Citat:
Ursprungligen postat av
Milfner
Arnolds första inlägg i recensionstråden om Frankfurt stämmer fortfarande ganska väl. Läs den. Jag har bara varit på Artemis en gång men du hittar bra service på Sharks. Vill du att jag ska namedroppa lite så gör jag gärna det.
Det som inte stämmer i Arnolds inlägg längre är Oase. Du ska inte dit ändå men jag kan berätta. Det var riktigt illa med attityden sist jag var där för någon månad sen. Värre än jag kan minnas från mina besök på Palace som annars har dåligt rykte. Jag ska försöka skriva mer om det någon gång. Andrea var där; annars hade det varit helt uselt. Henne gillar jag.
Kan nog vara korrekt att det har förändrats på Oase. Det var 2 år sedan jag var där sist. Och skrev den första recensionen för 3 år sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
ajuaju
Mainhattan blir det säkerligen!
Hur är Sharks och Mainhattan jämfört med Artemis? Antal tjejer? Medelålder? Har läst att tjejerna är mer villiga att kyssas osv. på Sharks jämfört med Artemis.
Mitt råd:
Passa på att testa olika klubbar om du är flera dagar första gången i samma stad.
Sharks har mycket folk på onsdagar (p.g.a. av lägre inträde), fredagar och lördagar samt söndagar(? också lägre inträde???). Då har man nästan lika många tjejer som på Artemis. Annars inte.
Både Sharks och Mainhattan är bättre totalt sett än Artemis.
Sharks +
har dubbelt så stora lokaler som Mainhattan.
har bättre lokaler.
har dubbelt så många tjejer.
har något snyggare tjejer.
Mainhattan +
har bättre mat (och fri öl om du betalar lite extra).
har lugnare och mer avslappnad stämning.
har non-approach i relax-avdelningen.
har rökfritt inomhus.
ligger ganska centralt i Frankfurt med bättre kommunikationer.