2014-07-16, 09:45
Medlem
chipstitss avatar
Sitter på Cityterminalen och väntar på bussen ska komma! Sjukt asså, vi ses där nere allihopa!
Citera
2014-07-16, 11:21
Medlem
Vi sitter på hardstylerbussen nu! närmar oss med stormsteg.
Citera
2014-07-16, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungHallon
Vi sitter på hardstylerbussen nu! närmar oss med stormsteg.

Vad roligt!!!
Vi åker nästa vecka med hardstylers, vi är 2 pers. Undrar vilken tid som är bra att vara på terminalen så man får plats brevid varandra? & hur stor är bussen??
Citera
2014-07-16, 14:04
Medlem
Levi.xps avatar
"Prohibited objects: pets, bonfires and/or barbecues between the tents, gas installations exceeding 500gr, glass, candles, dispensing equipment, cans, generators, music systems, drugs, weapons, flagpoles, banners,"

Är det förbjudet att ta in öl och sånt då? :S what

Detta var på Dreamville
Citera
2014-07-16, 14:08
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levi.xp
"Prohibited objects: pets, bonfires and/or barbecues between the tents, gas installations exceeding 500gr, glass, candles, dispensing equipment, cans, generators, music systems, drugs, weapons, flagpoles, banners,"

Detta var på Dreamville
Nej bira får man ta in i vanliga burkar.
Senast redigerad av Ichtudirweh 2014-07-16 kl. 14:12.
Citera
2014-07-16, 14:12
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Tredje året i rad även för mig. Fick mitt armband idag. Det är aktiverat och kopplat till Facebook men ingen jag snackat med har fått en notifikation om det vare sig på mail eller Facebook, någon annan med samma problem?
Citera
2014-07-16, 14:54
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levi.xp

Detta var på Dreamville
De menar sprejburkar tror jag. Öl går bra förutom i glasflaska.
Citera
2014-07-16, 15:05
Medlem
JGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Tredje året i rad även för mig. Fick mitt armband idag. Det är aktiverat och kopplat till Facebook men ingen jag snackat med har fått en notifikation om det vare sig på mail eller Facebook, någon annan med samma problem?

Jag fick inte, ingen jag vet fick det heller... Får se fredag kväll om det lyckas, för som jag förstod det så överförs data när man checkar ut från festivalen.
Citera
2014-07-16, 17:02
Medlem
Ni som har varit där, hur ser det ut med de lockers som finns på dreamville och festivalområdet? Är det något man bör ha köpt innan eller hur fort brukar dom ta slut?
Citera
2014-07-16, 22:39
Medlem
Är just nu i Bryssel! E det någon som har någon aning om det är möjligt att få biljetter till Tomorrowland på något vis?
Citera
2014-07-16, 23:37
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolly84
Är just nu i Bryssel! E det någon som har någon aning om det är möjligt att få biljetter till Tomorrowland på något vis?

Kommer förmodligen finnas folk som står utanför typ och säljer till dyra priser, fast de värt det!
Citera
2014-07-17, 04:26
Medlem
Samtliga i sällskapet glömde sina sverigeflaggor från partykungen hemma inte livsviktigt kanske, men åtminstone nån hade ju varit trevlig att ha för att lättare kunna hooka up med andra svenskar. Någon som råkar ha en extra över eller har koll på om det finns att köpa någon annanstans i området?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in