2014-01-13, 17:51
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCDGN
Lycas du få tag på biljetter sen så kan du ju alltid sälja tillbaka GJ biljettera så någon annan lycklig jävle kan få dem. Om du har pengar nog att punga ut till båda vill säga...
Är du säker på att det går att sälja tillbaka GJ biljetter via Exchange desk. Kollade nämligen på det både förra året samt detta men har inte hittat någon info om et.
Citera
2014-01-13, 18:00
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Är du säker på att det går att sälja tillbaka GJ biljetter via Exchange desk. Kollade nämligen på det både förra året samt detta men har inte hittat någon info om et.

Avboka menade han nog....

För övrigt början denna tråd äntligen ge sånna "underbara" deja vu-känslor ! Hade nästan börjat sakna förra årets TL-tråd.

Men en sak som jag inte hittat ngn info om (ja, jag haaar sökt!) är huruvida det är lätt att få tag på CS där nere, speciellt E/MDMA!??

Och vad är det här "BOOM" för något!?? Låter ju fånigt att lägga till "booom" i Tomorrowland-namnet.
Citera
2014-01-13, 18:03
Medlem
NickeNyfiken..s avatar
Citat:
Är det bara ja som är helt jävla senil eller var inte Hotell paketen förra året utan flyg??

Hade hoppats på det iår med

EDIT: NVM HITTA DET! AWESOME!
Anser du att det är värt det då? 1200kr i skillnad men då utan flyg. Tänker du bila ner eller?

Vad fan är det för request man kan lägga på Global Journey just nu?
Någon som vågar att testa att skriva in sina riktiga uppgifter där?

Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Men en sak som jag inte hittat ngn info om (ja, jag haaar sökt!) är huruvida det är lätt att få tag på CS där nere, speciellt E/MDMA!??

Och vad är det här "BOOM" för något!?? Låter ju fånigt att lägga till "booom" i Tomorrowland-namnet.
Troll Svara han ej!
Citera
2014-01-13, 18:04
Medlem
Citat:

Staden heter ju Boom där det hålls?
Citera
2014-01-13, 18:13
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
2800 ca för festival+camp / flyg ca 1100 t/r - transfer kan inte kosta så mkt till Boom då det är ca 30 km dit! 3900! :-) Lär ju gå bussar i skyttetrafik mellan Brussel och Boom! Så att du säger 4k är ju du helt ute och cyklar med!

Är jag helt ute och cyklar om jag säger 4k? Du säger 3900:- och flyg ca 1100. Om flyger istället kostar 1200:- så är det prick 4k.

?
Citera
2014-01-13, 18:14
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saralucy
Staden heter ju Boom där det hålls?

Va !? Haha sjukaste namnet ever ju!!! Nää, du skojjar med mig!? Man kan ju inte kalla en stad för Boom, eller!??
Citera
2014-01-13, 18:16
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNyfiken..
Anser du att det är värt det då? 1200kr i skillnad men då utan flyg. Tänker du bila ner eller?

mm första tanken var det, tycker det känns som att det är en del av resan
Citera
2014-01-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Är jag helt ute och cyklar om jag säger 4k? Du säger 3900:- och flyg ca 1100. Om flyger istället kostar 1200:- så är det prick 4k.

?
Yes! Kollade nu, flyget kostade ca 1300 t/r med SAS!
Så runt 4100 ungefär! :-)
Så fort jag klippt en plåt bokar jag flyget!
Citera
2014-01-13, 18:22
Medlem
Citat:
Va !? Haha sjukaste namnet ever ju!!! Nää, du skojjar med mig!? Man kan ju inte kalla en stad för Boom, eller!??

Jag vet, nästan för bra för att vara sant.
Citera
2014-01-13, 18:32
Medlem
Xshss avatar
Är ett gäng polare som vill köpa 12 personers "Mansion Pack", förra året låg dom på €9600.
Är det någon som har en aning om vad ett Mansion går på detta året?
Citera
2014-01-13, 18:37
Medlem
NickeNyfiken..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xshs
Är ett gäng polare som vill köpa 12 personers "Mansion Pack", förra året låg dom på €9600.
Är det någon som har en aning om vad ett Mansion går på detta året?
Fast det var väll 2012 de kostade €9600? Har för mig att de kostade över 200K kronor förra året... Var iaf en rejäl höjning från €9600 om jag minns rätt.
Citera
2014-01-13, 18:51
Medlem
TCDGNs avatar
Citat:

Är 99%, funkade för en kompis förra året så borde väl gå i år igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in