2014-01-24, 01:10
Medlem
Noway att Aina skull vara 170 cm, högst 165. Hon ser ut som en dvärg i kroppen ju med de korta benen.
Citera
2014-01-24, 03:10
Medlem
krooos avatar
Läs inte för detta är endast ett "hatiskt måste" jag måste få ur mig i text då jag envisas om att se denna underhållningssåpa i brist på annat...

Emelie:
Herregud. Jag är skåning själv, Och därför inleder jag med att prata om hennes röst, den är så vidrig, så Fruktansvärt Jävla In i Helvetes Jävla Ful dialekt (en av landets absolut fulaste). Detta kryddat med en viss bitchig blattebrytning stundtals. Nä usch. Hela hon är så äcklig. Okvinnlig storväxt jätte (kan hon ju iofs inte ro för) men storleken skrämmer mig. Skrämmer mig gör även hennes enorma fula tuttar som var 1/2 del av hennes dröm förutom att vara med i programmet, bara där är det något som snurrar fel bland hjärncellerna. Men tack Niklas för att du skickade hem denna äckliga fula jävel men en personlighet jag kanske felaktigt dömmer utifrån det jag sett och programmet lagt fram. Men hon tror hon är något, att hon är snygg. Hon är så Jävla FUL. Fyrkantigt huvud, fula läppar, fula ögonbryn så in i helvete. Hon är en jävla bonde och ingenting annat. Söker bekräftelse hela tiden och förnekar sedan att hon gör det. Nu åker hon väl runt o turnerar som tack för sitt medverkande. Men det är hon väl värd, så jag får väl säga; Grattis din fula äckliga människa! Nu kan jag jag iaf fotsätta kolla på programmet utan att nästan skaka av ilska varje gång jag ser eller hör henne i TV - FYFAN!
Citera
2014-01-24, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krooo
Läs inte för detta är endast ett "hatiskt måste" jag måste få ur mig i text då jag envisas om att se denna underhållningssåpa i brist på annat...

Emelie:
Herregud. Jag är skåning själv, Och därför inleder jag med att prata om hennes röst, den är så vidrig, så Fruktansvärt Jävla In i Helvetes Jävla Ful dialekt (en av landets absolut fulaste). Detta kryddat med en viss bitchig blattebrytning stundtals. Nä usch. Hela hon är så äcklig. Okvinnlig storväxt jätte (kan hon ju iofs inte ro för) men storleken skrämmer mig. Skrämmer mig gör även hennes enorma fula tuttar som var 1/2 del av hennes dröm förutom att vara med i programmet, bara där är det något som snurrar fel bland hjärncellerna. Men tack Niklas för att du skickade hem denna äckliga fula jävel men en personlighet jag kanske felaktigt dömmer utifrån det jag sett och programmet lagt fram. Men hon tror hon är något, att hon är snygg. Hon är så Jävla FUL. Fyrkantigt huvud, fula läppar, fula ögonbryn så in i helvete. Hon är en jävla bonde och ingenting annat. Söker bekräftelse hela tiden och förnekar sedan att hon gör det. Nu åker hon väl runt o turnerar som tack för sitt medverkande. Men det är hon väl värd, så jag får väl säga; Grattis din fula äckliga människa! Nu kan jag jag iaf fotsätta kolla på programmet utan att nästan skaka av ilska varje gång jag ser eller hör henne i TV - FYFAN!

Gilar henne inte heller, men det där var kanske lite väl hårt
Citera
2014-01-24, 03:37
Medlem
krooos avatar
Faktiskt inte. Jag vet dock egentligen inte varför jag avskyr människan så mycket, följt många liknande program och dokusåpor genom åren och snubblat över en hel drös med speciella individer men sällan avskytt någon på detta viset, konstigt nog.
Citera
2014-01-24, 04:04
Medlem
Citat:
Faktiskt inte. Jag vet dock egentligen inte varför jag avskyr människan så mycket, följt många liknande program och dokusåpor genom åren och snubblat över en hel drös med speciella individer men sällan avskytt någon på detta viset, konstigt nog.
Samma här faktiskt. Var en liten kis som sökte verklighetsflykt från Skaraslättens leda när första säsongen drog igång, och Olinda var en riktig hynda. Sedan kom det fler säsonger med färgstarka individer och även andra dokusåpor. Irriterande, motbjudande och äckliga - även deras motsatser - kom de och gick i TV-rutan.
Men Emelie tar priset som den mest avskyvärda av allihop. Vet inte varför, hon är bara så jävla äcklig.
  • Hoppas att Niklas och Aina vinner. Aina är korkad, men vad förväntar man sig. Niklas är smartast där inne, men han är ett par år äldre än de andra också, så det vore väl att förvänta sig.
  • Jeppe är underhållande och svinig, men tycker inte att han förtjänar att vinna.
  • Paow borde man sopa rännstenen med som jag sagt tidigare.
  • Joppe vore kul om han vann, det skulle vara kröningen av den sämsta säsongen av PH någonsin. En fet liten isterkula som nervöst rullar fram med en cigg i mungipan - 500 000 rikare. Eller vad vinstsumman nu ligger på.
  • Linnéa bör inte vinna. Söt tjej men varit med för lite.
  • Bög-Thobias med sitt fyllemod kan bara gå och dö och ta plats i graven jag tvingat ParadiseWHOREtel att gräva åt Emelie, där finns nog rum för Mia också (blårockarna fick ju ned ett antal indianer i en grav vid Wounded Knee och nazisterna bräckte väl det om förintelsen ägde rum, så nog bör det gå att tränga ned några PH-deltagare i en håla också) som åker snålskjuts med de andra kräken.
  • Anja är skitful i ansiktet och en psykos-brud, så vill inte att hon skall vinna heller.
  • Och Samir... om inte Niklas så hoppas jag på Samir.

Citera
2014-01-24, 04:47
Medlem
Citat:
jag tror du behöver lite tröst!

http://i41.tinypic.com/azfcaq.gif
Citera
2014-01-24, 07:52
Medlem
Graflunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
Å andra sidan är det väl inte särskilt konstigt att han inte vill prata om sitt sexliv i tv. Tycker Mia betedde sig bitchigt bara.

Mia pressade honom inte för att avslöja detaljer om sitt sexliv? Transan svarade att han inte mindes hur många han haft sex med varpå Mia ansåg att han åtminstone kan säga att han inte vill säga. Vem fan minns inte på ett spann hur många den legat med? Otroligt
Citera
2014-01-24, 10:26
Medlem
A.Apanssons avatar
Vilken besvikelse det måste vara för en tjej som ligger med Jeppe. Jag har nog aldrig sett en kille som har så extremt dålig "teknik" i sängen. Har ingen sagt till honom alternativt smäll´t honom på käften?
Citera
2014-01-24, 10:31
Medlem
Skönt att Emelie åkte ut "med sina fula tuttar först"!
Jag tycker faktiskt om Aina trots att hon är naiv och smått korkad, hon är iaf rolig till skillnad från Mia och Anja (så jävla tråkiga i programmet!).
Ska bli intressant att se Anjas äckel-utbrott på Samir, känns som att hon kommer skämma ut sig och gräva sin egen grav pga sin svartsjuka. Undrar hur många i huset som är på hennes sida efter det, hon lyckas väl övertala de övriga tjejerna att Samir är ett äckel och att han svikit henne...det har man ju hört/sett förr.
Citera
2014-01-24, 10:34
Medlem
Såklart att alla är lite småstörda om man ens överväger att delta i produktionen, men vad jag menade tidigare med att TH och Aina verkar softast är de känns som om de är roligast att hänga med. TH kändes väldigt snäll tycker jag, för snäll för PH kanske. Aina har ju gjort störda saker som att knulla i poolen men brukar ändå uttrycka sig roligt i "bikten" och så vidare, känns som om hon har lite humor.

Emelie känns ju helt bombad bara.

Mia är nästan ännu värre, att bli arg på TH för att han sa "jag vet inte", om hur många han har legat med. Han får väl svara vad fan han vill? Vad ger henne rätten att bli arg på honom för det. Helt oprovocerat lack från hennes sida.

Joppe är ju mest pinsam. Tycker ändå synd om honom, känns som han har varit lite småmobbad eller nåt och söker bekräftelse från tidigare mobbarpersoner (typ Jeppe).
Citera
2014-01-24, 11:20
Medlem
Zebratutts avatar

Ni som inte vill veta hur PH slutar tryck inte på spoilern.
Citera
2014-01-24, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebratutt

Ni som inte vill veta hur PH slutar tryck inte på spoilern.

Är detta sant så är du en jättebra kille som ska ha en stor kram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in