2013-11-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustaf
Lust att dela med dig om hur man gör?
Har bara gjort det med sportbilar värda över 50k, men processen bör vara densamma om du har en bil värd under 50k.

Jag börjar med att åka in till LSC och pimpa min bil så den blir värd mycket, sedan åker jag och parkerar den strax utanför LSC och trycker start -> leave GTA online. Sedan startar jag upp GTA online igen, spawnar i min bil, gå ut och ta vilken bil som helst på gatan och kör in i LSC, kom ihåg att skada bilen på vägen så du får upp "repair vehicle". När du kört in i LSC, tryck på sell, sedan på sell igen så det står "are you sure..." då ska du inte trycka på yes utan trycka på start och sedan in på PSN store eller xbox store, sedan när det laddat upp ska du lämna storen. Då bör du spawna i din bil igen, om inte gör samma process dvs tryck på sell sedan xbox/PSN store. Om du spawnar i din egen bil, åk in i LSC och sälj bilen och tryck snabbt därefter på start -> online -> swap character. Välj din egen character som du just använde och tryck på kryss. Då bör du spawna i din egen bil och sedan är det bara att göra det om och om igen :P

Nån som vill lira lite online nu?
Citera
2013-11-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Dom finns i SP också, kolla garaget!

Fanns inte där när jag kollade iaf, garaget var tomt.
Citera
2013-11-19, 23:01
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Fanns inte där när jag kollade iaf, garaget var tomt.

Har du beställt bilarna?
Citera
2013-11-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cazzette
Har bara gjort det med sportbilar värda över 50k, men processen bör vara densamma om du har en bil värd under 50k.

Jag börjar med att åka in till LSC och pimpa min bil så den blir värd mycket, sedan åker jag och parkerar den strax utanför LSC och trycker start -> leave GTA online. Sedan startar jag upp GTA online igen, spawnar i min bil, gå ut och ta vilken bil som helst på gatan och kör in i LSC, kom ihåg att skada bilen på vägen så du får upp "repair vehicle". När du kört in i LSC, tryck på sell, sedan på sell igen så det står "are you sure..." då ska du inte trycka på yes utan trycka på start och sedan in på PSN store eller xbox store, sedan när det laddat upp ska du lämna storen. Då bör du spawna i din bil igen, om inte gör samma process dvs tryck på sell sedan xbox/PSN store. Om du spawnar i din egen bil, åk in i LSC och sälj bilen och tryck snabbt därefter på start -> online -> swap character. Välj din egen character som du just använde och tryck på kryss. Då bör du spawna i din egen bil och sedan är det bara att göra det om och om igen :P

Helvede vad mycket att göra. Jag har inte tålamodet att göra det här om och om igen
Får vänta till heists kommer ut istället och leecha från polare, alternativt luffa runt och hoppas på att en moddare kan donera lite cash
Citera
2013-11-19, 23:31
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazzette

Såvitt jag vet har dom patchat bort det. Fanns en ny variant som jag testade förut, då laddade man om sin karaktär och spawnade i bilen igen. Tror dock även det sättet är fixat.

Hur som haver! Har någon köpt en dune buggy och pimpat den än? Går det att ändra mycket? Hade själv gärna testat, har dock fullt garage med ganska dyra bilar så vill inte ersätta någon av dessa om man inte kan pimpla buggen mycket.
Citera
2013-11-19, 23:38
Medlem
Albozs avatar
Jävla bajsuppdateringar dom släpper. Här står vi utan Heists och till och med utan en fungerande stock market. Helvete asså..

Det roliga är att det inte ens finns kostymer att köpa. De ända byxorna som finns är typ lila kostymbyxor och så vidare. Finns det ingen full black suit? Vad är detta för skit?

Känns surt som fan.
Citera
2013-11-20, 00:34
Medlem
yedis avatar
Är lite lack faktiskt angående nya uppdateringen... Visst är det nice med nya bilar och vapen men nu kan man knappt tjäna pengar på race längre.

Förr kunde man vinna Down the Drain (när man körde 4 pers) och vinna 13600 gta dollar.
Nu har de sabbat allt så under samma förutsättningar fick jag endast 2160 gta dollar.

Så jag var tvungen att köpa stålar för att kunna skaffa en bil av högre kaliber.
Citera
2013-11-20, 00:42
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Sök på youtube, finns 100tals klipp om just det. Kan tipsa om muskelbilen Dominator, får du drygt 100k för varje gång. Om det nu säkert fungerar som innan, inte provat nu efter patchen som dom sa skulle fixa det problemet.

Enligt denna ska det fortfarande fungera:
https://www.youtube.com/watch?v=dimz3zBfIso

Jag kör med Oracle. Inte fullt uppgraderad men får 104k per gång.
http://gta.wikia.com/Fusilade ska vara liknande

Dessa två ska man få runt 125 för fullt uppgraderade
http://gta.wikia.com/Sentinel_XS
http://gta.wikia.com/Schwartzer

EDIT: Yes, det fungerar fortfarande.
Senast redigerad av BIRDIE13 2013-11-20 kl. 01:07.
Citera
2013-11-20, 01:22
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Jävla bajsuppdateringar dom släpper. Här står vi utan Heists och till och med utan en fungerande stock market. Helvete asså..

Det roliga är att det inte ens finns kostymer att köpa. De ända byxorna som finns är typ lila kostymbyxor och så vidare. Finns det ingen full black suit? Vad är detta för skit?

Känns surt som fan.

Fast nu var det ju aldrig sagt att varken heists/Bawsaq skulle komma denna patchen, så har du gått o byggt förhoppningar om det får du ju allt skylla dig själv.
Det roliga är ju att du måste vara blind, för det finns kostym i svart min herre.
Citera
2013-11-20, 02:55
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz

Känns surt som fan.

Du kan inte ha letat speciellt mycket, finns finfina kostymer och västar i klädbutikerna!
Citera
2013-11-20, 03:11
Medlem
coffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Du kan inte ha letat speciellt mycket, finns finfina kostymer och västar i klädbutikerna!
Det finns kavajer ja.
Några svarta kostymer finns däremot inte.
Citera
2013-11-20, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Är lite lack faktiskt angående nya uppdateringen... Visst är det nice med nya bilar och vapen men nu kan man knappt tjäna pengar på race längre.

Förr kunde man vinna Down the Drain (när man körde 4 pers) och vinna 13600 gta dollar.
Nu har de sabbat allt så under samma förutsättningar fick jag endast 2160 gta dollar.

Så jag var tvungen att köpa stålar för att kunna skaffa en bil av högre kaliber.

Står även nämnt i changeloggen på rockstars hemsida.
Ju längre race, ju mer cash och RP tjänar du.

Själv tycker jag det är en bra sak att dom gjort denna ändringen eftersom det tidigare varit att du får samma cash mängd om du vinner ett race som tar 30 sekunder som du får om du vinner ett race som tar 6-8 minut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in