Jävla hora Emelie är alltså, har nog aldrig hatat en människa mer än vad jag hatar henne. Ber till gud att amuletten gör så att hon åker ut. Vidriga jävla människa.
De hade sex. Hon ångra sig mitt i akten. Inget mer med den saken.
Joppe började men dock så sa han saker som alla vet att det inte stämmer medans Thobias gjorde personangrep som faktiskt ligger något bakom. Dumt av båda.
Angående spelet. Alla vampyrer immuna > De kommer bita mer och mer folk.
Den som blir immun mot vampyrerna kommer få göra samma sak. "Frälsa" mer och mer folk.
Sämst att både Paow och Jeppe kommer tillbaka. Varför hade de ens en mördarvecka? Vad vann Niklas på att klara av både morden utan att åka dit? Produktionen lägger sig i alldeles för mycket.
Väldigt svårt att sia om hur parceremonin kommer att se ut imorgon! Ett troligt scenario jag kan tänka mig är att prästen Paow frälser en till och då en tjej, troligtvis Aina. Sen har Paow makten att bryta upp ett av paren Niklas-Aina, Samir-Anja, Emelie-Th eller Thobias-Mia. Övriga vampyrer står såklart säkert och immuna vid sidan av.
Titta mitt inlägg ovan. Inte helt lätt att reda ut det den här gången faktiskt!
Jag undrar bara vad amuletten spelar för roll, eller om den nu kommer spela någon större roll än just att Emelie ej kan bli immun.. Ber till gud att det är något negativt så jag kan njuta åt Emelies egna idiotiska val.
Jag undrar bara vad amuletten spelar för roll, eller om den nu kommer spela någon större roll än just att Emelie ej kan bli immun.. Ber till gud att det är något negativt så jag kan njuta åt Emelies egna idiotiska val.
Håller helt med dig. Vore underbart att se om hennes sätt att hela tiden manipulera folk faktiskt kunde få konsekvenser.