Wow, denna tråd är ju kaosstor.
Hur fungerar detta rent generellt? Jag vill kunna sälja & köpa aktier efter %-satser
jag sätter själv. Vara X sjunker 5%, då köper jag för 500kr, Vara X höjs 2%. då
säljer jag. Lite robothandel men i väldigt liten skala.
Det gäller både aktier och råvaror, jag vill kunna handla med allt. Och ja, man blir
lite småsugen nu när man ser svängningarna på guldet framförallt, men det är inte
fult att tjäna (nåja, försöka) pengar!