2014-01-23, 16:25
Medlem
Dresscs avatar
Anja har riktigt nice kropp, måste man väl ändå erkänna?

http://www.fildirekt.se/dl/1390572215.png

Och jag är ju ändå tjej också
Citera
2014-01-23, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Vet någon vad låten i slutet av det senaste avsnittet heter? Den som dom spelar absolut sist innan Anja börjar whina?

Citat:
Ursprungligen postat av BigStanMad
Jag undrar också vilken låt som spelas där mot slutet när de festar, skulle verkligen uppskatta ifall någon vet

Michael Holborn, Wiliam Henries - Endless Night
Senast redigerad av anonym747 2014-01-23 kl. 16:32.
Citera
2014-01-23, 16:39
Medlem
dekadentens avatar
Ut med Joppe, vad fan gör han i programmet? Fet och äcklig jävel. Läste en intervju med honom där han sa typ "Jag behöver inte ragga längre, det är nästan lite tråkigt för nu är det ingen utmaning..."

1: VEM sjunker så lågt att den ligger med en fet, svettig gris?
2: Vem fan raggar på Joppe på krogen? Folk kan ju se dem och att ha legat med Joppe vill man knappast ha på sitt CV.
Citera
2014-01-23, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Ut med Joppe, vad fan gör han i programmet? Fet och äcklig jävel. Läste en intervju med honom där han sa typ "Jag behöver inte ragga längre, det är nästan lite tråkigt för nu är det ingen utmaning..."

1: VEM sjunker så lågt att den ligger med en fet, svettig gris?
2: Vem fan raggar på Joppe på krogen? Folk kan ju se dem och att ha legat med Joppe vill man knappast ha på sitt CV.

Han sa att han legat med typ 90 stycken innan PH, så nog verkar han få ligga om han vill.
Citera
2014-01-23, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baggerfuhrer
Kvällen bästa:

* Emelie åker hem
* Programledaren frågar Aina "Mår du nästan lite illa?"
* Samir säger "Skål för TH och Dorota". Redan glömt Emelies namn
* Aina får vara kvar
* Samir verkar tröttna på Anja och förmodligen skickar ut henne nästa vecka

Han säger "Skål för TH SLASH Dorota"dvs "TH/DOrota", förmodligen syftandes på han var så lik henne i den bemärkelsen att båda var så jävla tråkiga och inte bidrog med nånting förutom sin fjollighet.

Btw så är ju Joppe riktigt go, håller på att kladda och viskar sliskigt med svetten rinnandes till en uppenbart ledsen Linnea som precis skickat ut TH. Och det man fick se i previewen för nästa avsnitt, när han klampar in vrålandes på Thobias, och hur Thobias gömmer sig skrämt under täcket
Senast redigerad av Lingonkuk 2014-01-23 kl. 16:53.
Citera
2014-01-23, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Michael Holborn, Wiliam Henries - Endless Night

jaha, inte den utan låten som spelas när samir håller på med linnea
Citera
2014-01-23, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigStanMad
jaha, inte den utan låten som spelas när samir håller på med linnea

Låten som spelas vid 41:45 är denna väl? Ge mig en tidpunkt så jag förstår vilken låt du syftar på.
Citera
2014-01-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Nej. Och? Spelar det någon roll? Helvete, vafan tror du. Att alla snubbar i Sverige är 190+?

Nej, det tror jag inte, men med tanke på allt snack om vilken "köttmarknad" Paradise är och vilka skönhetsideal som framställs, så är det lite lustigt. Det är inte många av deltagarna som ser särskilt bra ut, och ingen av dem är ens över 180… Eller jo, en TJEJ!
Citera
2014-01-23, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
Det där stämmer inte.

Ak är 170 har hon själv sagt på paradise och jag har träffat henne vi är lika långa. Jesper f är knappast längre än Nicklas.

Th är lång men 204? njaaa väldigt tveksam till det faktisk!

Anja ser kort ut hon kanske är 174 med klackor

Detta är enbart spekulationer från min sida
AKs längd fick jag fram ifrån produktionen så då får jag be om ursäkt om de fört fram fel svar, Jesper F är 181cm kolla på avsnittet när Dorota checkade in och de delar rum då säger Jeppe att han är 181cm.

TH sa på Studio Paradise när Rebecka frågade om hans längd "2 meter" för att han inte ville säga sin riktiga då det är 204cm vilket PH's castingteam har avslöjat.

Anja är 172, det stämmer.
Citera
2014-01-23, 18:41
Medlem
Aina och anja kan inte någon dränka dom i den där härliga poolen.
Citera
2014-01-23, 18:56
Medlem
PolisenGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Jo jag vet att det är pride vecka men måste malin gramer se ut som en jävla transa?
.

Hennes enda uppgift är att se dekorativ ut, vilket hon misslyckas med totalt. Ser ut att en en dildo uppstoppad i __________.
Citera
2014-01-23, 19:03
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenGrisen
Hennes enda uppgift är att se dekorativ ut, vilket hon misslyckas med totalt. Ser ut att en en dildo uppstoppad i __________.

Skulle aldrig banga på att nästla mig in i hennes väv av fittmuskler!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in