2014-01-13, 17:07
Medlem
eb0las avatar
Jag satt strax efter 12:00 och fick bara felmeddelande gång på gång när jag tryckte "submit" .
Men nu hittade jag ett mail bland skräpposten på min gmail. Registrerad !
Citera
2014-01-13, 17:07
Medlem
gollys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
Har ni någon koll på vilken låt de börjar spela vid 15.34 här?

http://www.youtube.com/watch?v=cUhPA5qIxDQ
Dimitri Vegas & Like Mike vs Boostedkids - G.I.P.S.Y.
http://youtu.be/3DlIIe_h1Jw

Står förövrigt i beskrivningen till videon.
Citera
2014-01-13, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eb0la
Jag satt strax efter 12:00 och fick bara felmeddelande gång på gång när jag tryckte "submit" .
Men nu hittade jag ett mail bland skräpposten på min gmail. Registrerad !
Lycko! Fick också upp registreringen en gång.
Skrev allt, sen höll jag på som fan, och sedan åkte jag ut. Kollade min skräppost... nada!
Citera
2014-01-13, 17:11
Medlem
golffs avatar
Skickade ett mail till tommorowland förut angående om det går för en belgisk person att köpa belgiska biljetter och sen sälja till personer som bor utanför.
Fick detta svaret:

"Dear

You will need a Belgian address and Belgian credit card to purchase tickets.
Every person can buy 4 tickets, if he registers your name to one of the tickets no Problem to enter "

Om jag tolkar det så är det inga problem att en belgisk person köper 2 belgiska biljetter och sen ger en av dom till mig om han bara skriver upp mitt namn, eller?
Citera
2014-01-13, 17:11
Medlem
eb0las avatar
Mitt mail kom dock 16:01. dvs nästan 4 timmar senare. så håll tummarna!
Citera
2014-01-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golff
Skickade ett mail till tommorowland förut angående om det går för en belgisk person att köpa belgiska biljetter och sen sälja till personer som bor utanför.
Fick detta svaret:

"Dear

You will need a Belgian address and Belgian credit card to purchase tickets.
Every person can buy 4 tickets, if he registers your name to one of the tickets no Problem to enter "

Om jag tolkar det så är det inga problem att en belgisk person köper 2 belgiska biljetter och sen ger en av dom till mig om han bara skriver upp mitt namn, eller?
Enligt text ovan fungerar det! Grattis! Du har en biljett! :-)
Citera
2014-01-13, 17:26
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golly
Dimitri Vegas & Like Mike vs Boostedkids - G.I.P.S.Y.
http://youtu.be/3DlIIe_h1Jw

Står förövrigt i beskrivningen till videon.
Tack!
Citera
2014-01-13, 17:30
Medlem
"The requested madness could not be found."

Får se när det går att regga igen.
Kanske dyker ett mail upp för mig då jag nästan slutförde min reg tidigare idag!
Citera
2014-01-13, 17:37
Medlem
dafuqups avatar
Global Journey för ca 7500:- inkl det mesta eller Full Madness + Dreamville + Flyg + Transfer. Det sistnämnda borde hamna på ca 4000:- (plus minus 500-1500:- beroende på flygpriser).

Ser man det så är det ju rätt värt 2-3000 att försöka få global. Hellre pynta 2-3k mer än att polarna får biljetter och man sitter utan :P

Men segt om man skulle få tag i biljetter för 4000:- sen men men.. vi får se hur jag gör!
Citera
2014-01-13, 17:38
Medlem
TCDGNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
"The requested madness could not be found."

Får se när det går att regga igen.
Kanske dyker ett mail upp för mig då jag nästan slutförde min reg tidigare idag!

Står Samma sak för mig så man får väl hoppas på det.

Någon som bilade ner till Boom förra året från Sthlm? vad gick bensinen på ungefär? Är det mer värt att bila och på så sätt kunna ta med sig saker som stolar, partytält, backar med öl osv eller är det billigare och bättre att flyga?

Jag åkte med Global Journey förra året, men det är ju sjukligt dyrt i år så känns inte värt...
Citera
2014-01-13, 17:40
Medlem
TCDGNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Global Journey för ca 7500:- inkl det mesta eller Full Madness + Dreamville + Flyg + Transfer. Det sistnämnda borde hamna på ca 4000:- (plus minus 500-1500:- beroende på flygpriser).

Ser man det så är det ju rätt värt 2-3000 att försöka få global. Hellre pynta 2-3k mer än att polarna får biljetter och man sitter utan :P

Men segt om man skulle få tag i biljetter för 4000:- sen men men.. vi får se hur jag gör!

Lycas du få tag på biljetter sen så kan du ju alltid sälja tillbaka GJ biljettera så någon annan lycklig jävle kan få dem. Om du har pengar nog att punga ut till båda vill säga...
Citera
2014-01-13, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup

2800 ca för festival+camp / flyg ca 1100 t/r - transfer kan inte kosta så mkt till Boom då det är ca 30 km dit! 3900! :-) Lär ju gå bussar i skyttetrafik mellan Brussel och Boom! Så att du säger 4k är ju du helt ute och cyklar med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in