2014-02-01, 17:26
Medlem
Maxeris avatar
Booooom, där fick även vi biljetter!

Helt jävla fantastiskt!
Citera
2014-02-01, 17:26
Medlem
Bokat och klart vi var ett gäng på 8, fixade 10 biljetter. Inte ens svårt
Citera
2014-02-01, 17:27
Medlem
BILJETTER BOKADE!
Vi är 8 personer som far från Skellefteå!
Citera
2014-02-01, 17:29
Medlem
bnfcs avatar
Är biljetterna personliga?
För man måste ju fylla i namn och sånt för flyget (antar jag). Kan man ändra det i efterhand?
Citera
2014-02-01, 17:30
Medlem
Awilds avatar
Vi kom in i shopen, skrev klart allting, kort nr osv bekräftade med VISA sen kom det upp en sida så stod det "invalid dear, an error accured caused by tampering with the querystring" , pengarna har dragits från kontot, men vi har inte fått någon bekräftelsemail. Har vi bilhetter eller vadå??
Citera
2014-02-01, 17:32
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bnfc
Är biljetterna personliga?
För man måste ju fylla i namn och sånt för flyget (antar jag). Kan man ändra det i efterhand?
Ja alla RESEPAKET är PERSONLIGA
Citera
2014-02-01, 17:33
Medlem
DrApples avatar
Börjar bli jävligt nervöst nu. Händer ingenting. Kan inte öppna en ny med separat webläsare, Firefox?
Citera
2014-02-01, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awild
Vi kom in i shopen, skrev klart allting, kort nr osv bekräftade med VISA sen kom det upp en sida så stod det "invalid dear, an error accured caused by tampering with the querystring" , pengarna har dragits från kontot, men vi har inte fått någon bekräftelsemail. Har vi bilhetter eller vadå??
Vänta på bekräftelsemailet bara.
Citera
2014-02-01, 17:37
Medlem
bnfcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Ja alla RESEPAKET är PERSONLIGA
Ok! Men själva biljetten är inte personlig? Så om det skulle visa sig att man inte kan åka så kan man sälja biljetten och få pengar tillbaka på det sättet?
Citera
2014-02-01, 17:37
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Börjar bli jävligt nervöst nu. Händer ingenting. Kan inte öppna en ny med separat webläsare, Firefox?

Testa med mobilen. Kom in där direkt trots att jag stått i kö på datorn i 30 min...

Finns inget kösystem tydligen, bara tursystem.
Citera
2014-02-01, 17:40
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bnfc
Ok! Men själva biljetten är inte personlig? Så om det skulle visa sig att man inte kan åka så kan man sälja biljetten och få pengar tillbaka på det sättet?

Vet inte, men tror dem skrev att alla köpt är Final och inte går att göra någon retur på det.

Utan man hinner nog göra det isåfall några dagar så här efter bara.

Nu är jag inte helt 100% på detta men har för mig jag läst det någonstans
Citera
2014-02-01, 17:41
Medlem
Satt med exploerer i 20 min men kom aldrig in, men sen provade jag google chrome och kom in direkt, har nu bokat 2 biljetter, pengar har dragits! Men inget bekräftelse mail ?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in