2014-01-10, 13:59
Medlem
SKMaurices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Nu är jag lvl 83, och tank kan man väl köpa kring lvl 70? Nåväl, du kan få tag i en tank utan att glitcha/fuska.........

Precis, i free roam går det väl att hitta tank vid Fort Zancudo? Men det är som föregående talare sa lite löjligt att en lvl 19 åker runt med tank. Känns inte rätt helt enkelt
Citera
2014-01-10, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Nu är jag lvl 83, och tank kan man väl köpa kring lvl 70? Nåväl, du kan få tag i en tank utan att glitcha/fuska.........

Jepp du kan köpa en tank vid level 70. Dom som har tank och är över 70 reportar jag inte eftersom jag inte kan veta om dom glitchat. Men är man level 19 med tank så...

Att få en tank från Zancudo är inte heller någon enkel sak att göra i free roam som kräver väldigt mycket samarbete mellan flera spelare (om man vill få ut tanken ur basen vill säga)
Citera
2014-01-10, 14:38
Medlem
S3ONs avatar
När fan kommer heists in i spelet??
Citera
2014-01-10, 14:39
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Man har ännu inte satt något släppdatum på tillägget.
Citera
2014-01-10, 14:41
Medlem
Citat:
2014.

Det kommer när det kommer.
Tycker du inte det är kul att spela nu lär det inte bli bättre med heists.
Citera
2014-01-10, 14:41
Medlem
Citat:

Förhoppningsvis först när R* har fått bort alla hackers/glitchers.
Heists kan vänta tills allt är uppstädat.
Citera
2014-01-10, 16:38
Medlem
pedobear84s avatar
Haha vafan har dom inte lyckats göra nånting åt glitcherna ÄN? Superskickliga speltillverkare hej.
Citera
2014-01-10, 16:42
Medlem
Mikessons avatar
Haha har inte spelat sen man fick dom 500k för att folk fuskade helatiden. Och blev sugen på att spela igen. Därför går man in och läser på flashback om alla nyheter som hänt sen man slutar sist. Hade hoppats på heist och husköp. Men de verkar vara lika buggigt och lika mkt fuskare som innan. Får fortsätta spela NHL 14
Citera
2014-01-10, 16:59
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
2014.

Det kommer när det kommer.
Tycker du inte det är kul att spela nu lär det inte bli bättre med heists.

Tycker heists låter mycket spännande med tanke på att dessa i story mode är! Ej kört online på flera veckor nu, hör att det fortfarande finns ett stort problem med så kallade "modders" och "hackers". Några sådana vill jag inte råka ut för, då avstår jag hellre helt från spelet eller lirar singleplayer tills de har städat upp så att säga.
Citera
2014-01-10, 17:07
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Tycker heists låter mycket spännande med tanke på att dessa i story mode är! Ej kört online på flera veckor nu, hör att det fortfarande finns ett stort problem med så kallade "modders" och "hackers". Några sådana vill jag inte råka ut för, då avstår jag hellre helt från spelet eller lirar singleplayer tills de har städat upp så att säga.
Jag har inte stött på någon moddare sedan nyår så Rockstar verkar ha påbörjat sin massbanning.
Citera
2014-01-10, 17:17
Medlem
Hur hittar man race folk skapat själva? Jag vill kunna köra andra människors race helt enkelt lär finnas roliga
Citera
2014-01-10, 17:23
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Fy fan vad jag hatar alla glitchers samt alla dessa hackade pengar som är i omlopp i spelet.
Har inte fått en endaste dollar själv vilket jag är vädligt glad över. Level 39 nu och 350 000 på kontot.
Men igår kväll hände något som fick mig att bli förbannad...

Jagade en bounty på 9000$ för att få lite mer spending cash. Hade hittat en anhilator helikopter som jag jagade bountyn med. Exakt i den sekund jag skulle få in killshot på bountyn kommer en fittans level 19... LEVEL 19!!!! med sin tank och spränger mig i luften.

Blev sprutförbannad på stört, men lugnade ner mig och kom fram till att enda sättet för mig att göra något åt denna spelare var att reporta honom.
Sagt och gjort, Report på honom ingame, samt ett mail till Banhammer mailen med uppgifter angående spelaren. Hoppas fan han blir bannad.
Var även snäll och skickade meddelande till honom att han blivit reported.

Hatar dessa äckliga hackers och glitchers.

Från och med nu tänker jag reporta alla som har tanks eller dylikt men inte har tillräckligt hög level för att få sånt för glitching. BAN till alla idioter.
Möter jag någon gång nån av er och upptäcker att ni har glitchat så tänker jag även reporta er.

Tänker även börja reporta alla PSNIDs och gamertags på folk som söker eller erbjuder glitches eller hacks på alla forum jag besöker om jag ser något sådant.

Haha vilken fitta du måste vara om du reportar folk ur ditt eget crew

Visst är det oschysst att skjuta ned dig men geez, det handlade om en bounty på 9k, som du antagligen inte fått ändå.

Så bara där tycker jag att du överreagerar, sedan så ska du banna crewmembers också...? Det finns värre sätt att glitcha på än att bara skaffa sig en tank. Om någon ger en pengar eller är odödlig, så visst lika bra att rapportera. Men om någon har en tank och för låg level finns ingen anledning att reporta. Tanks är en del av spelet och det kunde lika gärna ha varit en level 100 som sköt ned dig, istället för en level 19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in