längre.

Information om vilka tjejer som jobbar på FKK/Sauna-klubbarna uppdateras oregelbundet på hemsidorna. Ibland inte alls.

Tjejerna ni ser på Artemis hemsida kan ha jobbat där för 5-6 år sedan.......

Nya tjejer varje vecka. Många jobbar 2-3 veckor, sedan lediga 2-3 veckor o.s.v.
Kan väl tillägga att jag inte menade att de var motbjudande (så det inte missuppfattas) på något sätt utan mer som vilken tjej som helst man kan träffa hemma. Men det hade varit häftigt om de verkligen var något utöver det vanliga då att man blev helt tagen. Är dock övertygad om att jag kommer hitta några i min smak Hållet tummarna för att hitta några mörka skönheter. Svårt att ha en åsikt om tjejerna mm utan att varit där så jag gör väl återkomma med en recension efteråt.

Kan iofs vara bra att det inte är tvärtom som verkar vara vanligt på bordellsidor dvs att bilden är fixade och bättre än vad som möter än i verkligheten.
Citera
2014-08-04, 14:50
Medlem
Funderar på att åka ner till Artemis i slutet av månaden och har en fundering som jag inte kan få svar på någon annanstans så vänder mig hit i hopp haha
Har förut hört att tjejerna som jobbar där ska vara "rena" och testa sig med jämna mellanrum och att det till o med ska vara ett krav för tjejerna att vara fria från sjukdomar för att få jobba?
Ligger det någon som helst sanning i det eller bara en myt?

Ska tilläggas att jag inte tänkt knulla utan kondom oavsett svar men kan ju va skönt att veta liksom
Citera
2014-08-04, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash3r
Funderar på att åka ner till Artemis i slutet av månaden och har en fundering som jag inte kan få svar på någon annanstans så vänder mig hit i hopp haha
Har förut hört att tjejerna som jobbar där ska vara "rena" och testa sig med jämna mellanrum och att det till o med ska vara ett krav för tjejerna att vara fria från sjukdomar för att få jobba?
Ligger det någon som helst sanning i det eller bara en myt?

Ska tilläggas att jag inte tänkt knulla utan kondom oavsett svar men kan ju va skönt att veta liksom
Står tydligt på hemsidan att de testar tjejerna regelbundet och vilka tester som ingår.

Antar att de inte får jobba om de visar positivt i något test.
Senast redigerad av FBc3po 2014-08-04 kl. 15:09.
Citera
2014-08-04, 15:51
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Står tydligt på hemsidan att de testar tjejerna regelbundet och vilka tester som ingår.

Antar att de inte får jobba om de visar positivt i något test.

Testerna är väl bra för Artemis på lång sikt, men för dig som besökare finns ju alltid risken där oavsett.
Bär killen "före dig" på nåt, så kan du ju få det...
Det går ju tid mellan test och testresultat och saker kan ju ske 5 minuter efter testet tagits osv.
Be careful out there!
Citera
2014-08-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Testerna är väl bra för Artemis på lång sikt, men för dig som besökare finns ju alltid risken där oavsett.
Bär killen "före dig" på nåt, så kan du ju få det...
Det går ju tid mellan test och testresultat och saker kan ju ske 5 minuter efter testet tagits osv.
Be careful out there!
As always.

Vet att det absolut inte är riskfritt utan snarare tvärtom. Men bra ändå med tester då det troligen håller en epidemi borta. En prostituerad som utför någon form av oskyddad sex kommer ju förr eller senare naturligtvis åka på något men så länge hon håller sig till oralt minskar ju risken för de värsta skiten.
Citera
2014-08-04, 21:13
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Stönar hon mycket?

Åtminstone så det inte låter fake.

Citat:
Talar hon bra engelska?

Så bra att det är hon som skickas fram när engelskspråkiga TV-kanaler kommer dit och ska intervjuva någon. Bättre än mig, kanske bättre än dig.

Citat:
Menar du att där finns flera andra med lika stora bröst?

Det finns alla möjliga olika typer av tjejer, några same same och andra lite olika. Det finns ingen exakt kopia av henne men fler med stora bröst.

/Antex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in