Citat:
Ursprungligen postat av
DrAg00nEn
Fy fan vad jag hatar alla glitchers samt alla dessa hackade pengar som är i omlopp i spelet.
Har inte fått en endaste dollar själv vilket jag är vädligt glad över. Level 39 nu och 350 000 på kontot.
Men igår kväll hände något som fick mig att bli förbannad...
Jagade en bounty på 9000$ för att få lite mer spending cash. Hade hittat en anhilator helikopter som jag jagade bountyn med. Exakt i den sekund jag skulle få in killshot på bountyn kommer en fittans level 19... LEVEL 19!!!! med sin tank och spränger mig i luften.
Blev sprutförbannad på stört, men lugnade ner mig och kom fram till att enda sättet för mig att göra något åt denna spelare var att reporta honom.
Sagt och gjort, Report på honom ingame, samt ett mail till Banhammer mailen med uppgifter angående spelaren. Hoppas fan han blir bannad.
Var även snäll och skickade meddelande till honom att han blivit reported.
Hatar dessa äckliga hackers och glitchers.
Från och med nu tänker jag reporta alla som har tanks eller dylikt men inte har tillräckligt hög level för att få sånt för glitching. BAN till alla idioter.
Möter jag någon gång nån av er och upptäcker att ni har glitchat så tänker jag även reporta er.
Tänker även börja reporta alla PSNIDs och gamertags på folk som söker eller erbjuder glitches eller hacks på alla forum jag besöker om jag ser något sådant.
Haha vilken fitta du måste vara om du reportar folk ur ditt eget crew
Visst är det oschysst att skjuta ned dig men geez, det handlade om en bounty på 9k, som du antagligen inte fått ändå.
Så bara där tycker jag att du överreagerar, sedan så ska du banna crewmembers också...? Det finns värre sätt att glitcha på än att bara skaffa sig en tank. Om någon ger en pengar eller är odödlig, så visst lika bra att rapportera. Men om någon har en tank och för låg level finns ingen anledning att reporta. Tanks är en del av spelet och det kunde lika gärna ha varit en level 100 som sköt ned dig, istället för en level 19.