2014-01-09, 17:51
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
fy fan va gta blivit tråkigt. De kommer inga nya grejer. Dom som kommer e bara skit

Instämmer. Vad fan är problemet... Vi har fått typ ett tiotal mb dlc..
Citera
2014-01-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Någon som har varit med om att när man krockar eller liknande så kan bilen bara lägga av så får man starta bilen igen? Hände mig precis på "jumps jumps jumps" inte direkt smidigt!
Håll in Y så respawnar du.
Citera
2014-01-09, 18:26
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Någon som har varit med om att när man krockar eller liknande så kan bilen bara lägga av så får man starta bilen igen? Hände mig precis på "jumps jumps jumps" inte direkt smidigt!

haha

Har själv aldrig råkat ut för det, men som snubben skrev så går det ju att respawna ganska fort, vilket är tur. Hade ju varit tungt att inte kunna fullföllja racet.
Citera
2014-01-09, 18:27
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Vet inte vad du gör för fel, men för mig fungerar det utmärkt. Testa crew+friends kanske och se om det hjälper? Som Underbartliv skrev så verkar det som att crew valet kan bugga ur. Testa ändra till No-one. Hör du då andra personer?
Sätter jag voice chat till crew+friends så kan ingen annan höra mig och jag hör inte heller någon annan. Föutom dom på min friends list och i mitt crew.

När du dödar någon eller blir dödad av en annan spelare släpper spelet genom ca 1-2 sekunders voice chat mellan de 2 inblandade personerna så man får höra reaktionen på den andra spelaren.
Japp får testa lite olika. Oftast stör jag mig inte på att höra andra men då och då släpper chatten igenom någon jobbig squeaker.
Citera
2014-01-09, 19:03
Medlem
Coolsomenisbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
Jag fick igår 30milj inlagt på min bank helt från ingenstans. Vet inte varför eller hur
Moddade pengar
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/201142806
Citera
2014-01-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Håll in Y så respawnar du.
Jo, visst men det går ändå snabbare att bilen bara startar igen.
Citera
2014-01-10, 07:29
Medlem
VMO-Js avatar
Gick med i HA Europa igår, maffigt att glida runt med 6-7 bikers med emblemet på ryggen
Citera
2014-01-10, 08:03
Medlem
Är det någon som är dedikerad GTA racerförare här?
Jag är topp 60 på banan Cutting Coroners av alla fordon och topp 15 i Sport-klassen om man räknar bort fuskare.

Är det någon annan som har några bra tider?
Citera
2014-01-10, 12:24
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Är det någon som är dedikerad GTA racerförare här?
Jag är topp 60 på banan Cutting Coroners av alla fordon och topp 15 i Sport-klassen om man räknar bort fuskare.

Är det någon annan som har några bra tider?
Jag hade Flashback rekord i några races när det begav sig. Men har inte kört så mycket sedan de sänkte prispengarna. Lust att göra en playlist med massa olika race och tävla lite?
Citera
2014-01-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Jag hade Flashback rekord i några races när det begav sig. Men har inte kört så mycket sedan de sänkte prispengarna. Lust att göra en playlist med massa olika race och tävla lite?

Se där! Jag ligger i topp på de flesta banor i Crew-rankningen, framförallt när det är bilar. Är inte så förtjust i MC.

Mer än gärna! Vad har du för PSN?

Och desto fler, desto bättre!
Citera
2014-01-10, 12:50
Medlem
Fy fan vad jag hatar alla glitchers samt alla dessa hackade pengar som är i omlopp i spelet.
Har inte fått en endaste dollar själv vilket jag är vädligt glad över. Level 39 nu och 350 000 på kontot.
Men igår kväll hände något som fick mig att bli förbannad...

Jagade en bounty på 9000$ för att få lite mer spending cash. Hade hittat en anhilator helikopter som jag jagade bountyn med. Exakt i den sekund jag skulle få in killshot på bountyn kommer en fittans level 19... LEVEL 19!!!! med sin tank och spränger mig i luften.

Blev sprutförbannad på stört, men lugnade ner mig och kom fram till att enda sättet för mig att göra något åt denna spelare var att reporta honom.
Sagt och gjort, Report på honom ingame, samt ett mail till Banhammer mailen med uppgifter angående spelaren. Hoppas fan han blir bannad.
Var även snäll och skickade meddelande till honom att han blivit reported.

Hatar dessa äckliga hackers och glitchers.

Från och med nu tänker jag reporta alla som har tanks eller dylikt men inte har tillräckligt hög level för att få sånt för glitching. BAN till alla idioter.
Möter jag någon gång nån av er och upptäcker att ni har glitchat så tänker jag även reporta er.

Tänker även börja reporta alla PSNIDs och gamertags på folk som söker eller erbjuder glitches eller hacks på alla forum jag besöker om jag ser något sådant.
Citera
2014-01-10, 13:03
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Fy fan vad jag hatar alla glitchers samt alla dessa hackade pengar som är i omlopp i spelet.
Har inte fått en endaste dollar själv vilket jag är vädligt glad över. Level 39 nu och 350 000 på kontot.
Men igår kväll hände något som fick mig att bli förbannad...

Jagade en bounty på 9000$ för att få lite mer spending cash. Hade hittat en anhilator helikopter som jag jagade bountyn med. Exakt i den sekund jag skulle få in killshot på bountyn kommer en fittans level 19... LEVEL 19!!!! med sin tank och spränger mig i luften.

Blev sprutförbannad på stört, men lugnade ner mig och kom fram till att enda sättet för mig att göra något åt denna spelare var att reporta honom.
Sagt och gjort, Report på honom ingame, samt ett mail till Banhammer mailen med uppgifter angående spelaren. Hoppas fan han blir bannad.
Var även snäll och skickade meddelande till honom att han blivit reported.

Hatar dessa äckliga hackers och glitchers.

Från och med nu tänker jag reporta alla som har tanks eller dylikt men inte har tillräckligt hög level för att få sånt för glitching. BAN till alla idioter.
Möter jag någon gång nån av er och upptäcker att ni har glitchat så tänker jag även reporta er.

Tänker även börja reporta alla PSNIDs och gamertags på folk som söker eller erbjuder glitches eller hacks på alla forum jag besöker om jag ser något sådant.

Nu är jag lvl 83, och tank kan man väl köpa kring lvl 70? Nåväl, du kan få tag i en tank utan att glitcha/fuska.........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in