Det sorgliga är ju inte att Fanny är en galen femikommunist. Det sorgliga är att hon skriver så att hon får andra som sprider hennes idéer; om att våld är okej. Tänk inte. Män är idioter osv.
Det börjar som små bakteriesamlingar här och var. sedan sprids genom tex på Tvitter. Sedan växer de exponentiellt.
Till en dag då statsminister slår näven i bordet och säger:
_Nej, nu måste vi försvara demokratin mot feminismen dolda avskaffabde av staten mm.
Då ler Anders Borg.
-Vad menar statsminister? kritiserar han feminism? Är han emot jämställdhet. Vakter! För bort honom.
Och en polare till mig fick inte komma och gå som han ville när han satt i finkan.
Vad anser Fanny om detta tro?
Snälla kan någon förklara för Fanny vad konceptet yttrandefrihet innebär? För jag antar att hon inte skulle respektera min rätt till yttrandefrihet när jag fick för mig att spela Stalhwerk 9 genom hennes brevinkast sent på nätterna.
Snälla kan någon förklara för Fanny vad konceptet yttrandefrihet innebär? För jag antar att hon inte skulle respektera min rätt till yttrandefrihet när jag fick för mig att spela Stalhwerk 9 genom hennes brevinkast sent på nätterna.
Jodå... Om du kollar i kommentarerna på den där så ser du att hon anledningen till att polisen norpade henne var att hon "spelade lite musik för jimmie ba". Inte kan väl Fanny mena att hon får göra saker men inte andra? Eller vänta lite nu...?
Med tanke på att hon har Valerie Solanas som förebild, en kvinna som begick mordförsök på flera personer (alla män såklart) så ser jag Fannys senaste protest mot Jimmie Åkessons tal som ett steg i att hon snart står där med pistolen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!