2014-01-23, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Har för mig att jag läste att Guetta var klar för årets TM? vet dock inte vart eller om jag bara drömde de
Du har läst ett påstående, inget annat. Han kommer säkert, men det kommer fler som är bättre. Hoppas på Deadmau5 iaf! Han är otroligt ball på scen.
Citera
2014-01-23, 19:32
Medlem
TheGolemFighters avatar
Går det att senare sälja sin tommorrowland biljett om man av någon anledning inte skulle kunna komma iväg? Eller är den helt personlig från och med att du köpt den?

Mvh
Citera
2014-01-23, 20:04
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Går det att senare sälja sin tommorrowland biljett om man av någon anledning inte skulle kunna komma iväg? Eller är den helt personlig från och med att du köpt den?

Mvh

http://www.tomorrowland.com/en/personalization

Citat:
After you purchased tickets you will receive a confirmation e-mail without E-tickets. The personalization process will start on Monday February 17th. You will receive a unique e-mail with a link to personalize your tickets.
Citera
2014-01-23, 20:53
Medlem
Rayons avatar
Sitter och funderar lite angående global journey.
Är det någon vits att anmäla sig på båda helgerna och alla 6 flygen?

För mig spelar det ju liksom inte någon roll när jag åker utan tog bara en av dom för att man måste välja ett alternativ.
Citera
2014-01-23, 21:42
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Har för mig att jag läste att Guetta var klar för årets TM? vet dock inte vart eller om jag bara drömde de
Tror Dimitri vegas & Like mike kommer också! Fett grymma drops dom gör
Citera
2014-01-23, 23:28
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayon
Sitter och funderar lite angående global journey.
Är det någon vits att anmäla sig på båda helgerna och alla 6 flygen?

För mig spelar det ju liksom inte någon roll när jag åker utan tog bara en av dom för att man måste välja ett alternativ.

Nej det är ju bara så att de vet vad folk föredrar. Chanserna att få biljett är fortfarande densamma (låg)
Citera
2014-01-25, 18:40
Medlem
Wops avatar
Ursäkta om detta tagits upp tidigare men har skummat igenom tråden lite iaf.
Är det någon som vet eller har läst hur det med biljetter till helgerna fungerar, som sagt det är ju dubbla helger och om vi säger att jag vill ha till båda två, måste jag då köa 2 gånger och "hoppas" på att få samma som kompisarna, verkar lite skumt! Tack på förhand <3
Citera
2014-01-25, 19:01
Medlem
Nu ger jag mig in i leken igen efter ett misslyckande vid biljettsläppet förra året..

Jag har nu tänkt att satsa på ett Global Journey. Men har inte bestämt mig om jag ska välja med Easy tent eller utan. Ni som åkte med GJ förra året, hur mycket packning fick ni ta med er på flyget?
Kan man tex ta med ett 4 manna tält om man vill på detta flyg?

Och eftersom jag bor i Skåne så blir den närmaste flygplatsen Köpenhamns. Kommer det att bli några problem för mig som svensk att sedan flyga ifrån Danmark eller måste man ha danskt ID för att kunna köpa GJ därifrån?

Tack på förhand!
Citera
2014-01-25, 20:33
Medlem
Maxeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitrio
Nu ger jag mig in i leken igen efter ett misslyckande vid biljettsläppet förra året..

Jag har nu tänkt att satsa på ett Global Journey. Men har inte bestämt mig om jag ska välja med Easy tent eller utan. Ni som åkte med GJ förra året, hur mycket packning fick ni ta med er på flyget?
Kan man tex ta med ett 4 manna tält om man vill på detta flyg?

Och eftersom jag bor i Skåne så blir den närmaste flygplatsen Köpenhamns. Kommer det att bli några problem för mig som svensk att sedan flyga ifrån Danmark eller måste man ha danskt ID för att kunna köpa GJ därifrån?

Tack på förhand!

Först och främst, easytent campingen är avskiljd från den "stora" campingen, vet inte om man kan ta sig in på den vanliga om man har ett easytent iofs. Om man kan det behöver det inte vara ett minus enligt mig. Men jag personligen tycker inte det är värt att lägga pengar på easytent då dem inte såg alltför roliga ut med tanke på vad dem kostade.

Man får ha med sig 25-30 kg packning (minns inte vilket det var) och sen handbagage som vanligt. Så det går att få med sig ett 4-manna tält utan några större problem.

Nej, du behöver inte vara dansk för att köpa GJ från Danmark.
Citera
2014-01-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxeri
Först och främst, easytent campingen är avskiljd från den "stora" campingen, vet inte om man kan ta sig in på den vanliga om man har ett easytent iofs. Om man kan det behöver det inte vara ett minus enligt mig. Men jag personligen tycker inte det är värt att lägga pengar på easytent då dem inte såg alltför roliga ut med tanke på vad dem kostade.

Man får ha med sig 25-30 kg packning (minns inte vilket det var) och sen handbagage som vanligt. Så det går att få med sig ett 4-manna tält utan några större problem.

Nej, du behöver inte vara dansk för att köpa GJ från Danmark.

Det låter ju bra, jag tänkte skriva upp mig och mina 2 andra vänner på GJ förregistreringen/intresseanmälan nu.

Var det stort tryck på GJ biljetterna förra året? Eller kom de flesta in och kunde välja åtminstone någon avreseort?
Citera
2014-01-25, 21:54
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitrio
Det låter ju bra, jag tänkte skriva upp mig och mina 2 andra vänner på GJ förregistreringen/intresseanmälan nu.

Var det stort tryck på GJ biljetterna förra året? Eller kom de flesta in och kunde välja åtminstone någon avreseort?

Klart man kunde välja ort, dock sålde sverige slut fort. Det var ju bara 6 flyg totalt, i år är det ju 12 iom att det är 2 helger.
Citera
2014-01-26, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Klart man kunde välja ort, dock sålde sverige slut fort. Det var ju bara 6 flyg totalt, i år är det ju 12 iom att det är 2 helger.

Ja okej! Nu är vi ju 3 personer som alla skrivit upp oss på denna GJ registrering. Alla med sitt personliga namn. Men jag kommer ensam sitta med alla pengarna för att sedan betala.
Kan jag betala med ett konto i mitt namn trots att min vän 'kalle' är den enda som kommer in? Jag tänkte eftersom det står Buyer information som rubrik så kanske det bara är han som ska betala som ska registrera sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in