2013-11-20, 08:08
Medlem
S3ONs avatar
Hoppas de släpper en patch / ett expansion pack med fler slipsar någon gång.. Jag vill kunna gå runt med röd slips, vit skjorta och svart kostym a.k.a. Hitman outfit. Rakad skalle kan man ju ha, det enda som hade fattas skulle vara streckkoden i nacken, förväntar mig ej att en sådan tatuering släpps, och klarar mig utan.
Citera
2013-11-20, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Står även nämnt i changeloggen på rockstars hemsida.
Ju längre race, ju mer cash och RP tjänar du.

Själv tycker jag det är en bra sak att dom gjort denna ändringen eftersom det tidigare varit att du får samma cash mängd om du vinner ett race som tar 30 sekunder som du får om du vinner ett race som tar 6-8 minut.
Fast nu när man kör den längsta banan(?) på 11mi som går runt hela mappen så får man 4-5k som vinnare! Lite väl fjuttigt tycker jag allt!
Citera
2013-11-20, 09:48
Medlem
joppes avatar
Fan vad gott de har ändrat så man får pengar efter hur långt ett race är. Nu hoppas jag det är slut med att alla random races är down the drain eller criminal records.
Citera
2013-11-20, 09:53
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Fan vad gott de har ändrat så man får pengar efter hur långt ett race är. Nu hoppas jag det är slut med att alla random races är down the drain eller criminal records.

Yes, det är slut!
Pengarna skiter jag fullständigt i, det finns det glitchar för Men gillade verkligen RP:n man fick.
Citera
2013-11-20, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Fast nu när man kör den längsta banan(?) på 11mi som går runt hela mappen så får man 4-5k som vinnare! Lite väl fjuttigt tycker jag allt!

Fick närmare 10k igår när jag vann ett lopp som tog lite över 8 minuter... minns inte vad det hette dock. Det var med endast 4 spelare. kan ju iofs skilja sig lite i utbetalning mellan vanliga race och gta race också. GTA race som jag körde igår.
Citera
2013-11-20, 12:22
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrApproved
Yes, det är slut!
Pengarna skiter jag fullständigt i, det finns det glitchar för Men gillade verkligen RP:n man fick.

Tuffing, hoppas så stenhårt på cheaterspool. Med tanke på att dom ordnade så folk blev av med sina keffa bilar dom glitchat in i garaget så ber jag till gud (även om jag inte är troende) att ni får erat garage raderat samt banken nollställd.
Citera
2013-11-20, 13:08
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Tuffing, hoppas så stenhårt på cheaterspool. Med tanke på att dom ordnade så folk blev av med sina keffa bilar dom glitchat in i garaget så ber jag till gud (även om jag inte är troende) att ni får erat garage raderat samt banken nollställd.

Håller delvis med dig. Jag har "glitchat" ihop tillräckligt med pengar så jag har kunnat modda fordon i större utsträckning än jag kunnat annars, testar mig fram till mina favoriter Det är ju det eller köpa pengar in-game, förstår inte skillnaden dock. Hade du mått bättre om jag lagt ett par hundralappar från mina egna pengar istället?

Tycker det är sjukt dåligt av Rockstar dock, ett spel för nästan två miljarder ska inte ha såpass mycket problem som GTA V har haft (Online).

Men vi kommer aldrig att hamna i något "cheaters pool", det är Rockstars misstag, inte spelarnas.
Citera
2013-11-20, 13:17
Medlem
Citat:
Men vi kommer aldrig att hamna i något "cheaters pool", det är Rockstars misstag, inte spelarnas.

Så det är Rockstars fel att spelare har fuskat? Har du blivit tvingad av rockstar att glitcha?
Citera
2013-11-20, 13:21
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Håller delvis med dig. Jag har "glitchat" ihop tillräckligt med pengar så jag har kunnat modda fordon i större utsträckning än jag kunnat annars, testar mig fram till mina favoriter Det är ju det eller köpa pengar in-game, förstår inte skillnaden dock. Hade du mått bättre om jag lagt ett par hundralappar från mina egna pengar istället?

Tycker det är sjukt dåligt av Rockstar dock, ett spel för nästan två miljarder ska inte ha såpass mycket problem som GTA V har haft (Online).

Och alternativet att testa bilarna i singleplayer innan man lägger massa pengar fanns inte på kartan eller?
Ermh man kan ju faktiskt spela spelet som det ska spelas för att få pengar. Att du inte kan få en Adder på dag 1, woah big deal.. Det är ju känslan som är go när man tillslut får råd till den där bilen man dreglat efter.
Men alla spelar ju olika, det påverkar inte mitt mående överhuvudtaget..
Däremot tar det bort lite utav spelkänslan, men hur mycket ni än glitchar så gör det er inte duktigare på att spela.
Du kan inte skylla på R*, inte som att dom tvingar dig att utnyttja dig utav glitchen.. Dom har gjort ett par misstag med denna releasen ja, men det lär man sig utav.
Dom kommer bättra sig, jag tror bara detta är början.. GTA Online kommer att växa om dom väljer att fortsätta bygga vidare, det finns en otrolig potential!
Citera
2013-11-20, 13:49
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Och alternativet att testa bilarna i singleplayer innan man lägger massa pengar fanns inte på kartan eller?
Ermh man kan ju faktiskt spela spelet som det ska spelas för att få pengar. Att du inte kan få en Adder på dag 1, woah big deal.. Det är ju känslan som är go när man tillslut får råd till den där bilen man dreglat efter.
Men alla spelar ju olika, det påverkar inte mitt mående överhuvudtaget..
Däremot tar det bort lite utav spelkänslan, men hur mycket ni än glitchar så gör det er inte duktigare på att spela.
Du kan inte skylla på R*, inte som att dom tvingar dig att utnyttja dig utav glitchen.. Dom har gjort ett par misstag med denna releasen ja, men det lär man sig utav.
Dom kommer bättra sig, jag tror bara detta är början.. GTA Online kommer att växa om dom väljer att fortsätta bygga vidare, det finns en otrolig potential!

Håller med dig, det var så jag tjänade ihop min sportbil (Entity), jävligt go känsla, som jag dock blev av med sen eftersom det har varit buggigt stundvis. Sen varken rättfärdigar det jag gör eller tycker det är omoraliskt, antagligen för jag gjort det ganska sparsamt och tycker inte det är en big deal. Har "glitchat" ihop pengarna som försvann, sen passade jag på att skapa mig en liten LSC budget

Sen är det ju en och en halv miljard roligare att åka runt och hitta nya bilar online än att sitta och gråtrunka själv offline.

Jag tycker GTA Online bara blir roligare och roligare, uppdragen blir mer välgjorda och tar längre tid. Tänk bara när heist och större uppdrag kommer.
Citera
2013-11-20, 13:55
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Tills GTA 6 kommer
Citera
2013-11-20, 14:08
Avslutad
Detta finns säkert skrivet i tråden längre tillbaks men frågar ändå.
Vilka lägenheter är det man behöver för att kunna planera heists sen när de kommer? Är riktigt sugen på att köpa lägenhet nu, men vill inte slösa pengar på något som blir värdelöst senare. Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in