2014-02-11, 02:22
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Har äntligen fixat en Adder nu. Ganska mainstream på så sätt att det är den bilen de flesta vill ha men ända sedan en skön snubbe lät mig köra runt i hans för ett tag sedan så har jag velat ha en.

Vilken sportbil skulle ni rekommendera här näst? Tycker Vacca ser jävligt snygg ut och man verkar få ut mycket av det relativt billiga priset. Det snackas gott om Entity också. Den är jag sugen på.
Jag och många andra enas om att det är den bästa bilen i spelet. Snabb, bra acceleration och grym väghållning gör att det är favoritbilen i allt från race till att bara åka runt. Det enda negativa är att försäkringen kostar nästan 10 000, så man vill inte pajja den i onödan.
Citera
2014-02-11, 06:15
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Jag och många andra enas om att det är den bästa bilen i spelet. Snabb, bra acceleration och grym väghållning gör att det är favoritbilen i allt från race till att bara åka runt. Det enda negativa är att försäkringen kostar nästan 10 000, så man vill inte pajja den i onödan.
Jag köpte en Entity för någon timme sedan. Verkligen hur skön som helst. Känns klistrad på vägen samtidigt som den har grym fart. Kostar det alltså drygt 10k så fort man kvaddar den och måste ringa Mors? Drygt... speciellt när jag inte är den bästa föraren. :P
Citera
2014-02-11, 10:47
Medlem
CarlesPuyolSaforcadas avatar
Någon med mick som har lust att lira lite GTA-Online?
Jag kan hjälpa er att få miljoner på några minuter.

PSN: FCB_Carles_Puyol
Citera
2014-02-11, 11:29
Medlem
pohjoisestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlesPuyolSaforcada
Någon med mick som har lust att lira lite GTA-Online?
Jag kan hjälpa er att få miljoner på några minuter.

PSN: FCB_Carles_Puyol

Aldrig fattat vitsen med att glitcha fram massa pengar, tar inte det bort en del av nöjet?
Citera
2014-02-11, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pohjoisesta
Aldrig fattat vitsen med att glitcha fram massa pengar, tar inte det bort en del av nöjet?

Inte för min del.
Citera
2014-02-11, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
Är beach bum/burn senaste uppdateringen eller har jag missat något?

Beach bum och capture mode är de senaste uppdateringarna. Finns på dashboard - Gta V
Citera
2014-02-11, 12:58
Medlem
Seventys avatar
Kan berätta om en rolig grej jag och några grabbar gjorde igår. Vi slog "världsrekord" i sniperskytte.

HÄR STOD VI och jag lyckades döda den andra spelaren utan att vi såg varandra ens. Fick gissa var han stod och så fick vi snacka via micken vilket ledde till "världsrekordet" när jag träffade.

3222 feet mätte jag upp det till, vilket är 982.07 meter!
Citera
2014-02-11, 13:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Kan berätta om en rolig grej jag och några grabbar gjorde igår. Vi slog "världsrekord" i sniperskytte.

HÄR STOD VI och jag lyckades döda den andra spelaren utan att vi såg varandra ens. Fick gissa var han stod och så fick vi snacka via micken vilket ledde till "världsrekordet" när jag träffade.

Visste inte att man kunde sätta rekord på det.
Känns nästan som jag blivit lurad då jag satte ett headshot på en snubbe från den högsta byggnaden. Jag såg knappt bilen som killen satt i så jag sköt ett skott på vad jag antog skulle beräknas som förarsätet. Lyckades i alla fall riktigt snyggt.
Det var ju inte heller ett skapat scenario så det är ju vad som skulle räknas om det vore ett världsrekord.
Citera
2014-02-11, 15:52
Medlem
Fjärrkontrolls avatar
Citat:

Det var jävligt skoj att lira igår! vi ses säkert ikväll igen! försöka leta upp en plats där vi kan skjuta igen.. Kanske ta två stora båtar och åka långt ifrån varandra. =)
Citera
2014-02-11, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjärrkontroll
Det var jävligt skoj att lira igår! vi ses säkert ikväll igen! försöka leta upp en plats där vi kan skjuta igen.. Kanske ta två stora båtar och åka långt ifrån varandra. =)

Det råkar inte vara så att ni har plats för en till i gänget, förutsatt att ni spelar på Playstation 3.
Citera
2014-02-11, 16:27
Medlem
Wertyms avatar
Alla hjärtans dag event på fredag.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52186/Coming-this-Friday-The-GTA-Online-Valentine-s-Day-Massacre

Citera
2014-02-11, 16:27
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlesPuyolSaforcada
Det råkar inte vara så att ni har plats för en till i gänget, förutsatt att ni spelar på Playstation 3.
Självklart! Har du mic så är du välkommen in i vårt crew. Pma så bjuder jag in dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Alla hjärtans dag event på fredag.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52186/Coming-this-Friday-The-GTA-Online-Valentine-s-Day-Massacre

Fan va gött!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in