2014-01-21, 02:24
Medlem
belieberns avatar
Efter att ha sett avsnitt 22
Citera
2014-01-21, 02:39
Medlem
Det bästa med de senaste avsnittet var när WT-Jeppe och Joppe torrjuckade varann! Vilket härligt segerknull och definitivt en av säsongens höjdpunkter.

Citera
2014-01-21, 02:49
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Angående Niklas tror jag du skulle få ett annat svar om du frågade tjejerna därinne, och även de undergivna killarna. Kroppshydda kan räcka för att aktivera undermedvetna reaktioner. Det faktum att han fått knulla flera av tjejerna är även det ett tecken på detta. Om någon av dessa skulle hamna på kant med Jeppe så kommer de att söka sig till Niklas, det är jag övertygad om.

Men det stämmer att han inte slåss för sin plats på samma sätt. Innan Jeppe kom tillbaka i buren var det istället Emelie, den ledande honan, som försökte vinna mark. Hon tycks ha tagit ett steg tillbaka nu och försöker istället bygga opinion genom att skitsnacka sig till lojalitet. Det skulle inte förvåna mig om det är detta som får Jeppe att ryta ifrån när han får nys om det.

Dags att radera alla skitkommentarer här inne och låta den här mannen analysera paradise hotel. Spot on på varje analys.
Citera
2014-01-21, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Dags att radera alla skitkommentarer här inne och låta den här mannen analysera paradise hotel. Spot on på varje analys.

Haha kan bara hålla med, dags att låta KaktusFlaktus analysera vartenda avsnitt i detalj.
Citera
2014-01-21, 05:43
Medlem
saprofyt.s avatar
Nu vet jag inte hur alfa-Jeppe är i Sverige, men shit vad han utstrålar antisocial personlighetsstörning/sociopati i PH.
Citera
2014-01-21, 06:47
Bannlyst
Varför visade produktionen inte när Jeppe fick flipp på alla och konfronterade alla för att vara falska? De visade i slutet av förra avsnittet att jeppe fick damp på allt och alla. Så jävla dåligt av produktionen.
Citera
2014-01-21, 06:49
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti-svensk
Varför visade produktionen inte när Jeppe fick flipp på alla och konfronterade alla för att vara falska? De visade i slutet av förra avsnittet att jeppe fick damp på allt och alla. Så jävla dåligt av produktionen.

Är ju ett avsnitt idag och imorgon också.
Citera
2014-01-21, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Skulle inte Jeppe skälla ut Emelie idag, eller har jag missat det?

Fortfarande lite tråkig säsong.
Konstigt att de inte visade det.
Citera
2014-01-21, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Är ju ett avsnitt idag och imorgon också.
Aha. Så trailern rymde hela denna veckan?
Citera
2014-01-21, 08:20
Medlem
TheMentalitas avatar
Man kan ju inte klaga på att det var tråkigt igår i alla fall.

Allmänna tankar:

Avskyr Mia, samt resten av "tråk-gänget". Vad fan gör dem där ens?

Aina ger sken av att vara typ 5 år mentalt. Sjukt naiv.

Någon surrade om att det var starkt av Linnea att avbryta samlaget. Ja jävlar vad starkt, sen märker man hur lång tid brudar klarar av att hålla saker för sig själv. Typ 5 minuter senare krokodiltårar och alla vet vad som hänt.

Det jag dock verkligen stör mig på är hur många gamla deltagare som får komma tillbaka. Det har spårat ur toalt, frågan är inte längre OM någon som åkt ut ska komma tillbaka utan NÄR.
I Paradise Hotel ska det hända massa oväntade saker ja, men när typ hälften av alla där inne redan åkt minst en gång förtar det insatsen för dom som klarat sig kvar länge.
Citera
2014-01-21, 09:19
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti-svensk
Aha. Så trailern rymde hela denna veckan?

Ja det brukar stå "nästa vecka i PH" om jag inte minns helt fel.
Citera
2014-01-21, 09:23
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majjken87
Är de bara jag som tycker det va starkt gjort att säga "stopp" mitt i? Tycker dessutom Jeppe tog det bra. Och vissa av er menar att hon är en sån som anmäler våldtäkt. Well.. hade han inte stoppat när hon sa att hon inte ville så hade de varit en våldtäkt! Men en frisk kille stoppar där, visst kanske dubbelkollar men kanske det men sedan är det att acceptera läget, inget konstigt. SKulle han INTE stoppat hade det varit en våldtäkt och hon hade haft all rätt att anmäla.
Tankar kan komma ifatt både killen eller tjejen och få personen att tappa lusten, inget konstigt.

Det som spär på den äckliga bilden av Jeppe är att två människor ens försätts i en situation där den ena ångrar sig. Bara det är äckligt och motbjudande för att det "touchar" vid ngt mkt värre.

Ramsorna som skanderades innan var också motbjudande, att ingen bara gick dit och sänkte nötterna. Kan tänka mig ha gjort även om jag så bara var med i produktionsteamet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in