2014-01-17, 21:39
Avslutad
Vilka har haft samlag?
Citera
2014-01-17, 21:47
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Vilket jävla sär hon är som börjar en mening med "&" eller överhuvudtaget börja en mening med "och".

Emelie, du är och beter som en billig störd tjej.
Tyvärr verkar bara PH bevisa det ännu mer och sluta skyll på produktionen.

Ja, Emelie verkar vara lite bakom flötet, men att gnälla på att hon börjar en mening med "och"? Det gjorde även Strindberg så hon är i gott sällskap i så fall.

http://www.spraknamnden.se/sprakladan/ShowSearch.aspx?id=id=26020;objekttyp=lan
Citera
2014-01-17, 21:52
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Vilka har haft samlag?

Bögarna.
Citera
2014-01-17, 22:35
Medlem
Första gången någonsin som jag följer detta programmet. Tidigare har det hänt att jag somnat på soffan och vaknat av ett hejdlöst bölande då någon tjej i programmet storbölat då det kommit efter något annat program jag sett på TV'n()eller inte sett kanske).

Jag tycker det är sjukt roligt att se hur de klipper för att få en del att verka så jävla onda. Det som personer som ser det här programmet inte verkar förstå är att det faktiskt är ett spel. Ja visst det är säkert skitkul att vara där och ha kul och härja varje dag. Men alla spelar och att låta några vara kvar som är kära i varandra och så vidare skadar ju bara ens egna chanser. Som jag ser det så har Niklas spelat riktigt bra hela spelet igenom. Sedan ändras ju villkoren med tiden. Produktionen är ju mer elelr mindre med och bestämmer vilka som ska åka ut. De tyckte väl att joppe och Paow blivit för starka och lät då Niklas få chansen att skicka ut dem.

Konstigt med allt detta hatande. Tycker för övrigt att det har varit alldeles för lite sex i hotellet. Jag är för övrigt närmare 30 än 20 och har inte haft ett intresse för detta tidigare. Det är skitkul att se hur de som är med förändras och blir psykiskt påverkade under programmets gång. Typ som Jesper som verkade tycka att allt blev väldigt jobbigt när han var tvungen att börja spela istället för att bara var go och glad.
Citera
2014-01-17, 23:08
Medlem
mckillahs avatar
"vill man inte se vidriga människor så kan man kolla på Pluras kök eller något." från Emelies blogg haha så verkar ju som att hon själv tycker att hon är en vidrig människa, och på den punkten har hon ju helt rätt ändå
Citera
2014-01-18, 00:13
Medlem
michieffs avatar
De verkar ju ha hittat rätt folk till slut haha, helt sjukt vad dessa människor beter sig som ohyra.
Citera
2014-01-18, 06:12
Medlem
Jag måste tacka de härinne som tipsade om danska PH! Gud, det är jättebra!
Jag är på avsnitt 25, än så länge fantastiskt!

http://www.tv6play.se/play/308308?autostart=true

Det går gratis på TV6, det är något lite fel på textningen i bland, men lita på mig, det gör ingenting.
Man lär sig danska på köpet!!! Stole=lita på Klam=äcklig! åtta & tyve =28 m fl.
Såg en dansk på nyheterna häromdagen ((e-cigaretter)) och kunde för första ggn i mitt liv förstå danska!

http://www.tv6play.se/play/308308?autostart=true
Citera
2014-01-18, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Vilka har haft samlag?

Är det någon som bryr sig om det? Minns att p3 hade ett helt program om att "ligga i tv". lol.
Citera
2014-01-18, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Är det någon som bryr sig om det? Minns att p3 hade ett helt program om att "ligga i tv". lol.

Själv tycker jag bara att det är sexet som är intressant och veta vilka som har knullat med vem, hur många gånger osv.
Citera
2014-01-18, 17:29
Medlem
Någon som vet om Samir och Anja dejtat efter programmet? De är ett ganska sött par.
Citera
2014-01-18, 17:29
Medlem
SchteKs avatar
Det har ju inte varit mycket liggande alls i årets Ph, besviken är bara förnamnet.
Citera
2014-01-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Någon som vet om Samir och Anja dejtat efter programmet? De är ett ganska sött par.

Tror dom gjorde det ett litet tag men vad jag vet dejtar Samir och Paow just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in