2014-01-20, 23:39
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Du menar att killen slutar och ändå anmäler hon?
Ja men framförallt att tjejen är lite trevande under "akten" och i efterhand ångrar sig, börjar tänka på sitt rykte osv.
Citera
2014-01-20, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Man märker för övrigt hur tydligt det är att sliddjur dras till alfahannen.

Han kan bete sig som ett svin mer eller mindre men ändå suktar de efter lite påle.

Sant men det är ju väldigt låg kvalitet på de brudar han attraherar. PAOW och Linnea visar ju alla tecken på att de är luder. Aina är bara dum.

Niclas och Samir som är mer Alfahane på riktigt attraherar AK, Anja, Aina, Mia.

Nu är ju dessa inte heller kvalitetsbrudar för de befinner sig på Paradise Hotel men du kan iallafall se en liten skillnad.
Citera
2014-01-20, 23:42
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Man märker för övrigt hur tydligt det är att sliddjur dras till alfahannen.

Han kan bete sig som ett svin mer eller mindre men ändå suktar de efter lite påle.

Ja och mitt i så märker dom att sexet inte va nåt vidare eller iaf inte som på film och då ångrar dom sig och avbryter mitt i för att sen böla ut hos nån väninna alternativt anmäla för våldtäkt.
Citera
2014-01-20, 23:44
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaSkolan
Sant men det är ju väldigt låg kvalitet på de brudar han attraherar. PAOW och Linnea visar ju alla tecken på att de är luder. Aina är bara dum.

Niclas och Samir som är mer Alfahane på riktigt attraherar AK, Anja, Aina, Mia.

Nu är ju dessa inte heller kvalitetsbrudar för de befinner sig på Paradise Hotel men du kan iallafall se en liten skillnad.

Jag skulle vilja påstå att Aina är en rätt intressant individ. Jeppe har hitintills inte lyckats spela ut eller med henne.
Citera
2014-01-20, 23:46
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Jag skulle vilja påstå att Aina är en rätt intressant individ. Jeppe har hitintills inte lyckats spela ut eller med henne.
Aina är nog intelligentast av tjejerna där, men hon spelar dum.
Citera
2014-01-20, 23:48
Medlem
Pellenss avatar
Emelie blev riktigt jävla upprörd för att någon hade fått det att se ut som om någon hade lagt en sats på hennes bild. Hon menade på att hon inte ville bli sedd som en slampa eller hora.

Kollade på dagens oklippta klipp där dom bland annat diskuterade vem som var snuskigast i gänget. Då lägger Emelie kommentaren "Knulla mig som en hora, eller knulla inte alls."

http://www.tv3play.se/play/349643?autostart=true 4.30

Hahaha lägg märke till TH, jävlar va uttråkad han ser ut att vara.
Senast redigerad av Pellens 2014-01-20 kl. 23:56.
Citera
2014-01-20, 23:49
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Det är ju ett intressant gruppsykologiskt experiment denna typ av program. Något man märker är att två ledande hannar inte går in i direkt konflikt med varandra. De försöker bilda vänskapliga band trots svek i bagaget, åtminstone till ytan. Precis som i naturen undviker de aggressiva yttringar in i det längsta. Endast alkohol skulle kunna få Jeppe och Niklas att hamna i öppet gräl förmodar jag.

När de två honorna Aina och A-K hamnade i konflikt tog det ungefär tre timmar innan de öppet stod och skrek åt varann vid poolkanten. Detta utan alkohol. Och det var en konflikt som bara eskalerade tills dess att ena fick lämna.

Sedan kan man studera de lägre stående hannarna Joppe och Thobias. De utkämpar sina egna meningslösa strider för att vinna status i sina respektive grupperingar. Thobias vill visa sig viktig inför honorna han har gaddat ihop sig med medan Joppe vill visa sig på styva linan inför sin herre. Dessvärre låg ju han och nuppade det nya unga köttet som kommit in i flocken, så det var till ingen nytta.
Citera
2014-01-20, 23:50
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Ja och mitt i så märker dom att sexet inte va nåt vidare eller iaf inte som på film och då ångrar dom sig och avbryter mitt i för att sen böla ut hos nån väninna alternativt anmäla för våldtäkt.
Hon bailade väl för att han sa att de skulle hålla tyst om det. Hon uppfattade det som att han tänkte på att Paow eller vem det nu va han va tillsammans med förut och garderade sig mot att det skulle skita sig.

Mao kände hon sig nedprioriterad.
Citera
2014-01-20, 23:54
Medlem
Jag kan verkligen inte se Jeppe som "alfa" efter det där idol-klippet på YouTube som någon länkade.
Citera
2014-01-20, 23:55
Bannlyst
"Aina är våldtäktsbarn" Ja, Joppe bidrar åtminstone med något av värde.

Och repliken. Sen vill han inte ta det och avslutar det med att skrika "jävla tönt" haha, dåre.
Citera
2014-01-20, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Det är ju ett intressant gruppsykologiskt experiment denna typ av program. Något man märker är att två ledande hannar inte går in i direkt konflikt med varandra. De försöker bilda vänskapliga band trots svek i bagaget, åtminstone till ytan. Precis som i naturen undviker de aggressiva yttringar in i det längsta. Endast alkohol skulle kunna få Jeppe och Niklas att hamna i öppet gräl förmodar jag.

När de två honorna Aina och A-K hamnade i konflikt tog det ungefär tre timmar innan de öppet stod och skrek åt varann vid poolkanten. Detta utan alkohol. Och det var en konflikt som bara eskalerade tills dess att ena fick lämna.

Sedan kan man studera de lägre stående hannarna Joppe och Thobias. De utkämpar sina egna meningslösa strider för att vinna status i sina respektive grupperingar. Thobias vill visa sig viktig inför honorna han har gaddat ihop sig med medan Joppe vill visa sig på styva linan inför sin herre. Dessvärre låg ju han och nuppade det nya unga köttet som kommit in i flocken, så det var till ingen nytta.

Därför jag kollar det är så nära man kan komma till att studera mänskligt beteende (likt apor i en bur). De borde köra eftersnacket med ett gäng psykologer istället
Citera
2014-01-20, 23:57
Medlem
Är de bara jag som tycker det va starkt gjort att säga "stopp" mitt i? Tycker dessutom Jeppe tog det bra. Och vissa av er menar att hon är en sån som anmäler våldtäkt. Well.. hade han inte stoppat när hon sa att hon inte ville så hade de varit en våldtäkt! Men en frisk kille stoppar där, visst kanske dubbelkollar men kanske det men sedan är det att acceptera läget, inget konstigt. SKulle han INTE stoppat hade det varit en våldtäkt och hon hade haft all rätt att anmäla.
Tankar kan komma ifatt både killen eller tjejen och få personen att tappa lusten, inget konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in