2014-02-17, 19:34
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Så som jag fattat det så är det endast retur av biljetter från personer som inte längre kan/vill gå. Dom får tillbaka sina pengar +-0 och du får chansen att köpa dessa för samma pris. Det är först till kvarn som gäller, så man ska nog regga sig jävligt kvickt den 28/2. Det ska jag göra. Sen får man vänta och se.

Tyckte det var lite för lite information om detta på deras hemsida men så är det också som jag uppfattat det! Frågan är dock om jag kan registrera mig för 3 biljetter eller om jag+vänner måste registrera oss individuellt. Känns ju lite surt om man ensam får biljetter.
Citera
2014-02-17, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Förresten - då jag inte lyckades få tag på en biljett undrar jag hur exchange desken är utformad!

Kommer säljarna att få sätta ett valfritt pris eller är det TL:s pris som gäller samt hur stort tryck är det på detta? Är det bara dem som ligger mer eller mindre först i waiting list som får möjlighet att köpa?

Undrar i princip samma sak ang exchange desk. Jag och flickvännen misslyckades med stor ångest även detta släppet Nu vill vi undersöka om det finns något sätt överhuvudtaget där man tryggt kan få tag i ett par biljetter. Någon här som testat eBay, Blocket, Viagogo, Stubhub osv? Det som talar emot just nu är hiskeliga priser samt att även om biljetterna "personaliseras" i våra namn så kommer armbanden ändå skickas till ursprungliga köparen.

Snälla kan nån hjälpa två sjukt EDM-intresserade personer med att rädda sommaren?
Citera
2014-02-17, 19:50
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Jag tycker inte alls synd om dig och är bara glad att det slutade så. "Glömmer" man att det är biljettsläpp betyder det att det inte alls betyder så mycket för dig att åka och då förtjänar du fan inte att få en biljett av alla de miljoner som sitter och hoppas.

Dum eller? förra året jag satt med 3 datorer, och hade 3 vänner som satt med två datorer var.
I år har man haft mycket och göra att man har glömt. Helt plötsligt är man inte värd? Hoppas att du aldrig fick nån biljett.
Citera
2014-02-17, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaaDingDong
Undrar i princip samma sak ang exchange desk. Jag och flickvännen misslyckades med stor ångest även detta släppet Nu vill vi undersöka om det finns något sätt överhuvudtaget där man tryggt kan få tag i ett par biljetter. Någon här som testat eBay, Blocket, Viagogo, Stubhub osv? Det som talar emot just nu är hiskeliga priser samt att även om biljetterna "personaliseras" i våra namn så kommer armbanden ändå skickas till ursprungliga köparen.

Snälla kan nån hjälpa två sjukt EDM-intresserade personer med att rädda sommaren?

De kommer gå ut med info angående exchange desk. Håll koll på deras hemsida osv. Kolla hardstylers.dk o se om dom har biljetter kvar. Kolla om där finns G L kvar. Eller så får ni helt enkelt vänta till nästa år eller njuta av något annat event i sommar
Citera
2014-02-17, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaaDingDong

Här har jag några kompisar som precis köpte biljett. Kör ni också!

http://www.festivalbussen.com/tomorrowland/2014/529

Inte så fasligt dyrt
Citera
2014-02-17, 20:25
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Dum eller? förra året jag satt med 3 datorer, och hade 3 vänner som satt med två datorer var.
I år har man haft mycket och göra att man har glömt. Helt plötsligt är man inte värd? Hoppas att du aldrig fick nån biljett.

Inte för att vara sån, fast om du glömde var du inte tillräckligt taggad helt enkelt, jag själv har haft svårt att sova innan biljettsläppet för har inte kunnat sluta tänka på hur grymt det kommer bli!
Citera
2014-02-17, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo

Det är lugnt, jag köpte Global Journey.
Som kantoo sa: "glömmer" man något sånt var man helt enkelt inte tillräckligt taggad. Dagen då jag fick reda på att GJ skulle släppas den 1 februari kl 17:00 så ställde jag för fan alla klockor jag hade på 16:30 den dagen.
Citera
2014-02-17, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Här har jag några kompisar som precis köpte biljett. Kör ni också!

http://www.festivalbussen.com/tomorrowland/2014/529

Inte så fasligt dyrt
Skulle precis köpa vid 19-tiden och dom tog slut framför nyllet på mig. Fan!!!!!
Citera
2014-02-17, 21:07
Medlem
chipstitss avatar
Hur är det med säkerheten där nere, är det mycket stölder? Behöver man vara rädd för att lämna lite värdesaker i tältet
Citera
2014-02-17, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipstits
Hur är det med säkerheten där nere, är det mycket stölder? Behöver man vara rädd för att lämna lite värdesaker i tältet
Hört om wn del som blivit av med grejer.. Är väl som på alla andra festivaler i guess. Horungar finns de gott om. Bara att ta me sig pass, telefon och cash när man drar till området så slipper man mot all förmodan bli av med de viktigaste iaf.. De tänker jag göra iaf
Citera
2014-02-17, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipstits

Jag lämnade bokstavligen allt (förutom mobilen och bankomatkort) i tältet, inga problem. Grejen är ju att det är väldigt lite folk på campingen under spelningarna, så det är liten risk att om någon skulle sno något så tar de just ditt tält.
Citera
2014-02-17, 22:03
Medlem
MeGustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverr
Hej allesammans jag har läst igenom iprincip hela tråden och kunde inte hitta någon som har ställt mina frågor så nu gör jag det!

Jag har varit på peace and love 2009 - 2012 så tack och lov fick jag vara med om deadmau5 som va där 2011.
Det var typ det grymmaste jag varit med om då alla människor var sjukt taggade och det var så trångt att man knappt fick luft. När droppet släpptes så hoppade alla helt hysteriskt!
Det är PRECIS en sån upplevelse jag vill vara med om igen.

Nu hade jag röta som lyckades få tag på dreamville + fullmadness direkt från tomorrowland.com i lördags och tänkte att det kommer säkert att bli ännu häftigare där borta.

Men efter jag hade köpt biljetter så kollade jag in alla artister i lineupen och kikade in på youtubeklippen som var längst ner för att se vilket drag det var. Jag märkte direkt att det inte verkar vara samma sak med publiken så som jag upplevde på deadmau5 konserten.

http://youtu.be/ARkU1egzUI4?t=1m24s

Här har Carl Cox byggt upp ganska länge och släpper droppet ungefär 1.29 sekunder och allt man ser är människor som fistpumpar lite... det blev lite facepalm känsla på den faktiskt.

Är det så att vi svenskar är bättre å mer benägna att dricka oss redlösa å därför väldigt mycket roligare publik än vad folk i omvärlden är?

JAG MÅSTE FÅ VETA om detta är vanligt förekommande för jag vill ju att det ska vara galet och svettigt.
På typ alla klipp jag sett så ser det ut som att man har en halvmeters-space runt sig och folk typ casual dansar lite. come on!? what happened?

Någon som varit där tidigare och som kan avfärda det jag misstänker? snälla jag hoppas verkligen jag har fel! :P

sen har jag en sista fråga oxå och det är om det är tillåtet att ta med sig vatten och mat in till campingen? läste nånstanns att drinks and food are not allowed, men det måste väl ha varit festivalområdet snarare än campingen?

Tack på förhand!
Nu kan jag inte svara på hur TL är, men har festat i Belgien en hel del. Bodde i Gent i 2månader och testade va ute på "festgatan" både torsdag, fredag och lördagar. Och utelivet är inte i närheten av Sveriges. Även om man var på en klubb så dansade knappt folk och de som gjorde det körde lite fistpumping.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in