2014-01-16, 02:28
Medlem
Man får tycka vad man vill. De personer som däremot höjts i mina ögon denna vecka är:

*Joppe (Sjukt go' energi och göteborska! Jag gillar hans vibe och han VÅGAR spela spelet)
*Jesper Fröidh (En deltagare som man kommer sakna - bro's before ho's tsms med Niklas)
*Avslöjande att WT-Jeppe som är tillbaka och hans totalsågning av Emelie inför alla höjde honom till skyarna i min värld!!!

Helvete vad skönt det ska bli kul nu när WT-Jeppe sätter alla på plats. SPECIELLT den mest hatade personen av alla: bollfittan Emelie

I övrigt tycker jag fortfarande lika illa om:

*Aina (världens mest irriterande röst - dessutom väldigt trög)
*Mia (tror sig vara ett helgon och ha skinn på näsan. bidrar egentligen inte med något)
*Anja (tror sig vara en prinsessa men är en ful ponny med nojjig personlighet dessutom. Mentalt instabil. Förstår varför en person som Samir dras till henne .. han har ju inte alla trådar sammankopplade innanför panngloben)

Dessa tre har något gemensamt: de förstör programmet och är totalt asexuella.
Citera
2014-01-16, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Man får tycka vad man vill. De personer som däremot höjts i mina ögon denna vecka är:

*Joppe (Sjukt go' energi och göteborska! Jag gillar hans vibe och han VÅGAR spela spelet)
*Jesper Fröidh (En deltagare som man kommer sakna - bro's before ho's tsms med Niklas)
*Avslöjande att WT-Jeppe som är tillbaka och hans totalsågning av Emelie inför alla höjde honom till skyarna i min värld!!!

Helvete vad skönt det ska bli kul nu när WT-Jeppe sätter alla på plats. SPECIELLT den mest hatade personen av alla: bollfittan Emelie

I övrigt tycker jag fortfarande lika illa om:

*Aina (världens mest irriterande röst - dessutom väldigt trög)
*Mia (tror sig vara ett helgon och ha skinn på näsan. bidrar egentligen inte med något)
*Anja (tror sig vara en prinsessa men är en ful ponny med nojjig personlighet dessutom. Mentalt instabil. Förstår varför en person som Samir dras till henne .. han har ju inte alla trådar sammankopplade innanför panngloben)

Dessa tre har något gemensamt: de förstör programmet och är totalt asexuella.

Kul du kallar de asexuella när Mia, Anja och Aina haft sex i Tv, medan de två du hyllar: Joppe och Fröjdh inte haft de :P (koll på vad asexualitet är?)
Citera
2014-01-16, 02:54
Bannlyst
Jo jag vet att det är pride vecka men måste malin gramer se ut som en jävla transa?
Synd att Jeppe fick åka men han har varit lite i skymundan sen Jeppe 2 blev mördad..

Angående Emelie... vad är det för fel på henne? Hon pratar någon blatte/skånska låter skitmärkligt, sen har hon blivit äckligt ful också.
Citera
2014-01-16, 02:57
Medlem
Falconns avatar
http://www.tv3play.se/play/348333

Någon halvtaskig stand-up av Fröidh. Massa torra skämt, inget att se direkt.
Citera
2014-01-16, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majjken87
Kul du kallar de asexuella när Mia, Anja och Aina haft sex i Tv, medan de två du hyllar: Joppe och Fröjdh inte haft de :P (koll på vad asexualitet är?)

En asexuell personlighet går inte ut på att man har sex utan snarare vilken sexuell utstrålning man har. Att Niklas och Samir pumpat de uppräknade brudarna gör inte brudarna mer sexiga eller mindre asexuella. Men du kanske har så pass dålig smak och runkar till PH's femsekunders-scener med lite lakan som rör på sig.

Dessutom hyllade jag Joppe och Fröidh med bifogade motiveringar inom parentes. Jag har högre krav på brudarna utseende- och beteendemässigt. Vad killarna gör är av mindre av intresse. Men du kanske gillar att kolla på killen istället för tjejen när det vankas knull - vad vet jag.
Citera
2014-01-16, 03:12
Bannlyst
Kan detta bli vinnare av PH? Hoppas inte iallafall...

Citera
2014-01-16, 03:20
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor

Ska nog mycket till för att hon ska gå hela vägen. Som jag sa tidigare i tråden tror jag att det är så att prispengarna betalas ut efter att finalen har sänts på teve. Om det är så att vinnaren får pengarna direkt så har nog TV3 som policy att om vinnaren eller vinnarna får vara försiktiga med att visa öppet att de har mycket pengar så att de inte spoilar något. Sen är det väl ändå hyfsat vanligt att tjejer har dyra handväskor, så det behöver inte nödvändigtvis finnas något samband.
Citera
2014-01-16, 03:56
Medlem
dovAkins avatar
Kungen är tillbaka! Skicka ut jävla Emelie och JarJar Binks Mia!
Citera
2014-01-16, 03:59
Medlem
Tiergartens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor

Fruktansvärt om hon skulle vinna, äckligaste människan jag sett på svensk tv. Seriöst. Inte nog med att hon är så jävla vidrig som hon håller på, sen ska hon hyckla också. Det med "saggen" på hennes bild fick mig att tänka om en person verkligen kan vara så korkad. Hon fick TH att stoppa in en fittboll i munnen, men kladdar man ner en bild på henne så är gränsen nådd?

Nä, hoppas verkligen att hon inte får slutpengarna.Jag hoppas på Niklas eller Aina. Niklas för att han verkar vara en skön snubbe och Aina är så jäkla söt och naiv, man kan fan inte ogilla henne.

Såg gårdagens avsnitt nu, och vad besviken jag vart på Linnea. Hon verkar vara riktigt trevlig, så väljer hon att skicka ut Jesper över Joppe. Hade smällt till Joppe på käften om jag vart tvungen att lyssna på hans gnäll. Jesper verkade ha tonat ner sig under de senaste avsnitten, men han verkar ändå vara förbannat rolig och snäll.

Så, nu fick jag de åsikterna ur mig.

Tillägg: Får inte deltagarna betalt för sin medverkan i programmet också?

Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Kungen är tillbaka! Skicka ut jävla Emelie och JarJar Binks Mia!

Hahahaha! Jar Jar Binks, nu när du säger det...
Men ja, Emelie är vidrig och ska ut, och Mia är jäkligt tråkig i programmet. Allt hon gör är att spela med sin bögkompis.

Jeppe är en äcklig människa han med, men han har i alla fall underhållningsvärde.... så länge jag slipper vara i närheten av honom själv.
Senast redigerad av Tiergarten 2014-01-16 kl. 04:02.
Citera
2014-01-16, 04:21
Medlem
dovAkins avatar
Jeppe är taktisk och elak visst men han är fan roligare än Mia och Emelie...
Citera
2014-01-16, 04:24
Medlem
De enda som ö.h.t. hade platsat i danska versionen är Jeppe och möjligen Samir och Niklas. Resten är ju skittråkiga, särskilt tjejerna. Produktionen borde kanske sett till att slänga in roligare och snyggare deltagare
Citera
2014-01-16, 06:01
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
Kan mycket väl stämma hänvisa endast till Swefilmer men varför 32 avsnitt bara? Danska/Norska har väll varit på ca 70 st ?

Danska avsnitten är kortare.

Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
http://i.imgur.com/VA0B1RO.jpg

natthumor. haha vad jag garva

Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
HAHAHAHA! Tack för ett sjuuuuukt gott skratt

Kul att den uppskattas.

Förhållandevis skönt att Jeppe kommer tillbaka och rör om lite. Han får gärna också skicka hem fetto-Joppe som grinade när Jeppe åkte ut, hahah!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in