2013-12-29, 18:25
  #9421
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondakoffe43
Vilken rank ska man va för att kunna ge bort pengar?

På modded servers kan du ge bort massa pengar och sätta skyhöga bountys.
Citera
2013-12-29, 20:47
  #9422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Jag är inget proffs på att levla(är level 45) Men att göra uppdrag förstås, gör om uppdrag som gav mkt xp för lite tid spenderat. Race är väldigt bra. Man kan spela olika race med en kamrat och både få mycket xp samt låsa upp mods till bilar. Race ger oftast mindre xp än uppdrag, men om det är korta race kan man köra många på samma tid som man gör ett uppdrag.
Race är det enda jag kör. Övriga uppdrag känns för sega/jobbiga.
Citera
2013-12-29, 22:14
  #9423
Medlem
Wertyms avatar
Någon som vet hur man ser foton man tagit i ingame-telefonen? Har ifrutappen på mobilen och kommer in på socialclub där men vet ej hur jag ser mina bilder. Vill kunna ladda upp korten jag tar
Citera
2013-12-29, 22:20
  #9424
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Är det någon mer som börjar tröttna ev. tröttnat på online?


Jajjemen. Jag spelade nyss för första gången på en vecka kanske. Näej, stängde av på en gång. Fan vad synd att det har blivit såhär, gillar verkligen spelet i allmänhet men det är så mycket fuckups inblandat att det inte är värt det.



MvH
Citera
2013-12-30, 02:04
  #9425
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Någon som vet hur man ser foton man tagit i ingame-telefonen? Har ifrutappen på mobilen och kommer in på socialclub där men vet ej hur jag ser mina bilder. Vill kunna ladda upp korten jag tar
Socialclub på datorn och leta efter Snapmatic, där finns de.

Vet ej om det diskuterats men i nästa patch försvinner alla pengar

EDIT: Alla som gett pengar kommer hamna i cheater pool och bli eventuellt bannade HAR JAG HÖRT, vet inte mer än så att några säger det i en YT-video. Tror dock det tar ett bra tag innan allt är över.

Tror ni att Rockstar kommer ta allt vi köpt också? Har redan köpt de bilar jag vill ha och vill inte bli av med mina bilar som jag är så jäklans nöjd med. Vet att jag inte förtjänat dom dock
Citera
2013-12-30, 02:22
  #9426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Socialclub på datorn och leta efter Snapmatic, där finns de.

Vet ej om det diskuterats men i nästa patch försvinner alla pengar

EDIT: Alla som gett pengar kommer hamna i cheater pool och bli eventuellt bannade HAR JAG HÖRT, vet inte mer än så att några säger det i en YT-video. Tror dock det tar ett bra tag innan allt är över.

Tror ni att Rockstar kommer ta allt vi köpt också? Har redan köpt de bilar jag vill ha och vill inte bli av med mina bilar som jag är så jäklans nöjd med. Vet att jag inte förtjänat dom dock

Dom som i första hand blivit och blir bannade är ju dom idioter som för det första postar YT videos med sina nicks eller de som helt öppet på olika forum sitter och vill in i money lobbar och postar deras nick på xbox / psn.

Då får man nog skylla sig själv

Jag har fått pengar varje dag nu, vet inte ens hur mycket jag är uppe i längre.
Visst har det tagit bort en del av charmen numera, men det är jävligt soft att våldta noobs när man har alla värsta bilarna och kan fylla på ammo när som helst.

Det enda jag saknar är en köpbar gul kycklingdräkt..

Dom som blivit bannade har fått behålla rank / bilar och garage / lägenhet, men pengarna är borta.
Vissa har väl fått rank nertaget också, inte så konstigt då man numera stöter på fått över 300-400 varje dag.
Citera
2013-12-30, 05:37
  #9427
Medlem
Dimaks avatar
Såg på en video förut på ett Mc gäng som hade skrivet namn på sitt "crew"
Pissgänget
Märket
och Los Santos
Ni vet som rediga motorcykel gäng har, hur fan fixar man en sån där rund grej som den här bilden?
http://4.bp.blogspot.com/-_ZFauhBufS8/Tk9T-5sEPlI/AAAAAAAAA0c/VAktcCPpQwM/s400/Fn5WhoJ6UiP8WZ3ZSL4P4wU0lq1AcFa34mhhmWplNSuQ.jpg

Hur fan får man en text där det står t eex Mongols? (Skall inte har namnet men hoppas ni förstår)
Som de här också http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_fat_bast-rds_ra
http://socialclub.rockstargames.com/crew/notorious_mc_ls
__________________
Senast redigerad av Dimak 2013-12-30 kl. 05:50.
Citera
2013-12-30, 06:35
  #9428
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Såg på en video förut på ett Mc gäng som hade skrivet namn på sitt "crew"
Pissgänget
Märket
och Los Santos
Ni vet som rediga motorcykel gäng har, hur fan fixar man en sån där rund grej som den här bilden?
http://4.bp.blogspot.com/-_ZFauhBufS8/Tk9T-5sEPlI/AAAAAAAAA0c/VAktcCPpQwM/s400/Fn5WhoJ6UiP8WZ3ZSL4P4wU0lq1AcFa34mhhmWplNSuQ.jpg

Hur fan får man en text där det står t eex Mongols? (Skall inte har namnet men hoppas ni förstår)
Som de här också http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_fat_bast-rds_ra
http://socialclub.rockstargames.com/crew/notorious_mc_ls

Det är ännu en "glitch" som finns på socialclub. Ändrar du lite i koden kan du ladda in dina egna bilder i databasen. Märkligt att det fungerar då man inte borde ha skrivrättigheter i koden, men tydligen så ska det fungerar. Finns guider på youtube.
Citera
2013-12-30, 07:02
  #9429
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Det är ännu en "glitch" som finns på socialclub. Ändrar du lite i koden kan du ladda in dina egna bilder i databasen. Märkligt att det fungerar då man inte borde ha skrivrättigheter i koden, men tydligen så ska det fungerar. Finns guider på youtube.
Jaha sånt där kan jag ej, Vill gärna har helt vanliga motorcykel västar och hela köret och inte bara en massa "lyx" grejer.
__________________
Senast redigerad av Dimak 2013-12-30 kl. 07:49.
Citera
2013-12-30, 13:49
  #9430
Medlem
ibutus avatar
Igårkväll när jag lirade online startade jag med cirka 60.000 dollar. Lite senare när jag kollade ekonomin hade jag helt plötsligt 123.000.000 dollar ungefär... Någon som vet varför? Och kommer jag ha kvar allt jag köpt för dom pengarna?
Citera
2013-12-30, 13:52
  #9431
Medlem
Rexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Vissa har väl fått rank nertaget också, inte så konstigt då man numera stöter på fått över 300-400 varje dag.

Jag stötte en gång på en person som var i rank 1000. Ironiskt nog heter personen "LVL 1000" också. Helt klart en fuskare..

Extra kul var det att ingen av "skillsen" var maxade heller.
Citera
2013-12-30, 13:58
  #9432
Medlem
SnappySnackShacks avatar
Halloj! Jag är en riktig nybörjare. Kanske en dum fråga. Men när jag spelar online så finns det inga poliser. Ska det vara så? Är det någon inställning som är på eller vad ska jag göra? Utan poliser är det ju inge kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in