2014-04-25, 19:59
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxy123
Men känns som att tex letro har för mkt bieffekter för att köras genom hela kuren + stor kostnad. Räcker de inte ha lite letro tillhands ifall man märker att den växer? Någon som själv har kurat med pubertetsgyno?

Kör arimidex då.
Citera
2014-04-27, 00:03
Medlem
Vad är bäst att ha i sin Pct för att motverka gynokänningar? Arimidex eller Nolvadex?

Ska Köra kur på Winstrol 30 mg ed och Testo Injekt 1 ml var 5:e dag.
Har HCG till Pct men vill har råd vilket jag ska ha för gyno?

mvh
Senast redigerad av skandinavi 2014-04-27 kl. 00:49.
Citera
2014-04-27, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skandinavi
Vad är bäst att ha i sin Pct för att motverka gynokänningar? Arimidex eller Nolvadex?

Ska Köra kur på Winstrol 30 mg ed och Testo Injekt 1 ml var 5:e dag.
Har HCG till Pct men vill har råd vilket jag ska ha för gyno?

mvh

Jag personligen kommer bomba med 180mg nolva första dagen pch sedan 20mg kuren ut beroende på hur lång tid det är kvar på kuren om jag skulle få känningar men hör med andra också och återkom gärna hur du kommer göra
Citera
2014-04-29, 09:14
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G4NJAM4N
Jag personligen kommer bomba med 180mg nolva första dagen pch sedan 20mg kuren ut beroende på hur lång tid det är kvar på kuren om jag skulle få känningar men hör med andra också och återkom gärna hur du kommer göra

Vansinne. Nolva ar inte lakerol.

Jag far ofta mer sides av nolva en att kliva av en liten testo plus win kur..

Borja med 20mg, om du far kanningar kan du kora 160/180mg front, annars helt onodigt.

Nar det galler PCT behover du inte letro eller arimidex alls om du inte far kanningar.
Nolva racker langt som egen PCT, HCG daremot racker hela vagen.

PCT ar nolva 20mg&hcg
AKUT ANTI GYNO ar nolva 160mg/letro/arimidex.
Bast mot Gyno ar Letro, och det ska man alltid ha hemma.
Citera
2014-04-29, 17:20
Medlem
Hur lätt är det egentligen att få en statlig operation?
Har nämligen haft gyno sedan tonåren, har dessvärre preppat som en tok så om en 100kg oxe tar av sig tröjan för doktorn så väcker de ju misstankar..

Gynon är ju inte självförvållat men känns svårt att övertala läkaren..

MVH
Citera
2014-04-29, 19:05
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zalin123
Hur lätt är det egentligen att få en statlig operation?
Har nämligen haft gyno sedan tonåren, har dessvärre preppat som en tok så om en 100kg oxe tar av sig tröjan för doktorn så väcker de ju misstankar..

Gynon är ju inte självförvållat men känns svårt att övertala läkaren..

MVH

Övertyga med tårar och förnedring så kommer du förmodligen få det. I annat fall fattar dom att du tryckt sönder dig och således får stå ditt kast.
Citera
2014-04-30, 11:25
Medlem
Streeets avatar
Jag gick en kort anavar kur på 40mg/50d.

Valde nolva som pct, startade med 40mg första dagen för att sedan ta 20mg per dag.

Nu ca 3v in i pct har jag fått små känniskar i bröstet stickningar och blivigt vattnig/fet, jag höjde då till 40mg utan redusering av symptomen.

Jag har beställt proviron men bör jag sluta med nolvan? kanske skulle ta låg dos armidex men känns lite overkill då jag inte känner så mycke gyno men vattnigheten är ju störande.

Gärna tips på det!
Citera
2014-05-01, 21:16
Medlem
Tjena. Jag har sedan ett tag tillbaka växlat mellan att vara övertygad om att jag har gynekomasti och att vara övertygad om att jag inte har det. I slutändan så kan jag dock inte sluta noja mig över det hela. Vad tror ni? Jag skulle verkligen behöva lite feedback.

https://www.dropbox.com/s/goippkdgzl...426_231135.jpg

https://www.dropbox.com/s/o9h5naq6qs....49%20%232.jpg
Citera
2014-05-01, 21:43
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applier
Tjena. Jag har sedan ett tag tillbaka växlat mellan att vara övertygad om att jag har gynekomasti och att vara övertygad om att jag inte har det. I slutändan så kan jag dock inte sluta noja mig över det hela. Vad tror ni? Jag skulle verkligen behöva lite feedback.

https://www.dropbox.com/s/goippkdgzl...426_231135.jpg

https://www.dropbox.com/s/o9h5naq6qs....49%20%232.jpg

Skulle snarare säga en otränad kille med fettdepåer runt brösten.

Du måste banne mig börja träna min son.
Citera
2014-05-01, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Skulle snarare säga en otränad kille med fettdepåer runt brösten.

Du måste banne mig börja träna min son.

Tackar för svaret. Då är det ungefär som jag tror/trodde. Angående träningen så har du helt rätt.
Citera
2014-05-05, 04:36
Medlem
Dunderhonung51s avatar
Hej, flashback.

Är inne på dag åtta nu på en 40/42 OT-kur och jag har börjat nojjat om gyno. Hittade en liten knöl, tänk ett russin stort strax utanför bröstvårt området på högra bröstet, bara högra. Det kan mycket väl vara sen puberteten, tror jag hade gyno då, kommer ihåg att mina bröst var ömma och jag har haft en del bucklor bakom bröstvårtorna. Dock inget som har gjort att brösten sett annorlunda ut. Det som oroar mig är att knölen är en liten bit ifrån det som jag haft sen puberteten, lite separat.

Kan tillägga att knölen inte ömmar något, har heller inga stickningar i bröstet eller så.

Bör jag hoppa på Nolvan och Provironet direkt? Eller bör jag avvakta eftersom jag inte vill slänga i mig massa sånt i onödan?
Citera
2014-05-05, 10:32
Medlem
max-gains avatar
Tjena alla gubbar och pojkar hoppas att jag kan få hjälp med en funderare här jag är på en testo E kur just nu, 300 mg / ml e5d och fick gynokänningar, då slängde jag in adex och nu är allt under kontroll, libido är okej och klumpen i vänstra bröstet har blivit mindre, hoppas den försvinner helt annars får det vara.. Inget stort som jag lider av i vardagen men jag oroar mig inför pct, kommer nolva ed 40 mg v.1 sen 20 mg ed räcka för att blockera gyno?
Eller bör jag köra adex igenom pct också? Vad har ni för erfarenheter och teorier om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in