Citat:
Ursprungligen postat av
tradarwille
Nu lägger jag fan ner GTA BUGGLINE för ett tag.
nä fan gör inte det! jag har stålar som jag gärna delar med mig av! mitt "crew" verkar har gått vidare till andra spel, så lirar du PS3 så skicka ett PM med namn så ser vi till att du får tillbaka bilarna, så kör vi ut på dom kurviga landsvägarna och lever rövare!
Citat:
Ursprungligen postat av
dA_1_nibblah
Då har jag äntligen börjat lira GTA Online efter att ha varvat Story Mode för andra gången. Vad gäller med Crews? Skulle vara kul att lira med några seriösa typer. Free Roam världen blev precis som jag antagit, en massa utrikiska p12or som lever rövare och skriker sig hesa på sina värdelösa headsets. Finns det servrar med ordentligt folk eller hur funkar det?
Jag har ett crew som du gärna får joina om du lirar ps3 =) går att söka och joina vänner eller crew members, men själva servern man hamnar på är slumpad
Kan f.ö säga att det bästa som finns är att antingen jaga folk med buzzard-helikopterns raketer, många fina jakter man varit med om!
Eller att ta sin cheetah (bäst balanserade bilen enligt mig) eller entity fx (något för lätt vikt/för lite downforce, men en jävla slägga i magen när man drar på) och gasa runt på landsvägarna i kullarna ovanför stan =)
verkar inte va många som kör missions längre, lite tråkigt =/