Hej allesammans jag har läst igenom iprincip hela tråden och kunde inte hitta någon som har ställt mina frågor så nu gör jag det!
Jag har varit på peace and love 2009 - 2012 så tack och lov fick jag vara med om deadmau5 som va där 2011.
Det var typ det grymmaste jag varit med om då alla människor var sjukt taggade och det var så trångt att man knappt fick luft. När droppet släpptes så hoppade alla helt hysteriskt!
Det är PRECIS en sån upplevelse jag vill vara med om igen.
Nu hade jag röta som lyckades få tag på dreamville + fullmadness direkt från tomorrowland.com i lördags och tänkte att det kommer säkert att bli ännu häftigare där borta.
Men efter jag hade köpt biljetter så kollade jag in alla artister i lineupen och kikade in på youtubeklippen som var längst ner för att se vilket drag det var. Jag märkte direkt att det inte verkar vara samma sak med publiken så som jag upplevde på deadmau5 konserten.
http://youtu.be/ARkU1egzUI4?t=1m24s
Här har Carl Cox byggt upp ganska länge och släpper droppet ungefär 1.29 sekunder och allt man ser är människor som fistpumpar lite... det blev lite facepalm känsla på den faktiskt.
Är det så att vi svenskar är bättre å mer benägna att dricka oss redlösa å därför väldigt mycket roligare publik än vad folk i omvärlden är?
JAG MÅSTE FÅ VETA om detta är vanligt förekommande för jag vill ju att det ska vara galet och svettigt.
På typ alla klipp jag sett så ser det ut som att man har en halvmeters-space runt sig och folk typ casual dansar lite. come on!? what happened?
Någon som varit där tidigare och som kan avfärda det jag misstänker? snälla jag hoppas verkligen jag har fel! :P
sen har jag en sista fråga oxå och det är om det är tillåtet att ta med sig vatten och mat in till campingen? läste nånstanns att drinks and food are not allowed, men det måste väl ha varit festivalområdet snarare än campingen?
Tack på förhand!