Citat:
Ursprungligen postat av
HestDrickaCola
Socialclub på datorn och leta efter Snapmatic, där finns de.
Vet ej om det diskuterats men i nästa patch försvinner alla pengar
EDIT: Alla som gett pengar kommer hamna i cheater pool och bli eventuellt bannade HAR JAG HÖRT, vet inte mer än så att några säger det i en YT-video.

Tror dock det tar ett bra tag innan allt är över.
Tror ni att Rockstar kommer ta allt vi köpt också? Har redan köpt de bilar jag vill ha och vill inte bli av med mina bilar som jag är så jäklans nöjd med. Vet att jag inte förtjänat dom dock

Dom som i första hand blivit och blir bannade är ju dom idioter som för det första postar YT videos med sina nicks eller de som helt öppet på olika forum sitter och vill in i money lobbar och postar deras nick på xbox / psn.
Då får man nog skylla sig själv
Jag har fått pengar varje dag nu, vet inte ens hur mycket jag är uppe i längre.
Visst har det tagit bort en del av charmen numera, men det är jävligt soft att våldta noobs när man har alla värsta bilarna och kan fylla på ammo när som helst.
Det enda jag saknar är en köpbar gul kycklingdräkt..
Dom som blivit bannade har fått behålla rank / bilar och garage / lägenhet, men pengarna är borta.
Vissa har väl fått rank nertaget också, inte så konstigt då man numera stöter på fått över 300-400 varje dag.