2013-12-21, 22:59
Medlem
raxmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx
Är det något önske-tänkande från din sida?

Om jag fick önska in någon skulle min röst mer gå till:

Markoolio: Han är en skön finsk-man därav kan han förmodligen dricka rejäla mängder sprit han har även mer brudar än E-type, då E-typ är någon låtsas rockare med längre hår än brudarna han umgås med, därför går han helt enkelt bort hos tjejerna.

Men Markoolio skulle nog inte ställa upp då han är sambo samt har två barn med den här skönheten:
http://www.bloggportalen.se/blogportalimages/avatars/originals/114443.png

Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx
Personligen använder jag mig inte av ordet "hora" så ofta och som du kanske såg använde jag mig av citat-tecken när jag i detta fall gjorde det.
Menade inte just dig, jag menade generellt. Sorry om det feltolkades!
Citera
2013-12-21, 23:46
Bannlyst
Va ganska säker på att man skulle få spoilers i Aina o Thobias lol-POD. Där berättar iaf Aina att produktionen klippt bort när hon, eller Niklas säger "Om vi har sex kommer säkert A-K in igen" runt ~15 min in ifall ngn bryr sig.

Dom är ju helt värdelösa på att lura oss tittare bara för att vissa (läs: typ alla?) är så ivriga på att få berätta deras version i och med att det klipps en del, men det hade dom inte räknat med eller? Borde nästan vara någon form av kontraktsbrott när de utelämnar saker som är obvious för en med hjärna.
Citera
2013-12-21, 23:48
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Va ganska säker på att man skulle få spoilers i Aina o Thobias lol-POD. Där berättar iaf Aina att produktionen klippt bort när hon, eller Niklas säger "Om vi har sex kommer säkert A-K in igen" runt ~15 min in ifall ngn bryr sig.

Dom är ju helt värdelösa på att lura oss tittare bara för att vissa (läs: typ alla?) är så ivriga på att få berätta deras story. Borde nästan vara någon form av kontraktsbrott när de utelämnar saker som är obvious för en med hjärna.

Var kan man finna denna podden?
Citera
2013-12-21, 23:52
Bannlyst
Vilket land kommer fula hästen Aina ifrån?
Citera
2013-12-22, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Var kan man finna denna podden?

här
Citera
2013-12-22, 00:15
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
här

tack orkade 3 min! haha fy fan!
Citera
2013-12-22, 00:50
Medlem
Stickerzs avatar
Är jag ensam om att hata Thobias? Att han skickade ut Samir var för mig obegripligt, inget PH utan Samir enligt mig!
Citera
2013-12-22, 01:00
Medlem
Bokmasks avatar
Samir är skön haha ajja kanske han kommer tillbaka..

http://www.youtube.com/watch?v=eilEKmK2Dwg

jaha paow vinner och har tattuerat in killen som valde henne?
Eller hur tolkar ni det? Är i slutet om ni inte orkar se.
Kanske har postats innan? Isf sorry!
Citera
2013-12-22, 01:25
Medlem
Zisselas avatar
Är det bara jag som tycker att Anja är osmakligt mager? Hennes beniga axlar får mig att rysa vid varje green screen-intervju...

Hela bråket med henne kändes dock väldigt uppgjort, som att töntgrabbtrion bestämt sig för att starta bråk med henne. Där tyckte jag faktiskt lite synd om henne.

I övrigt är det ingen person jag verkligen gillar. Alla känns de som tråkiga pappfigurer från Ibiza uncut.

Jag hoppas det kommer in någon ny (gärna snygg kille) med lite personlighet och integritet som törs stå emot Jeppe...
Citera
2013-12-22, 04:17
Medlem
Nohulos avatar
Kanske redan har diskuterats, men i podcasten med Aina säger Thobias att han skulle valt Jeppe istället för Samir om det inte var så att han blev hotad att bli nerslagen på plats om han gjorde så (av Jeppe).
Citera
2013-12-22, 04:25
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Är det bara jag som tycker att Anja är osmakligt mager?

Inte den enda men förmodligen i minoritet.
Citera
2013-12-22, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
tack orkade 3 min! haha fy fan!

Det gick bra att lyssna om man var någorlunda påverkad. Men dem kanske ska kalibrera micarna om dom nu känner att dom måste göra en pod och avslöja halva avsnitten. Försök sitta UNGEFÄR lika nära micarna, tack.

Det blev tyst en stund i podden, sen hör man Thobias en bra jävla bit ifrån micen, lät som någon tog sig in i min lägenhet eftersom jag hade hörlurar

Och som ngn kommenterade, alla är sjukt rädda för Jeppe. Han hotade alltså Thobias innan parceremonin. Snacka om alfahane - undra vem som vågar ta ut honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in