2013-08-17, 21:10
Medlem
Torrances avatar
Vad är motivet? Skapar ju enbart en jävla massa extrajobb för den nödige när det trycker på ordentligt! Det fyller ju absolut ingen funktion, då du inte sitter på toaletten utan avsikt att tömma dej själv. Dessutom så tycker jag att det känns lite äckligt och obehagligt att behöva lyfta på locket, med vetskapen att det är jävligt orent och bakteriefyllt, vilket leder till onödigt handtvättande och dyra tvålkostnader.
Så, ni stängare där ute, vad FAN är erat jävla problem? Lämna locket öppet tack!
Citera
2013-08-17, 21:12
Bannlyst
varför har du ett lock för då överhuvudtaget?
Citera
2013-08-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torrance
Vad är motivet? Skapar ju enbart en jävla massa extrajobb för den nödige när det trycker på ordentligt! Det fyller ju absolut ingen funktion, då du inte sitter på toaletten utan avsikt att tömma dej själv. Dessutom så tycker jag att det känns lite äckligt och obehagligt att behöva lyfta på locket, med vetskapen att det är jävligt orent och bakteriefyllt, vilket leder till onödigt handtvättande och dyra tvålkostnader.
Så, ni stängare där ute, vad FAN är erat jävla problem? Lämna locket öppet tack!

Vem vill se rakt ned i skålen?
Dessutom skyddar det väl lite när grannen spolat ned sin boaorm
Citera
2013-08-17, 21:14
Medlem
Så du tvättar alltså aldrig din egen toastol hemma? Varje gång du går på dass så kommer din tankebana upp med "FUCK DET ÄR BAJS ÖVERALLT, JAG KAN INTE TA PÅ KANTEN OCH ÖPPNA"

Eller du kanske inte kan skita och borsta tänderna samtidigt?
Citera
2013-08-17, 21:15
Medlem
Vet bara att dom med katter ofta måste stänga locket då dessa djur tenderar att vilja ner där av någon konstig anledning.
Citera
2013-08-17, 21:16
Medlem
Så om locket är uppfällt och du kissar så tvättar du inte händerna efteråt men om locket är nerfällt så tvättar du händerna om jag fattar dig rätt?
Citera
2013-08-17, 21:20
Medlem
Brutes avatar
Så köket hemma hos TS har alla luckor, lådor och ungslucka på vid gavel året runt. Eller har du till och med monterat bort skåpluckorna då de inte fyller någon funktion och orsakar merarbete?

//Brute
Citera
2013-08-17, 21:22
Medlem
Torrances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugarpuffextrem
varför har du ett lock för då överhuvudtaget?
Har jag sagt att JAG har ett lock? jag talar om toalock i allmänhet.
Citat:
Ursprungligen postat av miztrr
Så du tvättar alltså aldrig din egen toastol hemma? Varje gång du går på dass så kommer din tankebana upp med "FUCK DET ÄR BAJS ÖVERALLT, JAG KAN INTE TA PÅ KANTEN OCH ÖPPNA"
Varför skulle jag aldrig tvätta den? dessvärre har jag ju lite annat att göra änn att gå runt och skura toaletter dagarna i ändå.
Eller du kanske inte kan skita och borsta tänderna samtidigt?
Varför skulle jag aldrig tvätta den? dessvärre har jag ju lite annat att göra änn att gå runt och skura toaletter dagarna i ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Så om locket är uppfällt och du kissar så tvättar du inte händerna efteråt men om locket är nerfällt så tvättar du händerna om jag fattar dig rätt?
Jag tvålar sällan in händerna efter ett vanligt kissbesök, spolar av dom under rinnande vatten och torkar, tvingas jag däremot öppna ett toalock så måste jag tvåla också.
Citera
2013-08-17, 21:24
Medlem
Fallmans avatar
Man gör det för att personen efter inte ska få veta vad personen innan har gjort för något och för att det ser trevligare ut!

När det gäller offentliga toaletter så skiter jag i det, då kan jag väl hålla med om att locken är onödiga. Men hemma så ska locket vara nere.
Citera
2013-08-17, 21:24
Medlem
oRuses avatar
För att det är ofräscht att se rakt ner i dyngvattnet?
Citera
2013-08-17, 21:25
Medlem
När du spolar flyger/ stänker det upp små vatten/ kiss och bajspartiklar om du inte har toalettlocket nedfällt. Inte så roligt när avföringsbakterier hamnar på fel ställe och du blir sjuk. Dessutom finns risken att djur kan råka illa ut om de får för sig att dricka vatten eller liknande ur toan.
Senast redigerad av getz 2013-08-17 kl. 21:27.
Citera
2013-08-17, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Torrance
Har jag sagt att JAG har ett lock? jag talar om toalock i allmänhet.

Jag tvålar sällan in händerna efter ett vanligt kissbesök, spolar av dom under rinnande vatten och torkar, tvingas jag däremot öppna ett toalock så måste jag tvåla också.

har du ett lock?

om ja, varför har du det för då?

om nej, sluta ljug alla har lock å de sitter ihop med den där ringen man sitter på när man skiter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in