2025-01-29, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doilanyates
Japp! Jag delar tillochmed upp min trt dos på 3 tillfällen. Men har ju fått lära mig den hårda vägen. Gjorde gyno operation idag

Åfan, vad fick du pröjsa för den? Typ 80 lax? Blev det bra resultat?
Citera
2025-01-30, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Åfan, vad fick du pröjsa för den? Typ 80 lax? Blev det bra resultat?

51.000 kr.. Har massa tejp och förband runt bröstkorgen så har inte sett resultatet än.. men de skar ut 17 gram körtel från höger sida och 14 gram från vänster så det känns gött att äntligen fått ut skiten
Citera
2025-02-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doilanyates
51.000 kr.. Har massa tejp och förband runt bröstkorgen så har inte sett resultatet än.. men de skar ut 17 gram körtel från höger sida och 14 gram från vänster så det känns gött att äntligen fått ut skiten

Kapade dom körtlarna helt så att du aldrig kan få gyno igen eller tog dom bara bort det som vuxit till sig? Finns väl två alternativ när man gör en gynoperation.
Citera
2025-02-02, 04:03
Medlem
Citat:
Kapade dom körtlarna helt så att du aldrig kan få gyno igen eller tog dom bara bort det som vuxit till sig? Finns väl två alternativ när man gör en gynoperation.

Har inte hittat någon klinik i Sverige som tar bort hela körteln då alla säger att bröstvårtorna kommer bukta innåt om man gör det.

Men har sett flera operationer på youtube från usa där dom skär bort allt och syr ihop fettvävnad under bröstvårtan. Så det ska bli jämnt.

Min kirurg sa att jag hade för lite fett för honom att ens kunna sy ihop så det gäller att ha koll på östro om man ska hålla på att kura efter operation.

Jag frågade dock vad jag ska göra om det kommer tillbaka och kliniken fixar det gratis inom första året om de skulle dyka upp.
Citera
2025-02-10, 06:00
Medlem
Ingen lust att skriva ut här givetvis då det är personligt. Jag betalade under 40k och gjorde s.k. Golden Standard (det de gör i USA) dvs de tar bort hela körteln och lämnar ingen vävnad kvar så det vissa ovanstående sagt stämmer inte.
Det finns kliniker i Sverige som tar bort hela körteln, jag hade det sedan tonåren visserligen bara typ 1 men nu kan jag kura fritt om jag så vill och behöver inte ta massa cancermedicin som är skadligare än Testo om jag nu tänkt det. Framförallt känns det skönt att bara vara kvitt skiten.
Kostade mig under 40k, ser jättebra ut, 0 körtel kvar. I en storstad i Sverige.
Citera
2025-03-16, 14:46
Medlem
Tjabbaa! kör min första kur testo e 250mg i veckan uppdelat på två stick var 3dag. har börjat nojja för ja fick känningar i vänstra bröstet de ömmade och brände lite sen kände jag snabbt en liten knöl som en ärta inget som stör eller så men under bröstvårtan på vårgården. har försökt mota bort den med letro i 7dagar nu 2.5mg 3dar sen 1.25mg 4dagar. men den verkar vilja vara kvar. vad hadde ni gjort? forsätta med letro lite mer och lägga till nolva? eller bara köra arimidex kuren ut? eller har jag bara varit och klämt å känt och irriterat skiten själv så jag nojjar?
Är de vanligt att man bara får de på ena sidan? Har suttit å läst men alla säger så olika så ja tänker att ja skriver istället. tacksam för svar för en dum nybörjare!
Citera
2025-03-16, 14:48
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nallebjornen1234
Tjabbaa! kör min första kur testo e 250mg i veckan uppdelat på två stick var 3dag. har börjat nojja för ja fick känningar i vänstra bröstet de ömmade och brände lite sen kände jag snabbt en liten knöl som en ärta inget som stör eller så men under bröstvårtan på vårgården. har försökt mota bort den med letro i 7dagar nu 2.5mg 3dar sen 1.25mg 4dagar. men den verkar vilja vara kvar. vad hadde ni gjort? forsätta med letro lite mer och lägga till nolva? eller bara köra arimidex kuren ut? eller har jag bara varit och klämt å känt och irriterat skiten själv så jag nojjar?
Är de vanligt att man bara får de på ena sidan? Har suttit å läst men alla säger så olika så ja tänker att ja skriver istället. tacksam för svar för en dum nybörjare!

Posta dina blodvärden
Citera
2025-03-16, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Posta dina blodvärden

Ska göra prov imorgon.
Citera
2025-03-16, 14:59
Medlem
Citat:
Ska göra prov imorgon.

Perfekt, ta det lugnt tills dess. 125 mg e3d är en liten och säker kur så det är ingenting du behöver få panik över.

Låt bli nolva, arimidex, letro och allt annat du tryckt i dig nu. Vi löser detta så ta det bara lugnt och fixa en brud att klämma på tuttarna istället och ät lite glass.

I värsta fall löser du det med lite arimidex om det behövs, typ 0,25 mg var 4e/5e dag.

Har du oljig hud? Hur känns det i leder? Hur är humöret och sexlusten?

Hur länge sen klev du på?
Citera
2025-03-16, 15:01
Medlem
Citat:
Posta dina blodvärden

Varför ska han posta sina blodvärden? I och med att han slängt in letro är ju hans östrogen garanterat nukat till förintelse.

Sen vad spelar det för roll om hans östrogen är typ 400? Vissa får inte ens gynokännigar på 1000+.

Citat:

raloxifen funkar bättre än nolva.

Var försiktigt med att undantrycka ditt östrogen till förintelse.. är extremt jävla skadligt..
Senast redigerad av FB007 2025-03-16 kl. 15:03.
Citera
2025-03-16, 15:02
Medlem
Citat:
Varför ska han posta sina blodvärden? I och med att han slängt in letro är ju hans östrogen garanterat nukat till förintelse.

Sen vad spelar det för roll om hans östrogen är typ 400? Vissa får inte ens gynokännigar på 1000+.

Jag hoppades såklart att det skulle finnas värden från innan han slängde i sig 3 olika preparat till…

Men nu är vi där vi är.
Citera
2025-03-16, 15:15
Medlem
Citat:
Perfekt, ta det lugnt tills dess. 125 mg e3d är en liten och säker kur så det är ingenting du behöver få panik över.

Låt bli nolva, arimidex, letro och allt annat du tryckt i dig nu. Vi löser detta så ta det bara lugnt och fixa en brud att klämma på tuttarna istället och ät lite glass.

I värsta fall löser du det med lite arimidex om det behövs, typ 0,25 mg var 4e/5e dag.

Har du oljig hud? Hur känns det i leder? Hur är humöret och sexlusten?

Hur länge sen klev du på?
Okej, toppen ska be tjejen köpa glass för 3v sedan så rullar in på 4e veckan nu. huden och leder känns bra! sexlusten och humöret svajjade lite när ja käkade letro men har inte tagit nå mer sen i torsdags! så nu känner jag mig bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in