2014-02-28, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Är GTA nere för er också?
Social Club va nere ett tag, vi som va inne kunde inte spara ( auto save )
Nyss fick jag save successfull , så gick ur och in bara för vara säker
Citera
2014-02-28, 13:53
Medlem
Wertyms avatar
Online flyter inte 100% just nu, de testar antagligen saker inför uppdateringen. Lyckas komma in nu men har lite svårt att spela missions & en polare blev av med sin karaktär. Jag loggade iaf ut, bättre att vänta tills det fungerar helt.

Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Märkligt… Jag blev utröstad och utsparkad från ett spelet. Jag bombade inte någons bil. Jag jagade efter och sköt den som skjutit mig, vi sprang runt i det området där man bygger ny skyskrapa inne i city. Därefter tar min motståndare en bil och försvinner iväg. Han får en bounty och jag tänker att va fan… Klart jag vill ha den. När han kommer ut från en klädaffär så tar jag honom. Det skulle jag inte gjort, jag blir utskickad och kommer in i ett nytt spel. Det första som händer där är att jag får 2000 i bonus för gott uppförande???

Du blev kickad av spelarna i din session för att de var butthurt, eftersom att du dödade en av dem. Antagligen var det många spelare från ett crew i rummet och de bestämde sig för att kicka dig.
Citera
2014-02-28, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Den jag länka är för PS3 och det var det han var ute efter
Och jag ställde en fråga
Senast redigerad av dwestos 2014-02-28 kl. 14:53.
Citera
2014-02-28, 15:22
Medlem
PrebenBoegballes avatar
Någon annan som inte kan komma in? När jag startar online så ser jag Franklin flygandes i luften, följt av felmeddelandet: "The Rockstar game services has failed to sync files to play GTA Online. Please return to Grand Theft Auto V and try again later".

Hänt någon annan? Vad kan man göra för att komma in?
Citera
2014-02-28, 15:30
Medlem
PrebenBoegballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrebenBoegballe
Någon annan som inte kan komma in? När jag startar online så ser jag Franklin flygandes i luften, följt av felmeddelandet: "The Rockstar game services has failed to sync files to play GTA Online. Please return to Grand Theft Auto V and try again later".

Fungerar inte heller att göra ett konto på Social Club
Citera
2014-02-28, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrebenBoegballe

Förmodligen R* som testar framtida patcher.
Citera
2014-02-28, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Du blev kickad av spelarna i din session för att de var butthurt, eftersom att du dödade en av dem. Antagligen var det många spelare från ett crew i rummet och de bestämde sig för att kicka dig.
Fy fan va fittigt sånt är. Det är ju meningen att man ska döda varandra?
Citera
2014-02-28, 16:13
Medlem
bmwhorans avatar
Hur mår Online just nu? Funkar det bättre?
Citera
2014-02-28, 18:00
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Hur mår Online just nu? Funkar det bättre?

Nej det är ganska dåligt just nu. Har varit hela dagen för mig, men det borde vända snart...
Citera
2014-02-28, 19:26
Medlem
Jag har ett litet problem. Jag har precis skapat en till karaktär som är kvinnlig, problemet är att hon fick skägg. Hur ska jag ta bort det, jag har gått till frisör men där finns ingen kategori som det finns för män för att ta bort skägg/mustasch.

folk tror jag är transvestit
Citera
2014-02-28, 19:29
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enisnosa
Jag har ett litet problem. Jag har precis skapat en till karaktär som är kvinnlig, problemet är att hon fick skägg. Hur ska jag ta bort det, jag har gått till frisör men där finns ingen kategori som det finns för män för att ta bort skägg/mustasch.

folk tror jag är transvestit
Ta en bild på hur hennes far/mor-föräldrar se ut. Radera karaktären och gör om den bara?
Citera
2014-02-28, 20:04
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Online flyter inte 100% just nu, de testar antagligen saker inför uppdateringen. Lyckas komma in nu men har lite svårt att spela missions & en polare blev av med sin karaktär. Jag loggade iaf ut, bättre att vänta tills det fungerar helt.

Jo det stämmer nog… Tackar för info
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in