Citat:
Ursprungligen postat av
Arthur.Dent
Varför Aina?
Tycker hon förtjänar vinsten utav alla tjejerna. Hon har medfört mest, utan att vara alldeles för mycket eller lika uppenbart tillgjord som en del av de andra verkar vara.
Anja: Tycker inte hon förtjänar vinsten för hon har hållit sig myckt i bakgrunden.
Mia: Samma som Anja.
Linnea: Sett för lite av henne, och hon kom in för sent tycker jag för att förtjäna en vinst.
Paow: Underhållande, men känns som även hon håller sig mycket i bakgrunden och är väl mest känd för sina stunder med Jeppe. Men har liksom inte gjort något annat som man tycker är värt att se.
Niklas tycker jag ska vinna för han har kört spelet men ändå inte varit allför på som exempelvis Jeppe.
Joppe: Tycker inte alls om hans personlighet, speciellt när han är med jeppe, känns mer som jeppes följare/dyrkare, håller med allt han gör och jeppe får joppe att bara se dum ut egentligen så som han beter sig med honom med sig.
Thobias: Han håller sig mycket i bakgrunden med tjejerna tycker jag. Han har haft sina stunder, men på senare tid har han inte tillfört så myckt tycker jag.
Jeppe: Väldigt underhållande, men hans beteende/spel eller vad man ska kalla det är så äckligt att jag inte vill se han som en Paradis hotel vinnare. Men om han vinner så kanske han har väl förtjänat det genom allt han tillfört till PH.
Ja det var mina tankar iaf :P Säg till om jag missat något :P