Ja men faktiskt. Jag skulle inte ha något emot bisexuella eller transor eller vad man nu vill vara om dom hade i programmet att göra, men är inte den sexuella stämningen en ganska viktig del av PH? Thobias x2 är som en naturlig del av tjejgänget, och har väl aldrig ens övervägt att pussa tjejerna på munnen när de kan sukta efter Niklas dolme istället. Ännu mer pinsamt blir det när
den nya bruden kommer ut som bi i det senaste programmet, ungefär som att det skulle vara något mer uppseendeväckande än att vara vegetarian i dagens Sverige.
Precis min tanke, dom spelar ju förfan i båda lagen, helt oacceptabelt.
mitt tips går inte till anja och samir för deras sängmönster vid väggen är annorlunda.
det ser snarare ut som om emelie blir påsatt för hon hänger mycket i det rummet där kvällens pökande kommer äga rum.
vad händer mer i övrigt?
skulle inte bli förvånad ifall det kommer ske ett gaypökande inom kort. fy fan vad äckligt.
Emelie vill inte uppfattas som billig, vilket hon tycker hon gör när någon potentiellt har saggat på hennes bild. Hon tycker att det är något av det värsta man kan göra. Orimlig människa hela hon... Ett vidrigt luder är vad hon är.
vem tror ni det är som åker? Förmodligen någon Niklas gillar han hade inte gråtit som han gjorde annars. vem tror ni på? Jag tror det är Fröidh faktiskt, men tror han kommer tillbaka med tanke på ryktet som sprids om att han vann
vem tror ni det är som åker? Förmodligen någon Niklas gillar han hade inte gråtit som han gjorde annars. vem tror ni på? Jag tror det är Fröidh faktiskt, men tror han kommer tillbaka med tanke på ryktet som sprids om att han vann
¨
Ryktet om att Fröidh vinner är just vad det är, ett RYKTE, tror inte på att han skulle kunna vinna för fem öre.