2014-01-10, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adde13
Snyggt hittat! De måste vara han som är täckt på videon.http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/tv/tvdomarna/article26500.ab Kolla 27:59.

Vem är han som står längst till vänster? Han som är blurrad hade lika gärna kunna vart Thobias som redan är i huset. Om nya Thobias är med i filmen så spoilar de ju även att Paow och Jeppe är i huset samtidigt som den nya Thobias.
Citera
2014-01-10, 16:23
Medlem
jenny747s avatar
Men om det kommer in en ny tjej (såg ju ut så på promon) så är dom ju helt jämna par. Ska bli intressant att se vad som händer i veckan, för det kan ju knappast vara så enkelt vid parceremonin :P
Citera
2014-01-10, 16:34
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lieven
Vem är han som står längst till vänster? Han som är blurrad hade lika gärna kunna vart Thobias som redan är i huset. Om nya Thobias är med i filmen så spoilar de ju även att Paow och Jeppe är i huset samtidigt som den nya Thobias.

Sant, att AK kommer tillbaka också senare.
Citera
2014-01-10, 16:43
Medlem
ragingcows avatar
Tycker att det är tråkigt att produktionen inte följer några tydliga ramar och regler, utan anpassar reglerna efter det som händer i huset, tex så tror jag inte att de hade tagit tillbaka ak om inte niklas hade haft sex med aina och mia, blir inte förvånad om de tillbaka poaw och jesper bara för att de vill se bråk mellan de och niklas.
Citera
2014-01-10, 16:46
Medlem
Sant, det är nog Niklas! Aina och Mia är inte med och tjoar i klippet, men de kanske gått på toa eller nåt. Minns inte när AK flög ut, men varken Dorotha eller Joppe är med.
Citera
2014-01-10, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Tycker att det är tråkigt att produktionen inte följer några tydliga ramar och regler, utan anpassar reglerna efter det som händer i huset, tex så tror jag inte att de hade tagit tillbaka ak om inte niklas hade haft sex med aina och mia, blir inte förvånad om de tillbaka poaw och jesper bara för att de vill se bråk mellan de och niklas.

Fasta rammer?? Hahaha
Produktionens jobb är att skapa drama! Att de så inte är så himla bra på det är en annan sak!
Citera
2014-01-10, 17:10
Medlem
Icecold10s avatar
Har nu kollat in den nya deltagaren (http://www.tv3.se/thobias-t) Instagram också, där följs han av de flesta ph-deltagare medan han också följer de flesta.

edit: hade kommenterat hans bild och frågat när han kommer in i ph, fick min kommentar borttagen .

100% enligt mig att han kommer in snart.
Senast redigerad av Icecold10 2014-01-10 kl. 17:46.
Citera
2014-01-10, 17:26
Medlem
Utöver "bartender" tjejen och nya fyndet Thobias T så kommer det minst en till tjej, när vet jag inte.
Citera
2014-01-10, 17:33
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitzu
Utöver "bartender" tjejen och nya fyndet Thobias T så kommer det minst en till tjej, när vet jag inte.

"bartender" tjejen?, har ej hört talas om henne, vem menar du?
Citera
2014-01-10, 18:50
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
"bartender" tjejen?, har ej hört talas om henne, vem menar du?

Han menar nästa vecka!
Då ska skickas killarna iväg för en bartenderkurs med den nya tjejen!
Citera
2014-01-10, 19:16
Medlem
Lite sent men fan va skön Jeppe var i Studio Paradise.
Skadat gods, komplimerar Rebecca Stella för hennes bröst, "Jag har aldrig läst en bok faktiskt" allmänt flummig!
Citera
2014-01-10, 21:09
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz
Han menar nästa vecka!
Då ska skickas killarna iväg för en bartenderkurs med den nya tjejen!

Aha, kan det vara den där Samantha som det går rykten om att Fröidh vinner med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in