2014-01-09, 13:41
Medlem
catos avatar
Hoppsan, snacka om att vara sur, kul att Paow åkte ut, hon tillförde absolut ingenting förutom att göka. Otroligt dålig stil när hon såg sig själv på fotot som mördad, det var ju inte de andras fel, där visade hon klart vad hon tyckte om de övriga. Tror Jeppe hade lämnat henne direkt om han fått en nytt villig tjej och som såg bättre ut än Paow (inte svårt va).
Hoppas att det nu kommer in några nya personer som kan ställa till det för de "säkra" paren, trött på att det kommer in gamla utslagna spelare hela tiden.
Citera
2014-01-09, 13:41
Medlem
cmc.88s avatar
skit program!

min polare va med iår! hahaha
Citera
2014-01-09, 14:06
Medlem
lol episk studio, jeppe riktig douchebag imo tryckte han kanske lite för hårt på att allt bara var ett spel
Citera
2014-01-09, 14:08
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmc.88
skit program!

min polare va med iår! hahaha
Vem är din polare?
Citera
2014-01-09, 14:50
Medlem
I förhandstitten inför nästa vecka ska killarna gå på date och bli bartenders. Både Paow och Jeppe är bartenders, så det är inte helt osannolikt att de har någon funktion även nästa vecka.
Citera
2014-01-09, 15:19
Medlem
WT-Jeppe är sjukt skön och verkligen material för den här typen av produktion Paow blev överspelad och utnyttjad. Att hon själv inte insåg det. Väldigt dålig människokännare med andra ord. Läs Jeppes blogginlägg som är mindre än 1 timme färskt. Härlig läsning och Paow visar "klass" ännu en gång
http://www.tv3.se/blog/jesper-j/en-bild-s%C3%A4ger-mer-%C3%A4n-1000-ord
Citera
2014-01-09, 15:35
Medlem
Dresscs avatar
Från Paow:s blogg angående Jeppe:

"Han gav mig klamydia, och ja jag är säker på dett det var han för jag var inte med någon annan. Och bli behandlad som SKIT efteråt. Jag skulle inte gjort det om jag fick tänka en gång till). Men jag förnekar inte till att jag hade känslor för honom där inne. Men jag är glad att det är över."

Va? haha undrar om det är sant att han gav henne en könssjukdom, i studio paradise lät det som de använde kondom. Fast kanske de inte gjorde alla gånger?

Källa: http://www.paow.se/64978
Citera
2014-01-09, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dressc
Jeppe var sjukt taskig mot Paow i studio paradise. Men inte så konstigt med stämningen när Paow har skrivit i hennes blogg att Jeppe var rätt svartsjuk och allmänt jobbig och att det inte slutade bra i slutändan när de träffats utanför paradise hotel. Kanske inte så lätt för Jeppe att vara "tillsammans" med en tjej som Paow som är rätt känd sedan innan och har mycket på g i sitt liv.

Jeppe gav Paow det hon förtjänade. Varför bara ta Paows berättelse som sanning? Finns alltid två sidor av en berättelse nämligen - välkommen till verkligheten.

Dessutom är det känt sedan avsnitt nr 1 att Jeppe inte är pojkvän-material. Han använde Paow som påladdningsstation i hotellet och det med råge. Om Paow är "rätt känd" i din lilla värld så kan jag säga att jag inte visste ÖVER HUVUD TAGET vem hon var innan PH. Ska hon vara någon slags förebild eller vad syftar du på? Dessutom vet jag inte vad det är hon har i livet som är så mycket "på g". Ska hon rädda världen från en asteroid? Bota cancer? Vinna OS-guld? Hjälpa fattiga i Afrika? Börja utbilda sig? Nej, jag tycker att en sopgubbe bidrar mycket mer till samhället än vad Paow gör. Att hon har fans säger ju ganska mycket om hur illa ställt det är med våra ungdomar idag som ser upp till destruktiva människor som lever på att vika ut sig, knulla i TV och vara allmänt trashiga. Tragiskt.

Återigen - välkommen till verkligheten
Citera
2014-01-09, 15:50
Medlem
ojojros avatar
Citat:

"Han gav mig klamydia, och ja jag är säker på dett det var han för jag var inte med någon annan. Och bli behandlad som SKIT efteråt. Jag skulle inte gjort det om jag fick tänka en gång till). Men jag förnekar inte till att jag hade känslor för honom där inne. Men jag är glad att det är över."

Va? haha undrar om det är sant att han gav henne en könssjukdom, i studio paradise lät det som de använde kondom. Fast kanske de inte gjorde alla gånger?

Trodde alla var tvungna att testa sig innan dom fick delta i programmet. Dom lär ju veta vad som kommer hända när det är 10 tjejer och 10 killar som delar på ett hotell med mycket alkohol inblandat. Om du frågar mig så tror jag att Paow bara säger det för att smutskasta honom lika mycket som han smutskasta henne i studion
Citera
2014-01-09, 15:54
Medlem
Citat:

Men vad fan, fy vad taskigt gjort att ge henne klamydia. Nu måste hon hålla sig från killar ett tag. Paow har den finaste kroppen.
Citera
2014-01-09, 15:56
Medlem
Dresscs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Jeppe gav Paow det hon förtjänade. Varför bara ta Paows berättelse som sanning? Finns alltid två sidor av en berättelse nämligen - välkommen till verkligheten.

Dessutom är det känt sedan avsnitt nr 1 att Jeppe inte är pojkvän-material. Han använde Paow som påladdningsstation i hotellet och det med råge. Om Paow är "rätt känd" i din lilla värld så kan jag säga att jag inte visste ÖVER HUVUD TAGET vem hon var innan PH. Ska hon vara någon slags förebild eller vad syftar du på? Dessutom vet jag inte vad det är hon har i livet som är så mycket "på g". Ska hon rädda världen från en asteroid? Bota cancer? Vinna OS-guld? Hjälpa fattiga i Afrika? Börja utbilda sig? Nej, jag tycker att en sopgubbe bidrar mycket mer till samhället än vad Paow gör. Att hon har fans säger ju ganska mycket om hur illa ställt det är med våra ungdomar idag som ser upp till destruktiva människor som lever på att vika ut sig, knulla i TV och vara allmänt trashiga. Tragiskt.

Återigen - välkommen till verkligheten

Haha, bara för man känner till vem en del människor är betyder inte att man per automatik ser upp till dom. Bara för jag känner till Hitler betyder inte det att jag ser upp till han. Är man lite uppdaterad om dagens svenska nöjesnyheter så vet man lite sådant här. Det jag menade med att hon har mycket på g, är att tack vare hennes blogg har hon ju blivit känd och har sina fans, och går på evengemang, är i tidningen osv. Kanske inte så lätt för någon som Jeppe som inte har samma slags kändisskap, och om det är sant att han var så svartsjuk, kanske det var svårt för honom att hon går ut och har sin krets som hon umgås med. Vem vet..
Citera
2014-01-09, 15:58
Medlem
Dresscs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Trodde alla var tvungna att testa sig innan dom fick delta i programmet. Dom lär ju veta vad som kommer hända när det är 10 tjejer och 10 killar som delar på ett hotell med mycket alkohol inblandat. Om du frågar mig så tror jag att Paow bara säger det för att smutskasta honom lika mycket som han smutskasta henne i studion

Jo, jag tänkte att de kanske var det. Men känns inte riktigt som klamydia är något man slänger ur sig för att "hämnas", även om det är han som gett henne det, så drabbas ju båda som typ "smutsiga" enligt en del iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in