Läs inte för detta är endast ett "hatiskt måste" jag måste få ur mig i text då jag envisas om att se denna underhållningssåpa i brist på annat...
Emelie:
Herregud. Jag är skåning själv, Och därför inleder jag med att prata om hennes röst, den är så vidrig, så Fruktansvärt Jävla In i Helvetes Jävla Ful dialekt (en av landets absolut fulaste). Detta kryddat med en viss bitchig blattebrytning stundtals. Nä usch. Hela hon är så äcklig. Okvinnlig storväxt jätte (kan hon ju iofs inte ro för) men storleken skrämmer mig. Skrämmer mig gör även hennes enorma fula tuttar som var 1/2 del av hennes dröm förutom att vara med i programmet, bara där är det något som snurrar fel bland hjärncellerna. Men tack Niklas för att du skickade hem denna äckliga fula jävel men en personlighet jag kanske felaktigt dömmer utifrån det jag sett och programmet lagt fram. Men hon tror hon är något, att hon är snygg. Hon är så Jävla FUL. Fyrkantigt huvud, fula läppar, fula ögonbryn så in i helvete. Hon är en jävla bonde och ingenting annat. Söker bekräftelse hela tiden och förnekar sedan att hon gör det. Nu åker hon väl runt o turnerar som tack för sitt medverkande. Men det är hon väl värd, så jag får väl säga; Grattis din fula äckliga människa! Nu kan jag jag iaf fotsätta kolla på programmet utan att nästan skaka av ilska varje gång jag ser eller hör henne i TV - FYFAN!