körde en cidoteston egypt kur 250mg e5d i 17 veckor.
vecka 14 fick jag och tjejen en inpuls ide att sticka till grekland så vi tog en sista minuten till kreta
hade tidigare klämt och haft mig på pattarna eftersom jag var lite nojjig så lite ömma av det när man tryckte, dock sved eller klia det ej.
så fort jag kom till Grekland kände jag en liten liten knöl på höger nipple och jag drog till apoteket direkt och köpte mig två paket nolva som jag tyckte i mig i typ 3 veckor och inget hände, kulan var märklig för den gjorde bara ont när man inte klämt på den på ett tag. men jag ville få bort den så jag köpte letro började på 0,5 mg ( inget hände ) höjde till 2,5 ( inget hände ) 5 mg ( inget hände ) letron tog slut och jag fick spel och sket i det .
nu 1 till 2 månader efter detta har kulan helt plötsligt börjat lägga sig och gör inte ont längre:S den är nästan helt borta nu så va fan var detta ? kan det varit gyno eller kan det varit nån inflamation efter att man klämt och lekt med den? kanske bara varit en körtel som blivit irriterad och blev inte bättre eftersom man var där varje dag och undersökte?