Citat:
Ursprungligen postat av
Mustaf
Lust att dela med dig om hur man gör?

Har bara gjort det med sportbilar värda över 50k, men processen bör vara densamma om du har en bil värd under 50k.
Jag börjar med att åka in till LSC och pimpa min bil så den blir värd mycket, sedan åker jag och parkerar den strax utanför LSC och trycker start -> leave GTA online. Sedan startar jag upp GTA online igen, spawnar i min bil, gå ut och ta vilken bil som helst på gatan och kör in i LSC, kom ihåg att skada bilen på vägen så du får upp "repair vehicle". När du kört in i LSC, tryck på sell, sedan på sell igen så det står "are you sure..." då ska du inte trycka på yes utan trycka på start och sedan in på PSN store eller xbox store, sedan när det laddat upp ska du lämna storen. Då bör du spawna i din bil igen, om inte gör samma process dvs tryck på sell sedan xbox/PSN store. Om du spawnar i din egen bil, åk in i LSC och sälj bilen och tryck snabbt därefter på start -> online -> swap character. Välj din egen character som du just använde och tryck på kryss. Då bör du spawna i din egen bil och sedan är det bara att göra det om och om igen :P
Nån som vill lira lite online nu?