2014-01-08, 19:39
Medlem
N3ss3s avatar
Att leta efter andra att spela med gör ni här inte någon annanstans.

Fortsatta förfrågningar kommer att belönas med varningar för 0.02 så se till att det slutar.

/mod
Citera
2014-01-08, 20:57
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
För att slippa folks röster så går det enklare att ändra via att hålla select-knappen (ps3) i rutan man får upp kan man välja voice chat och vilka som ska höras. har själv inställt på bara crew+Friends
Det påverkar endast vilka som kan höra dig när du pratar.
Citera
2014-01-08, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy

Nej. Det påverkar även vem du kan höra. Kör själv alltid med det på crew+Friends, förutom de gånger jag vill tjuvlyssna på andra spelare som inte förstått att ändra inställningarna.
Citera
2014-01-08, 21:35
Medlem
Vafan. Jag vill testa att flyga med en BMX men finns ingenstans att ladda ner en map och att göra en själv är fan omöjligt.

EDIT: Nu så. Var tydligen Rockstars egna.
Citera
2014-01-08, 23:14
Medlem
Wertyms avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Nej. Det påverkar även vem du kan höra. Kör själv alltid med det på crew+Friends, förutom de gånger jag vill tjuvlyssna på andra spelare som inte förstått att ändra inställningarna.

Jag tror det fungerar för att mute:a oönskat folk, men nu när jag tänker efter så hör jag ibland folk jag dödar snacka på franska/arabiska eller något annat språk.

Är osäker på vem av er som har rätt faktiskt...
Citera
2014-01-09, 00:11
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Då får du hemskt gärna förklara varför jag hör allt från fransmän, tyskar, araber och engelsktalande människor skrika i sina headset. Har alltid min inställd på "Crew".
Citera
2014-01-09, 01:39
Medlem
fy fan va gta blivit tråkigt. De kommer inga nya grejer. Dom som kommer e bara skit
Citera
2014-01-09, 01:39
Medlem
Citat:
Då får du hemskt gärna förklara varför jag hör allt från fransmän, tyskar, araber och engelsktalande människor skrika i sina headset. Har alltid min inställd på "Crew".
Ibland buggar det när man väljer crew m.m men varje gång man dödar någon eller blir dödad så hör man en sekund av den andra spelaren och han hör dig. Kanske medvetet av Rockstar just att man få höra första reaktionen av någon.
Citera
2014-01-09, 08:38
Medlem
Är det någon som vet om det går att se statistik på hur snabba varvtider man haft med olika bilar? Nu ser man ju bara vilken som är ens snabbaste tid och det är ju i 9 fall av 10 motorcyklar.
Citera
2014-01-09, 15:56
Medlem
Citat:

Vet inte vad du gör för fel, men för mig fungerar det utmärkt. Testa crew+friends kanske och se om det hjälper? Som Underbartliv skrev så verkar det som att crew valet kan bugga ur. Testa ändra till No-one. Hör du då andra personer?
Sätter jag voice chat till crew+friends så kan ingen annan höra mig och jag hör inte heller någon annan. Föutom dom på min friends list och i mitt crew.

När du dödar någon eller blir dödad av en annan spelare släpper spelet genom ca 1-2 sekunders voice chat mellan de 2 inblandade personerna så man får höra reaktionen på den andra spelaren.
Citera
2014-01-09, 16:18
Medlem
Någon som vet när version 1.09 kommer till sverige?
Citera
2014-01-09, 17:18
Medlem
Någon som har varit med om att när man krockar eller liknande så kan bilen bara lägga av så får man starta bilen igen? Hände mig precis på "jumps jumps jumps" inte direkt smidigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in