2013-10-06, 17:18
Medlem
Kan det va så att dom fixar tillbaka gubbarna till folket, Och det är därför det är nere nu ?
Citera
2013-10-06, 17:20
Medlem
Necrobutchers avatar
Jävligt trist att man hade 30 i rep. och nu får börja om från början. Mina pengar är kvar, konstigt nog. Men ändå jävligt dåligt av Rockstar.
Citera
2013-10-06, 17:23
Medlem
Ratis avatar
Får man mer pengar ju högre svårighetsnivå man väljer i uppdragen?
Citera
2013-10-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Jävligt trist att man hade 30 i rep. och nu får börja om från början. Mina pengar är kvar, konstigt nog. Men ändå jävligt dåligt av Rockstar.

Rockstar jobbar på problemet för tillfället. Det är därför du inte ska skapa en ny karaktär i samma Character Slot, för då förhindrar du att den försvunna karaktären kan återställas.
Citera
2013-10-06, 17:24
Medlem
robaxs avatar
Lirade online för första gången "på riktigt" idag efter att ha bangat efter allt lagg osv. Tycker det funkade bra och var skoj! Det här med pengarna verkar bugga fortfarande dock. Jag hade cirka $7000 cash och $0 på banken, och när jag blev dödad hade jag knappt förlorat någonting alls. Skulle det inte vara så att man förlorar allt man har i cash när man dör? Det högsta jag har plockat upp från någon jag dödat har varit $100. Och en grej till - jag har svårt att hitta ATMs, vart finns dom? Vet bara att det finns på strippklubben.
Citera
2013-10-06, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Får man mer pengar ju högre svårighetsnivå man väljer i uppdragen?

Som jag förstått det får du bara mer respect points.
Citera
2013-10-06, 17:26
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Lirade online för första gången "på riktigt" idag efter att ha bangat efter allt lagg osv. Tycker det funkade bra och var skoj! Det här med pengarna verkar bugga fortfarande dock. Jag hade cirka $7000 cash och $0 på banken, och när jag blev dödad hade jag knappt förlorat någonting alls. Skulle det inte vara så att man förlorar allt man har i cash när man dör? Det högsta jag har plockat upp från någon jag dödat har varit $100. Och en grej till - jag har svårt att hitta ATMs, vart finns dom? Vet bara att det finns på strippklubben.

Trycker du Select (På PS3 iallafall) och sedan tar GPS Route, så kan du välja ATM där. Då guidar den dig till närmsta ATM.
Citera
2013-10-06, 17:27
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:

Använd din mobil för att sätta in pengar.

På vilken sida uppdaterar Rockstar ang att det ligger nere nu? Pissar på twitter & fb
Citera
2013-10-06, 17:27
Medlem
Citat:
jag har svårt att hitta ATMs, vart finns dom? Vet bara att det finns på strippklubben.

Lättaste vägen är att gå in genom mobilen -> Internet -> market? -> bank och sedan deposit alla dina cash till banken
Citera
2013-10-06, 17:28
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Har jag 30k på banken, rånar en butik och får 1500 för det i cash, dör senare av polisjakten så försvinner pengarna jag rånade och dessutom 2k från banken... Huuur
Citera
2013-10-06, 17:28
Medlem
Helt meningslöst med auto-aim online.
Citera
2013-10-06, 17:30
Medlem
mada1s avatar
1-3 pers för Violent duct farm? 9000$ 800RP/2 min. Detta funkar fortfarande.

rank 15+, ps3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in