2014-01-09, 15:58
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-Serioso
Men vad fan, fy vad taskigt gjort att ge henne klamydia. Nu måste hon hålla sig från killar ett tag. Paow har den finaste kroppen.
Verkligen? Jag tycker hon verkar ha en sliten pundarkropp.
Citera
2014-01-09, 16:06
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jeppes förklaring känns som en dålig efterhandskonstruktion. Varför satt han annars och grinade över henne bakom kulisserna och skrev någon kärleksförklaring på spegeln när han åkte ut? Var det också ett spel? Nä, sjukt osäker snubbe asså.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2014-01-09 kl. 16:15.
Citera
2014-01-09, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dressc
Haha, bara för man känner till vem en del människor är betyder inte att man per automatik ser upp till dom. Bara för jag känner till Hitler betyder inte det att jag ser upp till han. Är man lite uppdaterad om dagens svenska nöjesnyheter så vet man lite sådant här. Det jag menade med att hon har mycket på g, är att tack vare hennes blogg har hon ju blivit känd och har sina fans, och går på evengemang, är i tidningen osv. Kanske inte så lätt för någon som Jeppe som inte har samma slags kändisskap, och om det är sant att han var så svartsjuk, kanske det var svårt för honom att hon går ut och har sin krets som hon umgås med. Vem vet..

Bara för att jag nämnde att Paow har fans som ser upp till henne innebär det inte att jag syftade just på dig, inte sant? (om vi nu ska följa din "Hitler-tes")
Det är en klassisk försvarsmekanism att plocka upp Hitler som om han vore jordens Satan. Finns betydligt vidrigare människor än Hitler på denna jord om han sorgligt nog är din version av "total ondska" som du blev matad (hjärntvättad) med i grundskolan

Ja, för att gå på evenemang och vara i tidningen är att "ha mycket på g"? Jag tror att du lurar dig själv lite. Att "driva" en blogg och kalla det för jobb är skrattretande då bloggare konstlar sina liv till att verka vara spännande och varierade (precis som alla gör på facebook/instagram som exempel). Samtidigt går bloggarna ut på att HÅRT marknadsföra produkter som utarmar alla mindre begåvade läsare - tröga läsare som bloggarna tjänar pengar på och de facto BLIR bloggarnas inkomstkälla. Med andra ord måste bloggläsarna vara minst lika blåsta som bloggarna de känner att bloggarna är läsvärda. Det är just därför som 13- till 18-åringar läser bloggar just för att DE INTE VET BÄTTRE.

Jag tror att du bakandes bullar, tvättandes kläder och sittandes på föreläsningar under en dag är betydligt mer spännande än vad Paow någonsin kan vara. I mean: hon har lagt tid på Jeppe i flera veckor och gått runt på värdelösa barturnéer med 14-åringar runtom i Sverige. Låter det exklusivt? Eller är det så pass lågt man måste sjunka för att ha ett exklusivt liv?

Man kan tro att man är framgångsrik om man lyckas bo i Sthlms finare områden och har en inkomst som räcker till för tre-rätters och massa festande. Men att köpa klass och intelligens (socialt kapital) går inte. Inte ens hipsters fixar det hur mycket de än försöker. Man FÖDS in i det och arbetar STENHÅRT för att komma dit. Det är inget som sker över en natt. Det finns inga genvägar. Därför ser jag igenom människor som Paow och alla andra gloryhunters som försöker vara fina i kanten men lyckas klanta till sig dygnet runt då de inte vet bättre och förmodligen aldrig kommer göra det (eller kommer göra det när det redan är försent). Därför gillar jag Jeppe som drog hem från Sthlm då storstaden inte var hans grejj. Han vet vart han trivs och vart han ska hålla till. Respekt till Jeppe som inte försöker klättra i statustrappan på andras bekostnad som Paow gör. Kärlek!
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-09 kl. 17:20.
Citera
2014-01-09, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jeppes förklaring känns som en dålig efterhandskonstruktion. Varför satt han annars och grinade över henne bakom kulisserna och skrev någon kärleksförklaring på spegeln när han åkte ut? Var det också ett spel? Nä, sjukt osäker snubbe asså.

haha ja faktiskt, det luktar rätt mkt efterhandskonstruktion. måånga intervjuer också då han är rätt kärleksfull. jag hejar dock på #teamjepsor ändå, riktig lirare
Citera
2014-01-09, 16:25
Bannlyst
Gillade Paow inledningsvis eftersom man bara har sett henne som en dum bloggerska. Ju längre tiden har gått så upplever jag henne bara som halv-purken och ngn sorts översittare. Inte alls lika "down" med henne som tidigare.

Sluta vara så jävla sur. Eller har hon anledning till det? Orkar inte läsa hennes blogg.
Citera
2014-01-09, 16:30
Avslutad
Är inte direkt förtjust i Jeppes stil och personlighet överlag och trodde jag skulle bli mer kritisk inställd till honom efter studio-paradise. Jag fann emellertid att det blev det motsatta!. Jag menar själva grunden till paows hat verkar ju ligga i det faktum att jeppe inte enligt eget utsago hade känslor, medan hon erkänt att hon hade det. Och vad är grejen egentligen? Visst paows stolthet får lida men i övrigt ser jag knappast Jeppe som ett svin gentemot henne på ngt sätt. Varför ska alltid killen få massa skit i sådana här fall? Hade aldrig uppstått ngn hysteri om det var ombytta roller. Visst Jeppe fällde en olämplig kommentar under studio-paradise men det var paow som började med spydigheterna
Citera
2014-01-09, 17:07
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Skulle någon kunna klar göra en del saker kring AK.
Jag har följt alla avsnitt, sett om vissa avsnitt för att inte missa dom viktiga bråken.

Men.. Igår när AK lämnade så sa hon att hon var så besviken på alla, hon hade ställt upp för alla när dom har varit ledsen osv.
När hann hon med det?
Det var inge bråk eller tjafs på hotellet när hon va med i leken.
Varför vart hon sur på Aina? Ska inte Aina få välja partner? (Parceremonin)
Har AK ett intellektuell på 14år i sitt huvud?
Citera
2014-01-09, 17:11
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Gillade Paow inledningsvis eftersom man bara har sett henne som en dum bloggerska. Ju längre tiden har gått så upplever jag henne bara som halv-purken och ngn sorts översittare. Inte alls lika "down" med henne som tidigare.

Sluta vara så jävla sur. Eller har hon anledning till det? Orkar inte läsa hennes blogg.

Enligt Paulina gav Jesper henne klamydia och han ska också ha varit riktigt svartsjuk under tiden de umgicks. Hon gav ett exempel i Studio Paradise om att Paulina tog Niklas på kuken (på byxorna antar jag) på ett skämtsamt sätt inne i huset och det skulle tydligen Jesper ha blivit jätteupprörd över. Hon har tidigare skrivit i sin blogg att Jesper förbjöd henne att fixa läpparna och göra hårförlängning och när hon gjorde det ändå gick han och hade sex med andra tjejer endast för att han blev sur på henne. Att Jesper sitter i Studio Paradise och säger att allting mellan henne och honom bara var ett spel för honom menar hon är skitsnack bara för att han vill leka "kingen".
Senast redigerad av spLitpersonaLity 2014-01-09 kl. 17:25.
Citera
2014-01-09, 17:18
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Skulle någon kunna klar göra en del saker kring AK.
Jag har följt alla avsnitt, sett om vissa avsnitt för att inte missa dom viktiga bråken.

Men.. Igår när AK lämnade så sa hon att hon var så besviken på alla, hon hade ställt upp för alla när dom har varit ledsen osv.
När hann hon med det?
Det var inge bråk eller tjafs på hotellet när hon va med i leken.
Varför vart hon sur på Aina? Ska inte Aina få välja partner? (Parceremonin)
Har AK ett intellektuell på 14år i sitt huvud?

Vad jag kommer ihåg sa hon inte att hon ställde upp för alla när de var ledsna, utan jag tror mer att hon menade att hon faktiskt ställde upp med att peka ut fel mördare endast för att inte det starkaste paret, det vill säga Jesper och Paulina, skulle komma tillbaka.

Hon var sur på Aina eftersom Aina hade sex med Niklas under tiden hon var borta, och även om Aina satt och bölade om det det första hon gjorde så fort hon var ensam med AK anser AK att det inte är något man bara "råkar" göra i ett hus fullt med kameror och hon anser också att alkoholen inte är en ursäkt. Allt som allt blev AK sur på Aina endast för att hon hade sex med Niklas och det är sjukt dålig stil av Aina i och med att hon bölade när AK fick åka första gången och att hon alltid pratat om "min bästa vän AK", samtidigt går hon och har sex med den killen AK gillade allra mest i huset. Dessutom blev Aina märkbart irriterad på att AK kom tillbaka i och med att hon visste rätt väl att om Niklas tvingas välja mellan henne och AK väljer han AK alla dagar i veckan.
Citera
2014-01-09, 17:22
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
WT-Jeppe är sjukt skön och verkligen material för den här typen av produktion Paow blev överspelad och utnyttjad. Att hon själv inte insåg det. Väldigt dålig människokännare med andra ord. Läs Jeppes blogginlägg som är mindre än 1 timme färskt. Härlig läsning och Paow visar "klass" ännu en gång
http://www.tv3.se/blog/jesper-j/en-bild-s%C3%A4ger-mer-%C3%A4n-1000-ord

Inlägget är borttaget. Kan du berätta lite vad det handlade om?
Citera
2014-01-09, 17:30
Medlem
Någon som förstår vad Jeppe sa i studio paradise när han enligt programledaren tyckte att han gick över gränsen?

http://www.tv3play.se/program/studio-paradise

32:29 säger han det
Citera
2014-01-09, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w33dz
Någon som förstår vad Jeppe sa i studio paradise när han enligt programledaren tyckte att han gick över gränsen?

http://www.tv3play.se/program/studio-paradise

32:29 säger han det

Han säger att de är skadat gods så välkommen! Hahaha
Senast redigerad av adde13 2014-01-09 kl. 17:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in