2014-02-05, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Okej tack för informationen. Precis det jag ville veta. Vart gick bussarna ungefär? Är det från centralstationen i Antwerpen?

Kommer inte ihåg exakt men är i dom centralare delarna iaf
Citera
2014-02-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Dessutom är det två helger i år vilket också bör minska trycket.

Sen att det är 10 års jubileum bör öka trycket. Minns när Q-dance hade 10-års. MUMMA!!!
Citera
2014-02-05, 18:12
Medlem
GrizzlyMans avatar
Nån som vet hur det är om man köper "Easy Tent Pack", får man en viss plats eller kan man välja själv? Tänkte om man åker flera stycken och kanske vill bo bredvid varandra.
Citera
2014-02-05, 18:14
Medlem
Hardwell den 19 & 26!
Gott!!!!

Ang. Att festivalen inte skulle bli av. Tvivlar på att artister och biljetter blir släppta om allt inte är klart.
Dessutom borde dom ta bort den första helgen meddelande tanke på att dom allltid haft festivalen den sista helgen (?)
Senast redigerad av mrjanorgan 2014-02-05 kl. 18:18.
Citera
2014-02-05, 18:38
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrizzlyMan
Nån som vet hur det är om man köper "Easy Tent Pack", får man en viss plats eller kan man välja själv? Tänkte om man åker flera stycken och kanske vill bo bredvid varandra.

iaf förra året hade easy tent ett eget litet område precis utanför campingområdet där är tälten uppsatta men hur dom delar ut dessa tält har jag ingen aning om tyvärr. man kanske bara plockar ett eller så delar dom ut nummer eller nått
Citera
2014-02-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Ang. Att festivalen inte skulle bli av. Tvivlar på att artister och biljetter blir släppta om allt inte är klart.
Dessutom borde dom ta bort den första helgen meddelande tanke på att dom allltid haft festivalen den sista helgen (?)

Ja så tycker jag också att de borde bli isofall. Men om man tänker efter, hur mycket pengar genererar inte denna festival egentligen då? Jo alldeles för mycket för att ställas in en helg. Är hotell, flyg, hela städer inblandad så jag tvivlar starkt på att de skulle bli inställt
Citera
2014-02-05, 19:19
Medlem
Frozzzts avatar
Hur nära är det mellan campingen och parkeringen? Tänker på den dagliga vandringen för att hämta mer öl..
Citera
2014-02-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonekill
Ja så tycker jag också att de borde bli isofall. Men om man tänker efter, hur mycket pengar genererar inte denna festival egentligen då? Jo alldeles för mycket för att ställas in en helg. Är hotell, flyg, hela städer inblandad så jag tvivlar starkt på att de skulle bli inställt

Vi behöver nog inte vara oroliga. Party uuuuup!!!!!
Citera
2014-02-05, 19:26
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Hur nära är det mellan campingen och parkeringen? Tänker på den dagliga vandringen för att hämta mer öl..

25m kanske.
Citera
2014-02-05, 19:27
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt

sjukt nära och nära.. dom parkeringarna jag såg så va ena stort sett brevid ingången till campingen och den andra låg några hundra meter bort typ.. sen hur stor den och var du ställer bilen så lär det ju kunna vara några meter till för de va en hel del bilar där :P
Citera
2014-02-05, 20:06
Medlem
Frozzzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
sjukt nära och nära.. dom parkeringarna jag såg så va ena stort sett brevid ingången till campingen och den andra låg några hundra meter bort typ.. sen hur stor den och var du ställer bilen så lär det ju kunna vara några meter till för de va en hel del bilar där :P

Låter förbannat bra . På TomorrowWorld var parkeringen och campingen liksom utdragen, vilket gjorde att ölhämtningen var rätt påfrestande med gassande sol och 25-30 grader.
Citera
2014-02-05, 21:02
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Angående TL att det kanske inte kommer vara 2 weekends. Hittade en lista där folk signat upp sig för att inte ha det 2 helger. Kan det vara denna som har dragit igång allt

Roliga är att visa av dem som skrivit upp sig inte ens bor så nära att vara beröda

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.petities24.com%2Fsignatures%2 Fno2morrowlandxl%2F
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in