2014-02-10, 23:32
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Ja man blir ju fan det. Ja,jag håller med om det, satsar på W2 i år, måste fixa plåt på lördag bara! Du?

Ah ok, så dansa i leran alltså ... Håller verkligen tummarna för dig! Unnar dig all lycka! Skönt att man själv sitter safe i båten och slipper de där jävla kaoset.

Blir W1 för mig. Känns lite lagom bra ! Speciellt nu när dom äntligen börjat släppa så jävla bra bokningar!! Carl Cox, Kalkbrenner och Sven Väth, ger rysningar bara jag tänker på det !! Kalkbrenner var verkligen på tiden och Sven Väth har jag tyvärr missat två år i rad. Detta kommer bli året man äntligen får se alla som man tvingats bortprioritera under tidigare TML-sejourer!!

Nu hopppas jag mest på Chris Liebing, Len Faki, Dubfire och varför inte lite UMEK igen !??
Citera
2014-02-11, 10:13
Medlem
Angående köp av "Booze bags".
Måste dessa köpas på lördag i samband med biljetterna eller kan man gå in vid senare tillfälle och köpa dem?
Citera
2014-02-11, 18:27
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 116821
Angående köp av "Booze bags".
Måste dessa köpas på lördag i samband med biljetterna eller kan man gå in vid senare tillfälle och köpa dem?
Förra året kunde man köpa dem senare iaf.
Citera
2014-02-11, 18:28
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Armin Van Buuren båda helgerna.

Åh fy helvete vilket minne 2013, stormande piskregn och maxad på en halv lila lamborghini, bästa festivalminnet alltså, sånt jädra set! Total eufori.
Citera
2014-02-11, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse

Åh fy helvete vilket minne 2013, stormande piskregn och maxad på en halv lila lamborghini, bästa festivalminnet alltså, sånt jädra set! Total eufori.

Indeed! Bästa jag varit med om, dock på två blå facebook-tabletter! Aldrig har jag uppskattat storm så mycket.
Citera
2014-02-11, 18:44
Medlem
Citat:

Måste varit helt underbart!
Citera
2014-02-11, 20:52
Medlem
latahundens avatar
Citat:

hans set från förra året var den bästa tiden i mitt liv. bara det som kan slå det ögonblicket är väll när man får en son i framtiden kan jag tänka mig. så högt värderar jag upplevelsen från han set i stormen
Citera
2014-02-11, 21:00
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:

Missade detta förra året . Men kommer ställas inför ett svårt val "KANSKE"

Ifall AVB, Prydz, Diplo spelar samtidigt..............
Citera
2014-02-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Missade detta förra året . Men kommer ställas inför ett svårt val "KANSKE"

Ifall AVB, Prydz, Diplo spelar samtidigt..............

Har svårt att se att Eric Prydz och AVB spelar samtidigt, Prydz kommer väl förmodligen köra Main Stage? Eller?
Citera
2014-02-11, 21:53
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Har svårt att se att Eric Prydz och AVB spelar samtidigt, Prydz kommer väl förmodligen köra Main Stage? Eller?
Dem krocka förra året.
Citera
2014-02-11, 22:04
Medlem
YP4XQs avatar
Avundas er som kan gå!
Citera
2014-02-11, 22:15
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90

Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Dem krocka förra året.

det borde väll vara osannolikt att dessa krockar 2 år irad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in