2015-01-12, 08:03
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Bör jag köra 0.25mg arimidex eod (lr kombinerat med nolva? Såg att man får mindre bieffekter kombinerat med nolva) med dboll ända från dag 1 på kuren?
Börja med 0.25 och efter 30 dagar tar du ett blodprov och ser vilka värden du har. Enda sättet att dosera rätt är att veta hur nivåerna ligger(inget man gissar sig till)Nolva slänger du in om brösten börjar ömma och vårtorna svida.

Sen avsluta med nolvadex pct standard?
Nolvadex borde räcka

Varför ser jag inte så många kurrapporter med en AI under kur?
För dom flesta kan ingenting och är bara intresserade av muskler till varje pris. Om alla skötte sig skulle inte hälften av alla springa runt med gyno

Slipper man bloaten från dboll om man kör en AI?
Nej men den bör minska, kosten är viktigast.

Påverkar AI kuren samt ökningar negativt på något sätt?
Om östrogenet blir för lågt så blir det svårare att lägga på sig men det gäller oavsett om du går på steroider eller ej.

tack för all hjälp jag fått av dig Tony, du har svarat på flera av mina frågor jag ställt här om dopning!

Så.
Citera
2015-01-12, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Så.

Uppskattas oerhört mycket, verkligen!
Citera
2015-01-23, 16:23
Medlem
Jag undrar om Arimidex funkar lika bra till en Dianabol kur såsom till en Test-c kur?
Eller bör man använda olika AI?
Citera
2015-01-23, 16:56
Medlem
Sebastianos avatar
Vad är det för jävla trollande om att ai ät nödvändigt?

Sluta lura på nybörjare onödiga mediciner genom skrämseltaktik!

AI används vid behov inte för säkerhets skull - har aldrig behövt abvända det trots salig blandning av prepp över lång tid.

Letro nolva och arimidex är absolut värdefullt att ha hemma för att snabbt slänga in VID KÄNNINGAR eller om du kanske ska cutta vätska för t.ex tävling.

Att ligga på starka hormonrubbande mediciner som ai för säkerhets skull är helt jävla efterblivet, särskilt när du redan är på aas.

Alla mediciner och preparat har bieffekter, ta så jävla lite som möjligt är tumregeln..

Så alla kan sluta lyssna på det där jävla aset Tony bara för att han får gyno vid första sticket.

Ha letro eller arinidex hemma för säkerhets skull men för helvete låt det ligga tills du faktiskt behöver det.

Förövrigt räcker letro gott och väl ensamt för att safe:a mot gyno.
Citera
2015-01-23, 17:01
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Ifall nån är intresserad så kontrar jag med enbart letro. Har kört snart 1v. Körde 2,5mg första och andra dagen, sen 2,5mg eod. Känningarna börjar krypa tbx, men shit vad ont man får av det!!!
Inte bara i lederna. När man tränar så strålar det ut i hela skelettet!
Värst är armbågarna än så länge men även handleder, lite i axlarna och ena knäskålen.

Tro fan att du mår dåligt på de där doseringarna.. Frontar du varannan dag eller? Gör om gör rätt, du nollade östrot första dagarna, resten är endast mer bieffekter.. Sänk dosen ca 75%
Citera
2015-01-23, 18:45
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Vad är det för jävla trollande om att ai ät nödvändigt?

Sluta lura på nybörjare onödiga mediciner genom skrämseltaktik!

AI används vid behov inte för säkerhets skull - har aldrig behövt abvända det trots salig blandning av prepp över lång tid.

Letro nolva och arimidex är absolut värdefullt att ha hemma för att snabbt slänga in VID KÄNNINGAR eller om du kanske ska cutta vätska för t.ex tävling.

Att ligga på starka hormonrubbande mediciner som ai för säkerhets skull är helt jävla efterblivet, särskilt när du redan är på aas.

Alla mediciner och preparat har bieffekter, ta så jävla lite som möjligt är tumregeln..

Så alla kan sluta lyssna på det där jävla aset Tony bara för att han får gyno vid första sticket.

Ha letro eller arinidex hemma för säkerhets skull men för helvete låt det ligga tills du faktiskt behöver det.

Förövrigt räcker letro gott och väl ensamt för att safe:a mot gyno.

Jag är ledsen men du är helt ute och cyklar min vän. Inte ett enda rätt.
Citera
2015-01-23, 23:05
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Jag är ledsen men du är helt ute och cyklar min vän. Inte ett enda rätt.

Hahaha, väl argumenterat ditt jävla troll. Sluta paja för stackars nybörjare.
Citera
2015-01-23, 23:25
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:

Ja, motivera gärna varför man ska medicinera mot någonting du inte har? Kör du cykelhjälm vid matbordet eller? Sätter du plåster innan du skär dig?
Citera
2015-01-23, 23:32
Medlem
Citat:
Ja, motivera gärna varför man ska medicinera mot någonting du inte har? Kör du cykelhjälm vid matbordet eller? Sätter du plåster innan du skär dig?

Skulle nog säga att AI:n används i preventivt syfte (såsom aromasin och adex). Nolva och letro vid begynnande gyno.
Citera
2015-01-24, 00:24
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:

För högt östrogen bidrar till:

Gyno, depression, bloat, högt blodtryck, kass sexlust, svårt att få erektion, sömnproblem, panikångest, gråter som ett barn osv. Självklart kan man maskera mycket av biverkningarna med bl.a testo, mast mfl.

Du påminner en hel del om geniet Bowmoresfinest och det är tack vare eran expertis det springer runt folk med gyno och andra problem.
Citera
2015-01-24, 06:07
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:

Gyno, depression, bloat, högt blodtryck, kass sexlust, svårt att få erektion, sömnproblem, panikångest, gråter som ett barn osv. Självklart kan man maskera mycket av biverkningarna med bl.a testo, mast mfl.

Du påminner en hel del om geniet Bowmoresfinest och det är tack vare eran expertis det springer runt folk med gyno och andra problem.

Så nu springer det runt folk med gyno?! Ruskigt pantad du är! Efter min diskussion med dej sist vet alla vem det är som är idioten här.du alltså. Testo kickar! o dessutom får du ingen effekt förräns runt v8 . Hahahaa så kul..
Sen att du idiot förklara du alla som vill köra en dboll only.. Neger snälla!

Så dra hem o stick testot med dina slin nålar nu eftersom du har så låg smärttröskel . Dumskalle

Du har gjort det till din grej att förespråka a1.visst fortsätt med det men sluta prata om saker du inte vet nåt om.. Blev som sagt rätt pinsamt sist
Citera
2015-01-24, 13:49
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:

Men ditt jävla spån, precis som jag säger ska man använda adex VID behov - möjligtvis om du vet att du brukar få gyno, men att rekommendera alla att alltid göra det är efterblivet.

Jag har kört test och en del annat, aldrig fått dessa bieffekter trots långa perioder on.

Varför i hela helvete ska jag då börja käka något jag uppenbarligen klarar mig fint utan?

AI är starka mediciner och man ska alltid undvika medicinering om det inte finns ett konstaterat behov så enkelt är det.

Det här innebär inte att fler får gyno, det här innebär att färre får AI-bieffekter, självklart som jag sagt flera gånger SKA man ha AI och gärna nolva o bakfickan, redo att användas när det faktiskt behövs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in