Online flyter inte 100% just nu, de testar antagligen saker inför uppdateringen. Lyckas komma in nu men har lite svårt att spela missions & en polare blev av med sin karaktär. Jag loggade iaf ut, bättre att vänta tills det fungerar helt.
Citat:
Ursprungligen postat av
MongoHasse
Märkligt… Jag blev utröstad och utsparkad från ett spelet. Jag bombade inte någons bil. Jag jagade efter och sköt den som skjutit mig, vi sprang runt i det området där man bygger ny skyskrapa inne i city. Därefter tar min motståndare en bil och försvinner iväg. Han får en bounty och jag tänker att va fan… Klart jag vill ha den. När han kommer ut från en klädaffär så tar jag honom. Det skulle jag inte gjort, jag blir utskickad och kommer in i ett nytt spel. Det första som händer där är att jag får 2000 i bonus för gott uppförande???

Du blev kickad av spelarna i din session för att de var butthurt, eftersom att du dödade en av dem. Antagligen var det många spelare från ett crew i rummet och de bestämde sig för att kicka dig.