2014-01-28, 12:06
Medlem
A.Apanssons avatar
Förstår fortfarande inte vad dem tänkte när de Castade Joppe?
Citera
2014-01-28, 12:46
Medlem
BoysNoizes avatar
Det är faktiskt sjukt kul att vinnaren inte har läckt ut ännu. Jävligt mycket rykten och alla har ju nämnts som en potentiell vinnare. Finalveckan kan faktiskt bli rolig att kolla på nu.

EDIT: Det enda som fattas dock är ju att maddafaking Björn glider in nästa vecka och vinner allt.
Citera
2014-01-28, 12:49
Avslutad
Man får väl anta att det där ryktet att Fröidh och en joker är skitsnack vid det här laget? Inte en chans att de tar in en helt ny nu liksom.
Citera
2014-01-28, 13:17
Medlem
Ojkans avatar
Jag förstår inte varför Niklas höll på och tjafsa med Aina vid polen? Det är nära final och då ska man väl inte bråka och hålla på? Han skulle bara varit tyst och spelat på som vanligt. Kändes lite som om han grävde sin egna grav.
Citera
2014-01-28, 13:55
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stor snajdarn
Det är frestande att tro dessa personer som hört diverse rykten av deltagarna själva.Kan tänka mig att det är grymt svårt att hålla käften på fyllan.Speciellt när väldigt många tjatar och luskar.

Jag har sett flera här inne nämna danska varianten av Paradise Hotel och sagt att den är bättre.Jag har inte sett något från den danska serien men motiveringen har varit att det är mer action i jämförelse med den svenska.

Däremot har jag sett ett klipp från ryska varianten och där var det oxå ganska mycket action.I jämförelse med svenska såklart.Jag har som sagt inte sett den danska.

http://www.liveleak.com/view?i=2af_1390777749
07.45 Monstret i långt hår ger ju inte upp. Killen i träningsbraxerna gör ett bra jobb må jag säga. I svenska PH är det stor uppståndelse när Joppe skriker lite på Tobbe, i Ryssland vevar de vartannat avsnitt.
Citera
2014-01-28, 14:44
Medlem
Så extremt lägligt att viaplay kraschar ungefär när avsnittet ska släppas, hurra.

Vem tror ni det är Anja och den andra personen ska få chansen att ta tillbaka? Mia? Jesper? Blir förjävla sur om det är Jesper, tycker inte man ska ha någon fribiljett till "semifinal".
Citera
2014-01-28, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stor snajdarn
Däremot har jag sett ett klipp från ryska varianten och där var det oxå ganska mycket action.I jämförelse med svenska såklart.Jag har som sagt inte sett den danska.
http://www.liveleak.com/view?i=2af_1390777749

Fy fan vilka vidriga kräk till "män" som slår kvinnor. Äckliga testosteronfyllda neandertalare
Varning till alla känsliga tittare.

Har börjat se på danska paradise hotel (är på avsnitt 26 nu), så himla bra! Mycket action och taktik i varje avsnitt
Citera
2014-01-28, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
oooh.. vi måste ju bara vara tusentals där ute som gillar Samir som faan.. ju mer man ser han ju mer gillar man hans sätt att vara. Jäkla rolig och skön kille det där.. är nästan 100 på att han är den populäraste utav alla som har medverkat i Paradise Hotel. Jag hoppas verkligen att han vinner det hela

Tusentals låter minst sagt tragiskt. Tusentals förvirrade småtjejer, kanske.
Citera
2014-01-28, 15:33
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
"Hon var krigets gud" Nej hon var krigsgudinnan. Pinsamt låg nivå på allmänbildningen bland dessa, "när var stenåldern? När var medeltiden? Öhh, när var romartiden?"
De måste verkligen ha drivit där angående romar- och medeltiden. Alltså, möjligen Aina, men SÅ jävla korkad kan inte Niklas vara.

Sen tror jag inte Apollo hade vingar på fötterna utan det var väl snarare Hermes som bar ett par schyssta mackor...
Citera
2014-01-28, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulkmode
Jeppe? Du menar Joppe? Jeppe har 14% i bodyfat.

Joppe eller jeppe, same shit.. Han är ett fetto med hängtuttar.
Citera
2014-01-28, 15:53
Medlem
Spoiler från dagens avsnitt!
Citera
2014-01-28, 15:54
Medlem
DrogadProfets avatar
Haha älskar när Jeppe snackar taktik med Mia och säger att joppe e jävligt dryg och att han bara utnyttjar honom hahah! Joppe sitter nog hemma och grinar nu när det kommit ut haha hela hans värld gick nyss i spillror...fyfan va joppe måste känna sig patetisk asså, så som han bröt ihop när Jeppe åkte ut och så visade det sig att denna "Bromance" var ensidig. En fet pajas är vad han är, en sorglig organism minst sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in