2014-04-10, 02:32
Medlem
Verbatimazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuttenTomat
Hallå!

Tänkte höra om det finns intresse att delta i en roadtrip ner till tomorrowland w2, med ett första stopp i ams nån dag eller två och sen vidare ner till boom.
Vi är två i bilen nu och det är väl lämpligt med 2 till så det inte blir så trångt.
Vi åker från sundsvallstrakten, så vars ni bor spelar inte så stor roll bara det är söder om det alternativt att ni kan ta er dit.
Innan ni gör er besvär och skickar pm, fråga er själv lite kontrollfrågor:
* har jag råd att lägga till soppa?
* har jag liberal syn?
* kan jag uppträda som folk?

Hem åker vi väl på måndag, och det kommer suga som fan. Kanske man stannar till i ams då med för att lätta upp stämningen lite

Jag och en polare ska ner vecka två . Vår plan va o ta en egen bil ner, men låter ju betydligt smidigare att samköra.
Men får se lite längre fram, för vi är ändå i Holland veckan innan fpr Dominator. Så om det funkar med jobb o så kanske vi stannar kvar där veckan ut istället.
Kollar upp det och hör av mig
Citera
2014-04-11, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakobitch
Haha! Då finns det väl 100 andra festivaler som man hellre drar till om man är ute efter det

Blev fel. Menade inte att det är därför man åker till festival som 80% av de svenska emos gör. Men menar att festival känslan får du om du bor på festivalen. Där förfesten, "efterfester" osv hålls. Sen får det rena fräscha hotellrummet vara hur fräscht det vill. Inte samma känsla!
Citera
2014-04-12, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrjanorgan
Blev fel. Menade inte att det är därför man åker till festival som 80% av de svenska emos gör. Men menar att festival känslan får du om du bor på festivalen. Där förfesten, "efterfester" osv hålls. Sen får det rena fräscha hotellrummet vara hur fräscht det vill. Inte samma känsla!
Fattar! Kommer nog vara riktigt najs med campingen, så skulle lätt kunna bo där! Kände bara att det var mera värt att lägga pengarna på hotell istället för camping. Reser dessutom med 3 andra så kommer hänga med dem hela tiden och dessutom träffa folk inne på området! Så bra att det finns olika alternativ som passar alla!
Citera
2014-04-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakobitch
Fattar! Kommer nog vara riktigt najs med campingen, så skulle lätt kunna bo där! Kände bara att det var mera värt att lägga pengarna på hotell istället för camping. Reser dessutom med 3 andra så kommer hänga med dem hela tiden och dessutom träffa folk inne på området! Så bra att det finns olika alternativ som passar alla!

Alla ska vara nöjda och glada. Peace!
Citera
2014-04-14, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Går man efter TLs info så går GJ inte att returnera/sälja vidare. Såg någonstans att man kan ändra namn för 300 euro, men vet inte riktigt vsd som menades med det.

Ja, okej, tackar för infon! Har kontaktat TL och hoppas på att det på något sätt går att lösa, känns segt att ha slösat bort 7k. Om någon är intresserad/vet någon som är av en GJ biljett weekend 1 från Stockholm så får ni gärna pma!
Citera
2014-04-15, 14:55
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baboes
Ja, okej, tackar för infon! Har kontaktat TL och hoppas på att det på något sätt går att lösa, känns segt att ha slösat bort 7k. Om någon är intresserad/vet någon som är av en GJ biljett weekend 1 från Stockholm så får ni gärna pma!
Går inte att sälja vidare GJ-biljetter, åtmistone inte flyg-delen. Men iom att man får armbandet på flygplatsen är det nog svårt även för festivalinträdet. Dessutom strider ditt inlägg mot Flashbacks regler.
Citera
2014-04-15, 19:33
Medlem
Jag har köpt GJ biljetter till andra helgen.. har dock råkat radera mailet med "bokningsbekräftelsen".. men det spelar väl ingen roll? Man får väl ändå biljetterna hemskickade? (minns jag att jag läste.)
Citera
2014-04-15, 19:48
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niktiacourse
Jag har köpt GJ biljetter till andra helgen.. har dock råkat radera mailet med "bokningsbekräftelsen".. men det spelar väl ingen roll? Man får väl ändå biljetterna hemskickade? (minns jag att jag läste.)

Between April 1st and April 30th 2014 you will receive a PDF with your E-vouchers via e-mail with additional information concerning:

Your transport
Your Accommodation: Hotel or DreamVille
Your Tomorrowland Pass(es)

Between May 1st and May 31st you will receive your flight tickets via e-mail.
Citera
2014-04-19, 14:43
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Någon som köpt GJ tickets och fått info + sina E-Vouchers?
Citera
2014-04-19, 14:56
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Någon som köpt GJ tickets och fått info + sina E-Vouchers?

Nej:0
Citera
2014-04-22, 23:42
Medlem
Tja!
Vi är ett par fett oseriösa nybakade läkare som ska till Tomorrowland Weeknd 1, 17-21 Juli och fucka ur och ha kewl och whatnot!
Tänkte köra bil ner dit, men vi är som sagt bara två, vore ju soft om det var fler (och billigare för oss alla). På köpet får ni gratis vård som lär behövas under och efter en sån här tung helg . Någon lär behöva körkort oxå så jag inte kör själv hela vägen. ca 15h enl goooooooogle.
Slå en pling, eller svara här, lr PM:a
073-9974994.
Citera
2014-04-23, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
Nej:0

När kom dom förra året?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera