2014-01-17, 12:19
Medlem
Hoppas Emelie vinner hela skiten...
Citera
2014-01-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucky17
Nä men jag är säkert en av ganska få tjejer i tråden. Vi är oftast inte så hatiska mot att tjejer också beter sig slampigt i såna här program. Jag inte bara förväntar mig det utan jag vill ha det, som jag sagt innan, hur kul är det med de tjejer som ska försöka bete sig fint i ett sånt här program? Frågan kvarstår, varför får killar bete sig som skabbiga horor men inte tjejer? Jag är verkligen genuint nyfiken när det gäller tanken kring det, dömer ingen för hur de tycker.
Har verkligen inget emot "slampor" i PH. Eller skeva brudar heller. Olina var färgstark, Jackie var rolig och jag ser varken Aina eller Mia som mindre värda på något sätt för att de pippat i TV. Även om Aina är rätt så slutkörd i huvudet. Paow gillar jag inte, men inte på grund av att hon särade på benen. Det var snarare en av de saker jag gillade med henne. Att hon däremot kletar sperma i en sovande människas mun och så vidare är lika med minuspoäng.

Emelie däremot spelar i en egen liga: Allmänt äcklig rakt igenom. Försöker förmedla en bild av sig själv som rak och ärlig, godhjärtad och from. Medan verkligheten är motsatsen. Total oförmåga att stå för sina egna handlingar också; att hon pippade med Samir var för att Jeppe och Nicklas manipulerade henne, enligt henne själv.
Hon gnäller även över att Samir körde ut henne trots att han lovat henne flera gånger att han skulle välja henne, men gör exakt samma sak mot Jesper F.
Fittbollen och fotot. Någon som minns?

Och när allt kokas samman i en kittel så blir resultatet en äcklig soppa med ingredienser som inte alls passar med varandra.
Därför hatar jag Emelie, och hon är och förblir en äckelhora i mina ögon.

Däremot så finns det inget ont som inte för något gott med sig: Programmet blir intressantare med henne, även om det är på hennes egen bekostnad. Hennes blogg är betydligt roligare att läsa än Nickes, Ainas, Jespers eller någon annans, men fortfarande på hennes egen bekostnad i och med hennes ständiga försök att påtala att hon minsann är en fin och bra tjej...
Citera
2014-01-17, 14:36
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adde13
Inte alls härligt! Visst är han en kille som skapar drama dvs bra tv dock tycker jag synd om

Tycker de borde satsa på att ta in en ny kille, inte de som åkt ut.

Lust att dela med dig av en länk där du har läst allt.
Skicka PM om du inte vill outa den
Citera
2014-01-17, 15:21
Medlem
Despiracys avatar
Jag garvar högt!!!

https://www.youtube.com/watch?v=sEN79b_o_hA

Nicklas reaktion alltså!
hahaha
Citera
2014-01-17, 15:45
Medlem
Hahahah kanske dags för oss FB-medlemmar att tänka två gånger extra innan vi säger saker, det känns som att både Emelie och Mia är här för att försvara sig själva.
Citera
2014-01-17, 15:49
Medlem
Fiskfjolls avatar
Stör mig något fruktansvärt hur Emelie pratar. Låter som hon är skånsk men försöker låta som hon kommer från sthlm. Ja jag vet, nu är jag säkert "fucking respektlös."
Citera
2014-01-17, 16:46
Medlem
Giggsys avatar
http://www.tv3.se/blog/emelie-r/d%C3%A5-var-pride-%C3%B6ver-f%C3%B6r-denna-g%C3%A5ngen

Vad pinsam hon är.
Citera
2014-01-17, 20:08
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
http://www.tv3.se/blog/emelie-r/d%C3%A5-var-pride-%C3%B6ver-f%C3%B6r-denna-g%C3%A5ngen

Vad pinsam hon är.

Vilket jävla sär hon är som börjar en mening med "&" eller överhuvudtaget börja en mening med "och".

Emelie, du är och beter som en billig störd tjej.
Tyvärr verkar bara PH bevisa det ännu mer och sluta skyll på produktionen.
Citera
2014-01-17, 20:49
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Vilket jävla sär hon är som börjar en mening med "&" eller överhuvudtaget börja en mening med "och".

Emelie, du är och beter som en billig störd tjej.
Tyvärr verkar bara PH bevisa det ännu mer och sluta skyll på produktionen.
Hon är så osmaklig, att hon skriver och formulerar sig som en dyslektiker gör henne inte bättre... Fyfan vad jag avskyr den människan.
Citera
2014-01-17, 21:03
Medlem
Vem är super gayen Thobias?? Känner igen honom från något han måste vart med innan. (Menar han som är transa ibland)
Citera
2014-01-17, 21:05
Medlem
●någonstans i ngt annat program skulle d stå. Men d försvann visst.
Citera
2014-01-17, 21:19
Medlem
Esset45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1983123456
Vem är super gayen Thobias?? Känner igen honom från något han måste vart med innan. (Menar han som är transa ibland)

Han har varit med i en comviq-reklam. Han har också varit transsylwia i idol enligt en polare, vet inte om de stämmer men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in