2013-12-16, 23:04
Avslutad
Det bästa avsnittet i Paradise HELT klart, innehöll ALLT som ett sådant här program ska innehålla!
Citera
2013-12-16, 23:08
Medlem
Fan... jag tyckte verkligen synd om Samir. Fan inte schyst. Visst... han gjorde ett eget val när han knullade Emelie, men samtidigt så... fan så taskiga ...

Typ Niclas, från att vara the good guy till att dra iväg med Anja och hångla med henne. Sedan medvetet så särar de på Samir och Anja (låter de inte träffas osv).

Nästan så att Jeppe hjälper Samir att trycka in kuken i Emelie.

Usch, näe. Tyckte synd om paret Anja/Samir..
Inte bra för hälsan det här..
Citera
2013-12-16, 23:08
Medlem
€rics avatar
Det sjuka är ju ändå emelie "De vore så skönt att knulla samir sen skicka ut han" hahah wtf.

Äntligen börjar vi se lite psyk-sjuka tjejer, precis sådana som behövs för att få fart på huset. Nu hoppas vi bara att tobias och mia åker ut som inte bidrar med något.
Citera
2013-12-16, 23:09
Awaiting Email Confirmation
dom knullade i poolen väl? niklas i aina bakifrån.
Citera
2013-12-16, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra

Såg ut så, lite awkward att high-fivea efteråt däremot
Citera
2013-12-16, 23:11
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Jag funderade också på det där. De såg lite hemlighetsfulla ut och high five-ade efteråt vilket är något märkligt efter samlag.
Citera
2013-12-16, 23:12
Medlem
Granit84s avatar
Så sjukt låg nivå.
Vad är det med killarna i detta program? De är som några prinsessor.

Niklas "frågar" Anja om han får hånga - va fan? Ta för dig om du är man?

Anja gråter över att Babben Junior satt på tuttlisa när hon själv stått och hånglat med Niklas - Dubbelmoral!

Tuttlisa har hon tejp under sina bröst eller vad är det man såg? De såg skabbiga ut.

Jeppe är kung som spelar spelet åt Jesper med.
Jeppe tror jag kan gå långt. Kör med samma partner, får folk att göra saker och ses som pålitlig av andra tjejer för han håller på Paow. Åker hon får han nog lätt påhak av annan.

Stackars Jesper F. Tror han ska få smaska tuttilisa tuttar så tar babben junior henne. Han har dock sin vapendragare jeppe som lägger röd matta åt honom.

Någon mer än jag som blir yr av att titta på skelögat? Shit asså
Citera
2013-12-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Jag funderade också på det där. De såg lite hemlighetsfulla ut och high five-ade efteråt vilket är något märkligt efter samlag.

Vadå har bruden gjort det bra så är hon ju värd en high five
Citera
2013-12-16, 23:13
Medlem
BlodigDelfins avatar
Citat:

De knullade INTE om man ska tro deras samtal med kameran här

http://www.tv3.se/paradise-hotel-sverige/extramaterial/sanningen-om-aina-och-niklas
Citera
2013-12-16, 23:14
Medlem
Memnoks avatar
Nu börjar jag intressera mig för paradise hotell, det där var kul på så jävla många olika nivåer. Jeppe som övertalar både Samir och Emelie att ligga. Riktigt kungligt även om Samir är ordentligt lättmanipulerad, jag ifrågasätter om han ens har den mentala kapaciteten att ta in vad som händer och vad spelet går ut på.
Citera
2013-12-16, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit84
Så sjukt låg nivå.
Vad är det med killarna i detta program? De är som några prinsessor.

Niklas "frågar" Anja om han får hånga - va fan? Ta för dig om du är man?

Anja gråter över att Babben Junior satt på tuttlisa när hon själv stått och hånglat med Niklas - Dubbelmoral!

Tuttlisa har hon tejp under sina bröst eller vad är det man såg? De såg skabbiga ut.

Jeppe är kung som spelar spelet åt Jesper med.
Jeppe tror jag kan gå långt. Kör med samma partner, får folk att göra saker och ses som pålitlig av andra tjejer för han håller på Paow. Åker hon får han nog lätt påhak av annan.

Stackars Jesper F. Tror han ska få smaska tuttilisa tuttar så tar babben junior henne. Han har dock sin vapendragare jeppe som lägger röd matta åt honom.

Någon mer än jag som blir yr av att titta på skelögat? Shit asså

Emelie tejpade in magen, tydligen en ny metod istället för att träna, haha

Nej men på allvar, så såg det ut som hennes bikinitrosor var ett par storlekar förstora, en mic där på ett par 100 gram hade troligtvis gjort så att dom i bästa fall satt vid knäna, haha.
Citera
2013-12-16, 23:15
Medlem
Giggsys avatar
Samir is fucked på Pandoras
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in