2014-02-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
YEEES, Afrojack klar för min helg!
Fast betyder väl att man missar någon annan stor artist isf...

Blev lite besviken.
Kan alltid hoppas man kompenseras

"The Line Up for both weekends will be very similar, although the schedule might be slightly different due the availability of artists. "
Citera
2014-02-13, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Blev lite besviken.
Kan alltid hoppas man kompenseras

"The Line Up for both weekends will be very similar, although the schedule might be slightly different due the availability of artists. "

Ja, det var precis det jag oroade mig för när de annoserade att det kommer vara två helger.
Nu lär man ju missa en del artister man ville se. Men lär bli fett iaf
Citera
2014-02-13, 19:37
Medlem
Citat:
Ja, det var precis det jag oroade mig för när de annoserade att det kommer vara två helger.
Nu lär man ju missa en del artister man ville se. Men lär bli fett iaf

Tror faktiskt inte det kommer vara så stor skillnad på line-upen de båda helgerna. Någon jävla mina springer man väl över men smällar man får ta. Ja absolut kommer det bli över maxat.
Citera
2014-02-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Hallå, behöver rätt akut hjälp, tror ni man kan köpa från samma bankkonto två gånger? Tänkte på att man bara får köpa fyra per person, för vi ska ha sex biljetter och har våra pengar på ett konto!

Det går! Råkade nämligen ut för en dubbelbokning av fyra GJ-paket!
Citera
2014-02-13, 21:45
Medlem
Hej på er! Först och främst skulle jag vilja säga att jag är skit glad för alla er som redan lyckats få tag på biljetter! Egentligen ville jag också satsa på att köpa global journey men det var ingen i mitt gäng som ville det, så vi satsar på worldwide istället. Vi är fem tjejer från 18 till 22 som vill åka ner dit!

Nu till min fråga, vad kan man göra för att maximera chanserna att få tag på biljetter? Finns det några andra än hardstylers som säljer biljetter? 360 travel group har skrivit på deras facebook att dom inte kommer att sälja biljetter i år. Viagogo.se säljer tydligen biljetter i år men det står knappt någonting om det på deras hemsida, bara att biljettsläppet kommer vara samtidigt som worldwide och vet inte riktigt hur pålitlig den sidan är. Och om man inte får tag på biljetter på worldwide, kan man göra något annat än att sitta på exchange desk och försöka få tag på biljetter? Och ja, jag har läst igenom hela den här tråden!
Citera
2014-02-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SandraKtm
Hej på er! Först och främst skulle jag vilja säga att jag är skit glad för alla er som redan lyckats få tag på biljetter! Egentligen ville jag också satsa på att köpa global journey men det var ingen i mitt gäng som ville det, så vi satsar på worldwide istället. Vi är fem tjejer från 18 till 22 som vill åka ner dit!

Nu till min fråga, vad kan man göra för att maximera chanserna att få tag på biljetter? Finns det några andra än hardstylers som säljer biljetter? 360 travel group har skrivit på deras facebook att dom inte kommer att sälja biljetter i år. Viagogo.se säljer tydligen biljetter i år men det står knappt någonting om det på deras hemsida, bara att biljettsläppet kommer vara samtidigt som worldwide och vet inte riktigt hur pålitlig den sidan är. Och om man inte får tag på biljetter på worldwide, kan man göra något annat än att sitta på exchange desk och försöka få tag på biljetter? Och ja, jag har läst igenom hela den här tråden!

För att maximera chanserna - var på så många uppkopplingar som möjligt. Notera UPPKOPPLINGAR, inte datorer. Du kan ha 10 datorer hemma, är det samma internet du är uppkopplad mot så är det en plats i kön.
Börja refresha sidan redan 10 min innan biljettsläppet. Finns inte så mycket mer att göra. Sen: TRYCK INTE REFRESH NÄR DU REDAN ÄR INNE I KÖN.

Gällande om det finns några andra så har jag ingen aning - dock vet jag att jag inte skulle lita på biljetter från Viagogo. Var riktigt nära att klippa biljetter därifrån, men det är ingen 100 % pålitlig sida.

Vilken stad åker ni ifrån? Satsa GJ vettja, finns fortfarande kvar biljetter från Göteborg
Citera
2014-02-13, 22:01
Medlem
Citat:
För att maximera chanserna - var på så många uppkopplingar som möjligt. Notera UPPKOPPLINGAR, inte datorer. Du kan ha 10 datorer hemma, är det samma internet du är uppkopplad mot så är det en plats i kön.
Börja refresha sidan redan 10 min innan biljettsläppet. Finns inte så mycket mer att göra. Sen: TRYCK INTE REFRESH NÄR DU REDAN ÄR INNE I KÖN.

Gällande om det finns några andra så har jag ingen aning - dock vet jag att jag inte skulle lita på biljetter från Viagogo. Var riktigt nära att klippa biljetter därifrån, men det är ingen 100 % pålitlig sida.

Vilken stad åker ni ifrån? Satsa GJ vettja, finns fortfarande kvar biljetter från Göteborg

Källa?
Citera
2014-02-13, 22:16
Medlem
kantoos avatar
Citat:

Detta stämmer ju dock inte, eller har du källa? Läste om hur en kille i Belgien fick biljetter detta året och han hade fyra datorer på samma nätverk och kom in på tre utav de.
Citera
2014-02-13, 22:25
Medlem
Har ingen källa på det, men minns att när vi bokade för 2012 så sa en av de insatta polarna det till mig. Vet faktiskt inte om det stämmer nu när ni säger det, men det sunda förnuftet säger väl att det borde vara så, det är ju rätt logiskt faktiskt. Hörde det som sagt när vi bokade 2012 och har alltid gått efter det, utan att kolla upp det.
Senast redigerad av Dragon90 2014-02-13 kl. 22:40.
Citera
2014-02-13, 22:31
Medlem
Citat:
Har ingen källa på det, men minns att när vi bokade för 2012 så sa en av de insatta polarna det till mig. Vet faktiskt inte om det stämmer nu när ni säger det, men det sunda förnuftet säger väl att det borde vara så, det är ju rätt logiskt faktiskt.

Nej, det är rätt ologiskt faktiskt.
Att man skulle straffa folk som sitter på ett natat nät är inte troligt.

Och så var det inte på GJ-släppet för två veckor sedan.
Citera
2014-02-14, 01:27
Medlem
jag har en liten knas fråga, hur blir det om man åker ensam till tomorrowland? tänkte på om man köper camping pass på dreamvillage, bor man ensam i ett tält då eller brukar man dela med vänner? Jag kommer endast boka 1 biljett till mig och det är därför jag undrar vad som händer då, om inte de andra får tag på nån. Någon som har åkt själv nån gång?
Citera
2014-02-14, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreameer
jag har en liten knas fråga, hur blir det om man åker ensam till tomorrowland? tänkte på om man köper camping pass på dreamvillage, bor man ensam i ett tält då eller brukar man dela med vänner? Jag kommer endast boka 1 biljett till mig och det är därför jag undrar vad som händer då, om inte de andra får tag på nån. Någon som har åkt själv nån gång?

Hitta folk att hänga med, ställ upp tältet bredvid dem och så kör du. Det var en tjej vi träffade som var där helt ensam som vi hängde med när vi var där 2012
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in