Citat:
Ursprungligen postat av
deeznutz
Jag kan inte se något nytt. Vapen, kläder etc. Måste kanske starta om lådan?
Vad spelar du för konsol? Jag inkluderade ju inlägget vad R* hade sagt..
Spelar du på PS3 så tankar du den den automatiskt när du startar spelet, lirar du Xbox så ska du in i deras store och tanka hem det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kickex
Så de Survival, Deathmatch och Parachut uppdragen kom inte med? Det var ju sagt att de inkluderades...
Men jag spelar inte dom ändå så det gör väl ingen större skillnad.
Nej, ingen har kommit åt/hittat dem hittills så slutsatsen är att dom inte är där ännu.. Som sagt bara till att vänta på att R* går ur med official patchnotes vad som inkluderats eller ej samt varför dem inte är tillgängliga ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av
FriteradBulle
Men vad i helvete har de gjort med racen? Fick nyss 1000 $ när jag vann ett race.
Tur att jag inte har något behov av pengar. 10 modifierade bilar i garaget och ingenting som jag vill köpa längre..
Om du läser ett par inlägg upp så informerade jag om att dom är nerfade, min teori just nu är att dom sänkt även race nu är för att det som du i slutändan skall håva in pengar på är heists.. Där du förmodligen inte kommer få en drömsumma heller, men med tanke på vad race/mission är värt för tillfället så skall det väl framstå som en guldgruva sen när du får en ~50k för ett bankrån.
Bara teorier, ni får dra era egna slutsatser!