2013-10-25, 18:53
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Hejsan!

Jag undrar hur man går upp i Stealth? Ge gärna tips på det snabbaste sättet att öka den
Tacksam för svar!
Gå in i sneakmode efter varje våg i survival.
Maxade från ca 40 till 100% på ca 15-20st varav dom flesta inte ens gick till våg 10.
Sen får du upp "shoot skill" också.

Förresten, är mycket förvånad över bristen på Roman memes
Ärligt talat har dom tagit Roman &co multiplicerat med 158 i online, fan vad det ringer!
Var femte minut så ringer det, Brucie, Lester, Gerald, Martin, Dom, Pegasus etc etc men jag vågar inte sätta på flygplansläge för då missar man väl uppdrag också?
Citera
2013-10-25, 19:01
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45838246]Gå in i sneakmode efter varje våg i survival.
Maxade från ca 40 till 100% på ca 15-20st varav dom flesta inte ens gick till våg 10.
Sen får du upp "shoot skill" också.

Förresten, är mycket förvånad över bristen på Roman memes
Ärligt talat har dom tagit Roman &co multiplicerat med 158 i online, fan vad det ringer!
Var femte minut så ringer det, Brucie, Lester, Gerald, Martin, Dom, Pegasus etc etc men jag vågar inte sätta på flygplansläge för då missar man väl uppdrag också?
Vägra svara helt enkelt då (alt. tryck på röd). Det kommer ändå inget vettigt hur käften på dom som ringer.
Uppdragen får du via sms om det skulle komma några nya sådana.
Citera
2013-10-25, 19:45
Medlem
joppes avatar
Körde en Convoy tidigare idag. 9 spelare i var deras långtradare drog ett varv runt om ön. Roligare och svårare än man kan tro.

Men så kom en fjortisjävel med stickybombs och ville ha en dumstrut
Citera
2013-10-25, 20:13
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Körde en Convoy tidigare idag. 9 spelare i var deras långtradare drog ett varv runt om ön. Roligare och svårare än man kan tro.

Men så kom en fjortisjävel med stickybombs och ville ha en dumstrut

Hur fan skriver du? Kan du utveckla det en smula?
Citera
2013-10-25, 20:18
Medlem
Bara jag som får samma jävla förbannad uppdrag hela tiden? aldrig några nya.. bara massa low levels uppdrag.
Citera
2013-10-25, 20:26
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsittaren
Bara jag som får samma jävla förbannad uppdrag hela tiden? aldrig några nya.. bara massa low levels uppdrag.

Vet inte vad du menar med får samma uppdrag.. Menar du om du joinar via quickjob? Eller som du får via "arbetsgivarna"? Samt, vad är du för rank? Har ett svagt minne av att det kan ha varit en del repriser under den låga rankens gång.
Citera
2013-10-25, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffsittaren

Samma här, börjar bli lita smått irriterande..
Citera
2013-10-25, 20:41
Medlem
oineris avatar
Nyheter om GTA$

http://i.imgur.com/daqqLFe.jpg

http://www.oxm.co.uk/64860/free-gta-online-money-wont-be-released-till-progress-loss-issues-are-addressed-says-rockstar/
Citera
2013-10-25, 20:50
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Hur fan skriver du? Kan du utveckla det en smula?

Vad är det du inte förstår? Att vi var 9 spelare som satt i var sin långtradare och körde en konvoj runt om ön?
Citera
2013-10-25, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Vet inte vad du menar med får samma uppdrag.. Menar du om du joinar via quickjob? Eller som du får via "arbetsgivarna"? Samt, vad är du för rank? Har ett svagt minne av att det kan ha varit en del repriser under den låga rankens gång.

70. nej aldrig. väntar tills jag får sms eller så ringer som dom jävlarna.
bara hånar mig! som om jag inte vore tillräckligt bra
Citera
2013-10-25, 21:42
Medlem
[SIC]s avatar
Alright nån med PS3 som vill köra fightclub ett litet tag? PMa nick så skickar jag invite till servern/lägenheten så kör vi mano-a-mano, inga vapen, knivar eller annat tillhygge
Boxa byggjobbare nere i tunneln blir lite långtråkigt efter ett tag haha
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Yes! Äntligen fick jag tag på Michaels bil i online efter att ha kört runt som en galning och letat. Den stod där vid golfbanan svart och fin och väntade på att någon skulle förbarma sig över den.
Fan nu blev jag sugen på den också bara för det, hur länge fick du jaga den?
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Vägra svara helt enkelt då (alt. tryck på röd). Det kommer ändå inget vettigt hur käften på dom som ringer.
Uppdragen får du via sms om det skulle komma några nya sådana.
Med tanke hur kul folk har haft åt IV och att man äntligen slapp det i V så antog man att dom tagit lärdom.. eller ja, tills man går online det vill säga
Citera
2013-10-25, 21:49
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oineri
Nyheter om GTA$

http://i.imgur.com/daqqLFe.jpg

http://www.oxm.co.uk/64860/free-gta-online-money-wont-be-released-till-progress-loss-issues-are-addressed-says-rockstar/
Sådant onödigt "plåster på såren"...
Sedans dom gick ut med detta har man ju hunnit skrapa ihop den summan själv, 4 gånger om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in