Citat:
Ursprungligen postat av
Dressc
Jeppe var sjukt taskig mot Paow i studio paradise. Men inte så konstigt med stämningen när Paow har skrivit i hennes blogg att Jeppe var rätt svartsjuk och allmänt jobbig och att det inte slutade bra i slutändan när de träffats utanför paradise hotel. Kanske inte så lätt för Jeppe att vara "tillsammans" med en tjej som Paow som är rätt känd sedan innan och har mycket på g i sitt liv.
Jeppe gav Paow det hon förtjänade. Varför bara ta Paows berättelse som sanning? Finns alltid två sidor av en berättelse nämligen - välkommen till verkligheten.
Dessutom är det känt sedan avsnitt nr 1 att Jeppe inte är pojkvän-material. Han använde Paow som påladdningsstation i hotellet och det med råge. Om Paow är "rätt känd" i din lilla värld så kan jag säga att jag inte visste ÖVER HUVUD TAGET vem hon var innan PH. Ska hon vara någon slags förebild eller vad syftar du på? Dessutom vet jag inte vad det är hon har i livet som är så mycket "på g". Ska hon rädda världen från en asteroid? Bota cancer? Vinna OS-guld? Hjälpa fattiga i Afrika? Börja utbilda sig? Nej, jag tycker att en sopgubbe bidrar mycket mer till samhället än vad Paow gör. Att hon har fans säger ju ganska mycket om hur illa ställt det är med våra ungdomar idag som ser upp till destruktiva människor som lever på att vika ut sig, knulla i TV och vara allmänt trashiga. Tragiskt.
Återigen - välkommen till verkligheten