2014-08-02, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Nu har jag aldig varit där, men det känns som viben är på dom mindre scenerna.
Har jag rätt ?

Helt rätt.

Aldrig varit där själv men mein otroligt lsd'ade hjärna tycker attr det låter... ja, minst idiotiskt.

ännu ett onödig edit t inlägggg men närmar mig om möjligt 3++, blir en gedigen tr¨åd om det här imorrn.
Senast redigerad av edas123 2014-08-02 kl. 00:53.
Citera
2014-08-02, 05:11
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edas123
Helt rätt.

Aldrig varit där själv men mein otroligt lsd'ade hjärna tycker attr det låter... ja, minst idiotiskt.

ännu ett onödig edit t inlägggg men närmar mig om möjligt 3++, blir en gedigen tr¨åd om det här imorrn.
Haha ja den tråden ser jag fram emot och jag undrar vad du svarar på
Citera
2014-08-02, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelicious
Äckliga människor. Dom höjde priserna på allt. Man hörde samma låtar hela tiden (mainstage). Bråk, väldigt mycket bråk. Jag kan ju också ha otur med allt. Men fick inte samma vibe.

Mena två senaste år var så jävla mycket bättre.. Kan ju självklart ha och göra med att allt var nytt då.

Den fetaste spelning var helt klar Paul Kalkbrenner. Men aldirg mer tomorrowland. Det har tappat sin charm tyvärr.

Negativ Zelicious.

Såg inte ett enda bråk...
Citera
2014-08-02, 13:02
Medlem
Zeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Hängde du mestadels på mainstage eller?

Såg Alesso typ, men vi gick igenom en del gånger. Tomorrowland har gjort så jag har öppnat mina ögon för annan musik.

@cyTs Jag kanske hade otur.
Citera
2014-08-02, 14:43
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Blev så avundsjuk att jag skaka på huvudet

Såg ett svenskt par, såg ut att vara i 18/20 års åldern. Extremt snygg liten blond tjej som hängde på Dave clark scenen och såg dom även på bakermat. Fan hitta en sån snygg tjej som diggar techno och deep house. Det är något att hålla i!!!

Grattis grabben haha!

Kom till Holland, främst Amsterdam under sommaren och gå på någon av de endagsfestivaler som är varje helg. Då hittar du dessa flickor, från 16år och uppåt, och nivån på "snyggheten" är riktigt bra. På en av de 6 festivalerna jag varit i sommar så var det nog runt 30grader varm och 60% damer. De flesta med magtröja och kortkorta shorts. Musiken som spelades var mest deep house men fanns även en del techno, fanns även en scen med mer disco, house och funk. Så kan säga att Holland välkomnar detta.

Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Nu har jag aldig varit där, men det känns som viben är på dom mindre scenerna.
Har jag rätt ?

Har inte varit där men antar att detta är självklart då de som är intresserade av dansmusik och åker dit på musiken inte hänger på mainstage utan hänger på de andra scenerna. Som någon annan skrev i tråden så lär man sig med tiden att titta utanför MTV.
Citera
2014-08-09, 18:30
Medlem
Fallmans avatar
https://www.youtube.com/watch?v=26WTpNUNrgU#t=150

http://gyazo.com/3134e6c6a185a75138e4abdc7916af10

Tandkräm? Vad är det vita för något tro?
Citera
2014-08-16, 10:30
Medlem
JGGs avatar
Dimitri vegas & Like mike, vilka tomtar. Skickar ut mail till alla via Tomorrowland att man ska rösta på de som DJ top 100
Citera
2014-08-16, 16:03
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGG
Dimitri vegas & Like mike, vilka tomtar. Skickar ut mail till alla via Tomorrowland att man ska rösta på de som DJ top 100

Det gick runt tjejer på Campingen från deras "team" som ville att man skulle logga in på facebook och rösta på dem. (Dom hade med sig Ipads)
Citera
2014-08-17, 17:51
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Det gick runt tjejer på Campingen från deras "team" som ville att man skulle logga in på facebook och rösta på dem. (Dom hade med sig Ipads)
Hahahahaha
Citera
2014-08-18, 14:04
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGG

En av få "inne"-djs jag verkligen inte kan få för mig att rösta på faktiskt. Vegas gör det bra men jag känner att LM är mer eller mindre värdelös.
Citera
2014-08-19, 15:13
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
En av få "inne"-djs jag verkligen inte kan få för mig att rösta på faktiskt. Vegas gör det bra men jag känner att LM är mer eller mindre värdelös.
Det inlägget passar med ditt nick. De är ett par fjantar som inte kan komponera själva, snackar sönder sina set, använder spökskrivare och är allmänt bröliga och oprofessionella. En röst på dem är en röst för allt som är dåligt med mainstream EDM i princip.
Citera
2014-08-19, 15:17
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faragon
Det inlägget passar med ditt nick. De är ett par fjantar som inte kan komponera själva, snackar sönder sina set, använder spökskrivare och är allmänt bröliga och oprofessionella. En röst på dem är en röst för allt som är dåligt med mainstream EDM i princip.

De lär veta om att folk börjar tröttna på dem och raggar därmed röster på billiga sätt istället!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in