2013-09-28, 20:17
Medlem
kan det varit gyno måntro?

körde en cidoteston egypt kur 250mg e5d i 17 veckor.
vecka 14 fick jag och tjejen en inpuls ide att sticka till grekland så vi tog en sista minuten till kreta
hade tidigare klämt och haft mig på pattarna eftersom jag var lite nojjig så lite ömma av det när man tryckte, dock sved eller klia det ej.

så fort jag kom till Grekland kände jag en liten liten knöl på höger nipple och jag drog till apoteket direkt och köpte mig två paket nolva som jag tyckte i mig i typ 3 veckor och inget hände, kulan var märklig för den gjorde bara ont när man inte klämt på den på ett tag. men jag ville få bort den så jag köpte letro började på 0,5 mg ( inget hände ) höjde till 2,5 ( inget hände ) 5 mg ( inget hände ) letron tog slut och jag fick spel och sket i det .

nu 1 till 2 månader efter detta har kulan helt plötsligt börjat lägga sig och gör inte ont längre:S den är nästan helt borta nu så va fan var detta ? kan det varit gyno eller kan det varit nån inflamation efter att man klämt och lekt med den? kanske bara varit en körtel som blivit irriterad och blev inte bättre eftersom man var där varje dag och undersökte?
Citera
2013-10-01, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afterbang88
körde en cidoteston egypt kur 250mg e5d i 17 veckor.
vecka 14 fick jag och tjejen en inpuls ide att sticka till grekland så vi tog en sista minuten till kreta
hade tidigare klämt och haft mig på pattarna eftersom jag var lite nojjig så lite ömma av det när man tryckte, dock sved eller klia det ej.

så fort jag kom till Grekland kände jag en liten liten knöl på höger nipple och jag drog till apoteket direkt och köpte mig två paket nolva som jag tyckte i mig i typ 3 veckor och inget hände, kulan var märklig för den gjorde bara ont när man inte klämt på den på ett tag. men jag ville få bort den så jag köpte letro började på 0,5 mg ( inget hände ) höjde till 2,5 ( inget hände ) 5 mg ( inget hände ) letron tog slut och jag fick spel och sket i det .

nu 1 till 2 månader efter detta har kulan helt plötsligt börjat lägga sig och gör inte ont längre:S den är nästan helt borta nu så va fan var detta ? kan det varit gyno eller kan det varit nån inflamation efter att man klämt och lekt med den? kanske bara varit en körtel som blivit irriterad och blev inte bättre eftersom man var där varje dag och undersökte?

Det där lät ju jävligt märkligt.. Mina problem försvinner inom någon dag på letro men kryper sakta tillbaka sen. Var glad att den försvann och utmana inte ödet utan att ha preventiva åtgärder till hands!
Citera
2013-10-03, 06:34
Medlem
Tror jag kan ha börjat utveckla gyno... känner ingen knöl eller svullnad. Dock har min nipple börjat blivit lite större och "hängig", kanske inbillar mig men känns som om jag börjar få lite bitchtits också.. är detta gynno? Vad skulle ni gjort? Hur undviker jag det under kur om jag vill fortsätta? Ska jag bara fortsätta kuren med nolva eller armidex? Har stuckit 6-7ggr testo 250mg och gått på dbol 25m
Citera
2013-10-03, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponken93
Tror jag kan ha börjat utveckla gyno... känner ingen knöl eller svullnad. Dock har min nipple börjat blivit lite större och "hängig", kanske inbillar mig men känns som om jag börjar få lite bitchtits också.. är detta gynno? Vad skulle ni gjort? Hur undviker jag det under kur om jag vill fortsätta? Ska jag bara fortsätta kuren med nolva eller armidex? Har stuckit 6-7ggr testo 250mg och gått på dbol 25m

"Bitchtits" av dbol är väl rätt vanligt, men om det är gyno eller inte är något bara du (eller läkare etc.) kan avgöra. Är du orolig över det så lägger du antingen till a-dex (Inledande dosering 1mg ED 3-7 dagar, underhållsdosering 0.5mg EoD brukar vara rätt standard), eller masteron (vilken dosering som krävs där verkar vara väldigt individuellt). Personligen föredrar jag mast, men är du inte van vid att ha massa olika prepp i kroppen är nog a-dex den bättre vägen.
Citera
2013-10-03, 20:32
Medlem
Är det gyno jag utvecklar (bilder)

Är det gyno jag håller på utveckla? Känner ingen knöl, ingen irritation, ingen smärta eller liknande.

Tänker ej hoppa av min kur, Testo 250mg e5d, körde 30dbol till vilket antagligen utlöst gynot om de är de, men tänker köra med 50-75mg oxar nu. ska jag köra på med nolva en bit in på kuren nu?

http://www.ladda-upp.se/bilder/vglxvhmolgylyn/

http://www.ladda-upp.se/bilder/vwhzwvfebfwyf/

http://www.ladda-upp.se/bilder/dytjkcdeupuyrl/

Inga super bra bilder men duger nog för att få en uppfattning.
Citera
2013-10-03, 20:36
Medlem
Svårt att säga.

Inte vad jag kan se i alla fall. I våras när jag låg on så var mina bröstvårtor mer utåt, trodde också det var gyno, kände dock ingen knöl. Gick på nolva och sen gick det bort, var mer som att mina var fyllda med vätska
Citera
2013-10-03, 20:44
Medlem
Nej, ser ingen förekomst av gynekomasti.
Citera
2013-10-03, 20:47
Medlem
svennerubinsfans avatar
Ser inget konstigt iaf. Men sen kan det finnas saker bakom bröstvårtorna också, som man inte ser.
Citera
2013-10-03, 21:09
Medlem
Manboiiis avatar
du är fet.. chipstuttar.. Du känner när du utvecklar gyno. Gynokänningar även kallat.

Lite OT nu men får jag fråga, slutade du alldeles nyss med dbollar och ska hoppa på direkt på oxar?
Varför? Låt kroppen återhämta sig lite, generell regel är att ha minst lika lång vilotid (Off-roaids) som sin kurtid.
Men du gör som du vill Bara nyfiken som sagt.
Senast redigerad av Manboiii 2013-10-03 kl. 21:14.
Citera
2013-10-03, 21:17
Medlem
kool-g-raps avatar
Du har inte tänkt tanken på att börja träna innan du kurar?
Citera
2013-10-03, 21:27
Medlem
Gymmes avatar
Varför kura när du knappast ser ut att ha lyft en enda vikt i ditt liv?

Bläh.

Nej det är ingen gyno, du är bara mullig.
Citera
2013-10-03, 21:45
Medlem
Olaths avatar
Haha nu tycker jag att ni här i tråden är lite väl hårda faktiskt, det ser mest ut som att du binder mer vätska runt brösten av dbollarna, antingen så skär du ned på maten och går ned eller så kör du på men får stå ut med lite bulkfett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in