2014-03-06, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SteveAngello
Någon som har testat sportbilen Jester?
Jepp, påminner om corvetten. Klart bättre köp än Turismo, endast 240k och nästa lika mycke till hos LSC
Turismon fastnar ju på minsta lilla trottoarkant. där står den å vickar utan bakdel till nån vänlig själ kommer och knuffar ner den.

/
Va visst två på pucken där ang likheten med corvetten. Kan bara hålla med.
Den kostar visserligen lite mer i självrisk $3000 mot $1750
Senast redigerad av dwestos 2014-03-06 kl. 19:27.
Citera
2014-03-06, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
undrar jag med. De finns inget kontor med någon kärring i, hos mig
Har du dom dyra lägenheterna då?
Citera
2014-03-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
undrar jag med. De finns inget kontor med någon kärring i, hos mig

Va glad för det annars kanske hon skall ha betalt också.. haha
Citera
2014-03-06, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Va glad för det annars kanske hon skall ha betalt också.. haha
Mitt 10 garage kostar endast $50 om dagen. Visserligen va jag så fattig ett tag att jag inte hade råd att betala "Johnny on the spot" så han vägra köra ut bilar åt mig. ( men han repa dom när jag körde in dom i garaget iaf ! )

/D
Citera
2014-03-06, 21:25
Medlem
Jester är grym, näst snabbaste sportbilen efter Elegyn faktiskt.
Det enda den delar med Coquette är väl möjligen motorljudet, annars vet jag inte vad ni menar..
Citera
2014-03-06, 22:21
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Jester är grym, näst snabbaste sportbilen efter Elegyn faktiskt.
Det enda den delar med Coquette är väl möjligen motorljudet, annars vet jag inte vad ni menar..

"enda" haha.

Det är Coquette i ett nytt skal tror jag. Samma sak med Turismo = Cheetah. De använde existerande bilar och byggde de nya med dem som bas.

Men det finns många bilar i spelet som är så, så det är ingen big deal.

Älskar Jestern, min nya favo.
Citera
2014-03-06, 22:34
Medlem
Jerkstores avatar
Är Ocelot-bilen sälsynt? Bild: http://gta.wikia.com/F620 Läser runt på olika forum där flera letar febrilt efter bilen men verkligen inte hittar den. Jag såg en precis och körde in den i garaget. Jävligt snygg!
Citera
2014-03-06, 22:34
Medlem
Finns det något smidigt sätt att fixa cash på snabbt? Ligger på runt level 30 om det nu är av betydelse. Allt jag får in försvinner till vapen och ammunition. Blir max 15 000-20 000 $ per uppdrag så tar ju evigheter om man ska samla in cash till en dyrare bil.
Senast redigerad av Kaymano 2014-03-06 kl. 22:46.
Citera
2014-03-06, 22:49
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Är Ocelot-bilen sälsynt? Bild: http://gta.wikia.com/F620 Läser runt på olika forum där flera letar febrilt efter bilen men verkligen inte hittar den. Jag såg en precis och körde in den i garaget. Jävligt snygg!

Den är ganska sällsynt, hittas lättast när Simeon frågar efter den.

Jag har nu köpt de tre nya bilarna. Mina upplevelser än sålänge:

Alpha: Helt ok utseende, orginalfälgarna liknar inget.. Men den är ganska snabb och bra att glida runt med.
140k är ett bra pris, enligt mig.

Jester: Bland de snyggaste bilarna i spelet. Den har en otrolig väghållning och är snabb. Men som ni säger.. Det är en Corquette..
240k, prisvärt!

Turismo: I fram är den ful, ibak är den ett mästerverk. När man satt in turbo blir den ett monster. Motorljudet blir bättre och högre och den får mer bottenvrid. Ganska lik Cheetah (stavning)
En stor nackdel är bara att den slår i firma när man kör på små höjdskillnader, exempel varje gång jag ska åka ut ur mitt garage..

Men 500k, den är ändå ganska prisvärd..
Citera
2014-03-06, 23:07
Medlem
Citat:

Riktigt snygg bil!
Jag ser den hela tiden på gatan och brukar kör in den och Felon GT i garaget och spara dem där, har 2 av varje just nu. Brukar sälja dom till LSC mellan jag gör missions eller racar.. lätta och snabba pengar, 9500 för gtn får jag.
Citera
2014-03-07, 01:25
Medlem
Jerkstores avatar
Min Ocelot står som Destroyed hos min mekaniker efter att den sprängdes när en kompis körde den och nu har jag ringt Mors i snart ett helt GTA dygn ytan att de svarar... Kommer jag få tillbaka min bil och om jag inte får det, hur blir jag av med den från listan?
Citera
2014-03-07, 01:29
Medlem
Citat:
Min Ocelot står som Destroyed hos min mekaniker efter att den sprängdes när en kompis körde den och nu har jag ringt Mors i snart ett helt GTA dygn ytan att de svarar... Kommer jag få tillbaka min bil och om jag inte får det, hur blir jag av med den från listan?

Yep den e körd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in